Dat hebben mijn ouders ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De overbuurman hier het melkmeisje van Vermeer enorm opgeblazen als behang. Op zich vind ik dat wel grappig.
Ok ik lieg een beetjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Saai![]()
Hoe zeg je dan wie je bent en waar je voor staat in huis?
Heeyyy die ken ik, die zijn wel grappigquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:25 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ok ik lieg een beetje
Ik heb 1 ding hangen boven de bank. Van cityshapes.
Skyline van mijn stadje
Alleen dan de pop-art versie, melkmeisje heeft hotpants en sneakers aan en verleidelijke make-up op, en volgens mij schenkt ze whisky in plaats van melk.quote:
kan je laten doenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dit wel leuk. Maar hier wil ik geen behang op de muur plakken.
https://www.photowall.nl/(...)wDscb7hoCTY4QAvD_BwE
oh nicequote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind ik niet lelijk, MDF plank ervoor en daarop plakken, kost je maar vier gaten boren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Extra breed laminaat, maar dat kent ze al gewoon hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:LTVDK wat voor vloer heb je liggen? De Puma's aan je voeten kennen we al.
De tandjes zegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Extra breed laminaat, maar dat kent ze al gewoon hoor
Ja, maar het is een huurappartement en ooit wil ik wat kopen. Dan heb ik geen zin om die muur weer gestuct op te moeten leveren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je laten doen
heb het op de slaapkamer in mn vorig huis ook laten plakken
ah zo, las het als dat je geen zin had om zelf te plakken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar het is een huurappartement en ooit wil ik wat kopen. Dan heb ik geen zin om die muur weer gestuct op te moeten leveren.
Complementeert mijn ingeslapen karakterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:30 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
De tandjes zeg
Misschien leuk als je spaced maar damn wat druk
Wel een beetje een thuis creëren, anders is het net alsof je in een hotel woont en mis je een beetje je persoonlijke thuisoplaadpunt waar het veilig, goed en warm is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar het is een huurappartement en ooit wil ik wat kopen. Dan heb ik geen zin om die muur weer gestuct op te moeten leveren.
Ik denk niet dat je en ingedutte oude man bent?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Complementeert mijn ingeslapen karakter
ik ga voor ditquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Complementeert mijn ingeslapen karakter
Hier zijn gladgestuct en gespoten, geloof ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah zo, las het als dat je geen zin had om zelf te plakken.
ja das ook de reden dat ik hier niks aan de muren heb dus. al zijn de muren hier niet gestuct. is gewoon een kale opgeleverde muur met 'bouwvakkersstructuur'
Jawelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:33 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je en ingedutte oude man bent?
geloof dat de term hier behanglkaar is ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier zijn gladgestuct en gespoten, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |