wat was ? zij zei zi deed helemal niksquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Valt allemaal wel mee, was op stream 2 rond half vijf, om stream 1 zat toen net een streamlock ....
Het stoort haar nu al. Dat wordt nog een probleem.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:23 schreef Mjelleke het volgende:
Sow echt Dimi heeft het alleen maar over het spel. Kijkt Vera amper aan.
Huh? Die is gewoon op Stream 2 hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Sletje ehh Veertje alweer langdurig buitenbeeld.. Regie bewaard alles natuurlijk voor vanavond
@greysbones : Is Joyce nu ook typisch manquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:24 schreef Joyce-43 het volgende:
vera had het tegen over Grace of het wel van zijn kant ook iets heeft van wat meer dan alleen even voor de lol want dat had ze met der exen ook dus ze wil meer zekerheid
komt Dimi binnen dus zegt Grace gaan jullie maar even praten met elkaar..... en waar begint Vera over .... over haar hond dat dat de reden is dat ze huilt, ja dat schiet op doos.
oh ja en wat kan het nou worden hij woont in Belgie en jij hier denk niet echt dat dat serieus iets kan worden in de toekomst.
Ow jammer, die staat niet op hierquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Die is gewoon op Stream 2 hoor.
Grace: Ik zei Vera ga met de pycholoog praten, Vera is heel bang dat ze als slet wordt gezien.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:19 schreef mario390 het volgende:
man man ik snap geen word wat
de jong babbelt
ze wonen niet zo ver van elkaar, denk een uurtje ofzo dat Dimi zei?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:24 schreef Joyce-43 het volgende:
vera had het tegen over Grace of het wel van zijn kant ook iets heeft van wat meer dan alleen even voor de lol want dat had ze met der exen ook dus ze wil meer zekerheid
komt Dimi binnen dus zegt Grace gaan jullie maar even praten met elkaar..... en waar begint Vera over .... over haar hond dat dat de reden is dat ze huilt, ja dat schiet op doos.
oh ja en wat kan het nou worden hij woont in Belgie en jij hier denk niet echt dat dat serieus iets kan worden in de toekomst.
Helemaal wel. Samen met Toop de meest verstandige in het huis.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
@:greysbones : Is Joyce nu ook typisch man![]()
wegen haar hondje is maar dit drama nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Grace: Ik zei ga met de pycholoog praten, Vera is heel bang dat ze als slet wordt gezien.
Tobias: En daarom zei ik ook tegen Dimi "ga eens kijken bij Vera?", en toen zij Vera tegen Dimitri dat ze haar hondje mist.
denk ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:31 schreef Angelflush het volgende:
Ik heb t idee dat Vera en Dimi totaal langs elkaar heen praten.
Ik vind ze niet bij elkaar passen. Ik denk dat Dimi t doet om in t huis te blijven.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:31 schreef Angelflush het volgende:
Ik heb t idee dat Vera en Dimi totaal langs elkaar heen praten.
Ik vind ze niet bij elkaar passen. Ik denk dat Dimi t doet om in t huis te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |