Altijd hetzelfde met die nepHaagsquote:
Oh gaaf zeg. Kroatië lijkt me ook mooi. Plitvice ofzo met al die watervallen? Heb er toch aardig wat mooie plaatjes van gezien.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Precies. Al heb ik er vorig jaar 2 (die ik nog niet eerder had) bezocht. Maar die vond ik zo mooi, daar wil ik eigenlijk wel meer van zien . Slovenië en Kroatië
Plitvice meren heb ik trauma's vanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:48 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Oh gaaf zeg. Kroatië lijkt me ook mooi. Plitvice ofzo met al die watervallen? Heb er toch aardig wat mooie plaatjes van gezien.
Bulgarije lijkt me ook zo'n mooi land.
Ja de Plitvice meren...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:48 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Oh gaaf zeg. Kroatië lijkt me ook mooi. Plitvice ofzo met al die watervallen? Heb er toch aardig wat mooie plaatjes van gezien.
Bulgarije lijkt me ook zo'n mooi land.
Een Chinees met alleen maar positieve recensies zou je nooit moeten vertrouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
recensies zijn wisselend. misschien maar niet doen
wie niet waagt wint nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
recensies zijn wisselend. misschien maar niet doen
Ik zit mobiel en had de pagina niet ververstquote:
Huh. Hoezo dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Plitvice meren heb ik trauma's van
He dat is nou jammer.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja de Plitvice meren...
Daar ging de reis net niet naar toe![]()
, dus die wil ik echt wel eens zien..
Via thuisbezorgd kun je toch een fooi instellen?? Of bestel en betaal je rechtstreeks online??quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:52 schreef bitterbal het volgende:
Heb natuurlijk weer geen cashgeld voor een fooi dan
Tegenwoordig kun je gewoon pinnen hequote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:52 schreef bitterbal het volgende:
ja je kan op die site zelf bestellen. Want dan betalen zij geen 30 % ofzo aan thuisbezorgd maar zij hebben helaas niet de optie dat je fooi toevoegdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Via thuisbezorgd kun je toch een fooi instellen?? Of bestel en betaal je rechtstreeks online??
Dan geef je toch geen fooiquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:52 schreef bitterbal het volgende:
ja Piet maar je moet vooraf al betalenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je gewoon pinnen he
deze?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zat vlak achter de Coop die je daar hebt, maar ik zou niet meer weten waar
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan geef je toch geen fooi
Ja van te voren ... of kan je dat ook achteraf nog doen?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je gewoon pinnen he
die 30% die zij uitspren kunnen ze dan aan de chauffeur geven, geen fooi nodig dusquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je kan op die site zelf bestellen. Want dan betalen zij geen 30 % ofzo aan thuisbezorgd maar zij hebben helaas niet de optie dat je fooi toevoegd
ja bij Uber kan ej achteraf fooi geven. weet niet of dat bij thuisbezorgd ook zo kanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:56 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ja van te voren ... of kan je dat ook achteraf nog doen?
Ik ga natuurlijk geen fooi betalen aan prutsers die laat zijn
Zeker niet een een Chinees.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan geef je toch geen fooi
ja dat kanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij Uber kan ej achteraf fooi geven. weet niet of dat bij thuisbezorgd ook zo kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |