Kitty For President!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:14 schreef odie22 het volgende:
ah Whuzz van de kitty fanclub is er weer
heb je nu een michael kors tas als ui?quote:
zij denkt ze spelen betje stel,dat kijkers ze niet nominierenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:15 schreef Stargazing het volgende:
Als de groene kamer Dimi en Vera tegen elkaar zetten voor de volgende nominaties hebben ze meteen al hun kansen verspeeld.
Ze zijn duidelijk de eerste nominaties van vorig jaar vergeten. Degene die dan blijft is bijna niet meer weg te krijgen.
Weet ik veel, het is een bende, dat welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je nu een michael kors tas als ui?
Als het Vera is wel Demi die sluit wel weer aan bij de groep guysquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:15 schreef Stargazing het volgende:
Als de groene kamer Dimi en Vera tegen elkaar zetten voor de volgende nominaties hebben ze meteen al hun kansen verspeeld.
Ze zijn duidelijk de eerste nominaties van vorig jaar vergeten. Degene die dan blijft is bijna niet meer weg te krijgen.
Nee, Dimi gaat net "little spoon" liggen. Verkeerdom als je wilt neukenquote:
Er moeten nog 2 Nederlandse mannen bij. Die zijn er maar 2. Wel leuke. Niet van die hobbits als vorig jaar.quote:
Dimiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Als het Vera is wel Demi die sluit wel weer aan bij de groep guys
ik denk dat peter nog eerder door eveline wordt geneuktquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, Dimi gaat net "little spoon" liggen. Verkeerdom als je wilt neuken
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er moeten nog 2 Nederlandse mannen bij. Die zijn er maar 2. Wel leuke. Niet van die hobbits als vorig jaar.
Ach, dat kan handig zijn. Bonkt een beetje, maar geeft weerstand bij elke stoot.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
andersom ligt vera met haar hoofd tegen de muur
ook niet echt fijn
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, dat kan handig zijn. Bonkt een beetje, maar geeft weerstand bij elke stoot.
"Cheer you up, cheer you up, in the pin-up club!"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
Nou dit is ook niet dat je zegt 'Vrijdagavond TV' he.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, dat kan handig zijn. Bonkt een beetje, maar geeft weerstand bij elke stoot.
Dus slaapt het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:21 schreef greysbones het volgende:
hoe is het mogelijk
kitty snurkt niet
Hoorde daar een goede term voor in COS vandaag: "VVP"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:22 schreef odie22 het volgende:
maar dit wilde ik nog even zeggen, wat ik zo triest van kitty vind, dat ze niet naar huis wil en begint te janken bij het idee dat ze naar huis moet, hoe erg is het dan met je gesteld
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Cheer you up, cheer you up, in the pin-up club!"![]()
dan slaapt ze niet en luistert ze stiekem meequote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:21 schreef greysbones het volgende:
hoe is het mogelijk
kitty snurkt niet
daar wordt zelfs een P gek vanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoorde daar een goede term voor in COS vandaag: "VVP"
het duurt minstens een uur voor ik slaapquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:23 schreef Koos1958 het volgende:
ik verbaas me erover dat die mensen zo snel in slaap zijn. Ben er jaloers op
GGZ heeft meestal wel een pilmomentjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:23 schreef Koos1958 het volgende:
haha als ik mazzel heb slaap ik vanaf 3 tot 6quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het duurt minstens een uur voor ik slaap
En denkt aan die 100dagen genoeg te hebben....dat snap ik helemaal niet. Wil ze dan met haar poffertjesporem op tv of wil ze bekent worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:22 schreef odie22 het volgende:
maar dit wilde ik nog even zeggen, wat ik zo triest van kitty vind, dat ze niet naar huis wil en begint te janken bij het idee dat ze naar huis moet, hoe erg is het dan met je gesteld
En dat is???quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoorde daar een goede term voor in COS vandaag: "VVP"
Maar dit dus inderdaad, hoe doen ze dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ze wil de nieuwe Martien Meiland worden zei ze toch?;)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
En denkt aan die 100dagen genoeg te hebben....dat snap ik helemaal niet. Wil ze dan met haar poffertjesporem op tv of wil ze bekent worden.
Als het thuis niet bevalt moet ze in een gemeenschap gaan wonen.
Pillenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:25 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Maar dit dus inderdaad, hoe doen ze dat?
Dimi ligt "Little Spoon". Dus tenzij er een voorbinddildo in het huis verstopt was, is penetratie ver wegquote:
ze slapenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:25 schreef greysbones het volgende:
euhhh
hebben jullie ook geen geluid op stream 1?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dimi ligt "Little Spoon". Dus tenzij er een voorbinddildo in het huis verstopt was, is penetratie ver weg
Dat meen je niet??quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ze wil de nieuwe Martien Meiland worden zei ze toch?;)
ja maar zonder geluidquote:
Ik had het ook over de handjes. Daar kunnen ook dingen mee gedaan worden als hij little spoon isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dimi ligt "Little Spoon". Dus tenzij er een voorbinddildo in het huis verstopt was, is penetratie ver weg
ja denkt ze dat na 100 dagen alle problemen weg zijn ? of gaat ze dan gelijk door naar lang leve de liefdequote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
En denkt aan die 100dagen genoeg te hebben....dat snap ik helemaal niet. Wil ze dan met haar poffertjesporem op tv of wil ze bekent worden.
Als het thuis niet bevalt moet ze in een gemeenschap gaan wonen.
Moeten ze nu kreunen en steunen dan ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar zonder geluid
dus een soundlock
hebben allebei 1 hand onder het kussen en de ander bij dimiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik had het ook over de handjes. Daar kunnen ook dingen mee gedaan worden als hij little spoon is
Nouch en Nawelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Koos1958 het volgende:
amy en evelien nog weer aan het roddelen in de groene kamer
Dat heb ik haar echt horen zeggen in het begin. Ze hadden het toen met de hele groep over wat hun motivatie was om mee te doen. Ze maakte er daarna een grapje van dus in hoeverre ze dat meende weet ik niet maar ze zei het echt.quote:
Neuk zequote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz gaat Dimi het goede voorbeeld geven.
Ben neuken. tot morgen schatjes
Oh dat zou ook nog kunnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja denkt ze dat na 100 dagen alle problemen weg zijn ? of gaat ze dan gelijk door naar lang leve de liefde
Blauwe pilletje Whuzzquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz gaat Dimi het goede voorbeeld geven.
Ben neuken. tot morgen schatjes
zou ze niet met een klein pinkje iets in een gaatje zitten te peuren ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja dat was een grapje. Is al vaker besproken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:29 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Dat heb ik haar echt horen zeggen in het begin. Ze hadden het toen met de hele groep over wat hun motivatie was om mee te doen. Ze maakte er daarna een grapje van dus in hoeverre ze dat meende weet ik niet maar ze zei het echt.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben allebei 1 hand onder het kussen en de ander bij dimi
succesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
Kan nog wel een lange nachtdienst worden voordat Veertje erop gaat zitten..![]()
Doorgaans is dat tussen 03:30h en 06:00h als ik me niet vergis
nu een keiharde zendercheckquote:
Nel Veerkamp is misschien haalbaar of 1 van de Tokkies.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ze wil de nieuwe Martien Meiland worden zei ze toch?;)
Dus wat zou dan de reden zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was een grapje. Is al vaker besproken.
Tiny en lauquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nel Veerkamp is misschien haalbaar of 1 van de Tokkies.
Vertel jij maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |