als het maar Hue isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef mschol het volgende:
ik moet nog allerlei armaturen hebben
maar echt geen idee wat
wat een geldquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordat je gaat slapen even aan het aapje trekken.
https://prolucainteriors.(...)n/table-lamp-jungle/
Laat een canvas foto uitvergroten dan of zo, van dat bad in Boedapest of zo, kost niet veel en je maakt meteen een statement in huis en laat wat urinedruppels achter zodat het wat meer van jezelf is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik ga gewoon een paar honderd euro stuksmijten op wat leuke spulletjes.
Ja dure shop is dat, ik heb daar laatst waxinelampjes besteld, ook die waren niet echt goedkoop.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat een canvas foto uitvergroten dan of zo, van dat bad in Boedapest of zo, kost niet veel en je maakt meteen een statement in huis en wat urinedruppels achter zodat het wat meer van jezelf is.
https://commons.wikimedia(...)baths_by_night_1.jpgquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Boedapest moet een plekje krijgen in mijn interieur.
Wederom een goed idee van jou, is het volle maan ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat een canvas foto uitvergroten dan of zo, van dat bad in Boedapest of zo, kost niet veel en je maakt meteen een statement in huis en laat wat urinedruppels achter zodat het wat meer van jezelf is.
Dan zou ik in mijn geval voor deze gaan :quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wederom een goed idee van jou, is het volle maan ofzo
Heb er zelf ook een aantal in huis van eigen foto's op 120x80cm canvassenZoals deze
[ afbeelding ]
Ja doen, wel gewoon altijd voor de dikste rand kiezen in een andere kleur dan de afbeelding, dat is 100 keer zo mooi.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou ik in mijn geval voor deze gaan :
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wederom een goed idee van jou, is het volle maan ofzo
Heb er zelf ook een aantal in huis van eigen foto's op 120x80cm canvassenZoals deze
[ afbeelding ]
Van jezelf is altijd leuker.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even kijken wat ik nog aan eigen werk heb
Misschien ooit. Nu niet iig. Hier mag ik toch geen gaatjes in de muur boren als die er niet zitten..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doen, wel gewoon altijd voor de dikste rand kiezen in een andere kleur dan de afbeelding, dat is 100 keer zo mooi.
Meeste van die canvassites zoals bestecanvas.nl of canvascompany.nl hebben regelmatig acties dat je voor 20 euro een groot canvas kan bestellen, dus die even een beetje in de gaten houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou ik in mijn geval voor deze gaan :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |