Huh? Ik snap niet dat die gasten in dat onderste filpmje blijven staan. Hebben die nooit meegekregen wat er toen in Thailand etc. gebeurde???quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:26 schreef myShizzle het volgende:
Wat? Mijn bomen slaan? Hierrrrrr
[ twitter ]
quote:
Ik zie een selfiestick, dus ik gok op de likes.quote:
Dit is niet Tonga!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:26 schreef myShizzle het volgende:
Wat? Mijn bomen slaan? Hierrrrrr
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:10 schreef BE het volgende:
[..]
Huh? Ik snap niet dat die gasten in dat onderste filpmje blijven staan. Hebben die nooit meegekregen wat er toen in Thailand etc. gebeurde???
Is oud. Zag ik een paar dagen terug nog voorbij komen. Volgens mij een tidal wave die je op een aantal plekken ter wereld op een bepaald moment in het jaar hebt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mensen kijken het vaak even aan tot de laatste seconde.
Toen had je nog geen TikTok.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:10 schreef BE het volgende:
[..]
Huh? Ik snap niet dat die gasten in dat onderste filpmje blijven staan. Hebben die nooit meegekregen wat er toen in Thailand etc. gebeurde???
18 jaar geleden had je nog geen selfiesticksquote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit is niet Tonga!
Dat is een ouder filmpje uit Indonesi
Dit is ook niet van 18 jaar geledenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
18 jaar geleden had je nog geen selfiesticks
Hoho, dat hoofddoekje was aan het life streamen richting 8 andere hoofddoekjes. Dat onderbreek je niet zomaar.quote:
Zoiets vind ik altijd wel bijzonder. Ik bedoel, ik snap dat dingen niet met oneindigde snelheid reizen natuurlijk, maar zo'n schokgolf heeft dus gewoon de halve dag rond de wereld gereisd alvorens onder meer hier langs te komen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |