Dat hebben ze hier ook opgezet met een aantal bedrijven om die thuisbezorgdkosten te voorkomen. Maar heb volgens mij nog nooit een bezorger fooi gegeven hierquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je kan op die site zelf bestellen. Want dan betalen zij geen 30 % ofzo aan thuisbezorgd maar zij hebben helaas niet de optie dat je fooi toevoegd
Ja. maar de grotten van Postojna in Slovenië waren ook erg indrukwekkend. Net als meer van die reis hoor. Echt genoten daar...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:54 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Huh. Hoezo dat?
[..]
He dat is nou jammer.
ook niet een 16jarige die door weer en wind naar jouw afgelegen locatie fietst om je eten te brengen?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier ook opgezet met een aantal bedrijven om die thuisbezorgdkosten te voorkomen. Maar heb volgens mij nog nooit een bezorger fooi gegeven hier
personeel loopt daar steen en been te klagen dat ze te weinig verdienen zonder fooi, maar die banen links laten liggen, ho maar, dat is eigenlijk best idiootquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja jullie zitten niet in de fooizaken
Merk je eigenlijk verschil in fooi met een strak shirtje en lichtjes ordinaire make-up en slobbervest en au naturel?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
ik voel het nu wel hoor. Als je geen fooi meer krijgt
was op een jongerenreis.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:54 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Huh. Hoezo dat?
[..]
He dat is nou jammer.
je bedoeld die bezorgers van die diensten?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
personeel loopt daar steen en been te klagen dat ze te.weinig verdienen zonder loon, maar die banen links laten liggen, ho maar, dat is eigenlijk best idioot
ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Merk je eigenlijk verschil in fooi met een strak shirtje en lichtjes ordinaire make-up en slobbervest en au naturel?
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind fooi geven nog steeds een beetje als een broodkorstje op de grond gooien aanvoelen.
Eindelijk iets wat ik meteen begrijp.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk.
Is ook onderzoek naar gedaan dat bv serveersters met grotere borsten meer fooi krijgen
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eindelijk iets wat ik meteen begrijp.
Is het verschil groot genoeg om implantaten te nemen?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk.
Is ook onderzoek naar gedaan dat bv serveersters met grotere borsten meer fooi krijgen
Nee, maar ik heb de plek al gevonden. Was op de Katendrechtse Lagendijk. Maar op die plek staat nu een modern appartementencomplex.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze?
https://www.facebook.com/I-Asian-Fusion-691355234299226/
#opaverteltquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb de plek al gevonden. Was op de Katendrechtse Lagendijk. Maar op die plek staat nu een modern appartementencomplex.
Is ook al 30 jaar geleden
Nee want hier zijn het altijd volwassen mensen die 2 minuten met de auto rijdenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook niet een 16jarige die door weer en wind naar jouw afgelegen locatie fietst om je eten te brengen?
Ja soms, als het wat losse centen zijn vooral eigenlijk in een restaurant, daarom geef ik eigenlijk ook altijd maar ruim, 15 procent van de rekening en als het erg leuke mensen zijn nog wat meer.quote:
Misschien wel. Ligt er aan wat voor zaak je werkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het verschil groot genoeg om implantaten te nemen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb de plek al gevonden. Was op de Katendrechtse Lagendijk. Maar op die plek staat nu een modern appartementencomplex.
Is ook al 30 jaar geleden
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk.
Bananenbarquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien wel. Ligt er aan wat voor zaak je werkt natuurlijk.
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar jij kleed je daar toch niet op?
Was toch zo'n strandtent die personeel daarmee probeerde te lokken?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien wel. Ligt er aan wat voor zaak je werkt natuurlijk.
Er gaat al jaren het gerucht dat een zaak op scheveningen het personeel een borstvergroting aanbiedt als ze daar voor langere tijd blijven werken.quote:
ja zie post hierboven :pquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was toch zo'n strandtent die personeel daarmee probeerde te lokken?
Verlegen preutsheid kost gewoon harde knaken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar jij kleed je daar toch niet op?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verlegen preutsheid kost gewoon harde knaken.
Gelijk solliciteren en miljoenen verdienen met je vleeszeppelinsquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er gaat al jaren het gerucht dat een zaak op scheveningen het personeel een borstvergroting aanbiedt als ze daar voor langere tijd blijven werken.
maar ben er nog niet achter welke zaak dat is
bitterbumpersquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelijk solliciteren en miljoenen verdienen met je vleeszeppelins![]()
Wat nou bitterballetjes, hier kijk, ze genereren zelfs zwaartekracht.
Ja dat is geen zuinigheid maar die mensen denken daar simpelweg niet aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:10 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger toen ik bij de Makro werkte kreeg ik wel regelmatig fooi met het inladen van spullen bij mensen in de auto. Zat wel altijd een duidelijk verschil in, als je bij een of andere boomer een half uur bezig was om zes karren met pijn en moeite in zijn splinternieuwe Q7 te proppen kon je er van uitgaan dat je niks kreeg. Bij mensen van een niet-westerse achtergrond kreeg je vrijwel altijd fooi ook al waren het maar een paar dingen die je in de auto stopte.
man man manquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
de kaars die in mijn windlicht zat was het er niet mee eens, randen gesmolten en toch bleef er uiteindelijk een rond staan die em verzoopquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Dit klopt
https://www.linda.nl/life(...)ugen-opbranden-hack/
Ik heb alleen de eendagsvlieg onder de kaarsen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Dit klopt
https://www.linda.nl/life(...)ugen-opbranden-hack/
Raar want het is ook gewoon logica.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
de kaars die in mijn windlicht zat was het er niet mee eens, randen gesmolten en toch bleef er uiteindelijk een rond staan die em verzoop
Ik krijg meestal een heel boek met geschiedenis en gebruiksaanwijzing bij de kaarsenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eendagsvlieg onder de kaarsen.
Mag ik de fooi dan ook in je BH stoppen? Vraag dit voor een vriend uit Den Bosch.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er gaat al jaren het gerucht dat een zaak op scheveningen het personeel een borstvergroting aanbiedt als ze daar voor langere tijd blijven werken.
maar ben er nog niet achter welke zaak dat is
De kroegen zijn open.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanaf vanmorgen al aan het klussen bij een vriend; zo maar eens richting huis weer. Vanmiddag zelf ook weer bezoek.
in sommige zaken mag dat best jaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag ik de fooi dan ook in je BH stoppen? Vraag dit voor een vriend uit Den Bosch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |