Ja, dat gevoel mis ik nu een beetje. Ligt ook aan het type huis. Mijn vorige Dordtse huis was een pand uit 1705 met krakende houten vloeren en tochtige ramen. Dat huis zat als gegoten. Dit is erg modern en steriel en ik krijg het niet echt voor elkaar om daar gevoel in te krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een beetje een thuis creëren, anders is het net alsof je in een hotel woont en mis je een beetje je persoonlijke thuisoplaadpunt waar het veilig, goed en warm is.
De tetten van Gerriequote:
Ja wat?quote:
Een proces dat nooit stoptquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Inrichting van mijn huis is echt over meerdere jaren gegaan.
Ik ben aan het opruimen en inwisselen geslagen nu, heb meubels en shit van 82 miljoen verbroken relaties.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Inrichting van mijn huis is echt over meerdere jaren gegaan.
Sinds bossie er om 22.37 uur over begon?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sinds wanneer denk jij aan tetten van Gerrie?
ahquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds bossie er om 22.37 uur over begon?
Filmpje van jezelf zonder bovenkleding op een trampoline springend naar hem sturen, dan is het zo afgelopen met dat soort strapatsen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sinds wanneer denk jij aan tetten van Gerrie?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Filmpje van jezelf zonder bovenkleding op een trampoline springend naar hem sturen, dan is het zo afgelopen met dat soort strapatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |