Lijkt me wel leuk als je dat via Marktplaats doet en wat mensen van buiten de stadsmuren op bezoek krijgt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben aan het opruimen en inwisselen geslagen nu, heb meubels en shit van 82 miljoen verbroken relaties.
Bekendenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk als je dat via Marktplaats doet en wat mensen van buiten de stadsmuren op bezoek krijgt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Filmpje van jezelf zonder bovenkleding op een trampoline springend naar hem sturen, dan is het zo afgelopen met dat soort strapatsen.
Ik heb nog een lamp nodig voor in de keuken; morgen maar weer even gaan zoeken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bekenden [ link | afbeelding ]
Ik heb het 1 keer over de tetten van Gerrie en jij schiet gelijk op de kastquote:
Die zoektocht is alleen al superleuk en verslavendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog een lamp nodig voor in de keuken; morgen maar weer even gaan zoeken.
nee moest lachen over je reactie op de post van USquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer over de tetten van Gerrie en jij schiet gelijk op de kast
Wel een dressoirkastje neem ik aan..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer over de tetten van Gerrie en jij schiet gelijk op de kast
Die ene toch? Van Etsyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog een lamp nodig voor in de keuken; morgen maar weer even gaan zoeken.
Wel een van de zeer zeldzame goede ideeën die die hier heeft gepostquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moest lachen over je reactie op de post van US
Man wat overdrijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zoektocht is alleen al superleuk en verslavend
kun je ook gewoon vragen zelf vragen hoor, toe maarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een van de zeer zeldzame goede ideeën die die hier heeft gepost
Als ik dat vraag is de enige reactie 'quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
kun je ook gewoon vragen zelf vragen hoor, toe maar
de enige juistequote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dat vraag is de enige reactie ''
Echt heel leuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat met zowat alles en dat is een superleuke eigenschap.
quote:
Ja echt enigquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat met zowat alles en dat is een superleuke eigenschap.
Voordat je gaat slapen even aan het aapje trekken.quote:
als het maar Hue isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef mschol het volgende:
ik moet nog allerlei armaturen hebben
maar echt geen idee wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |