quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
40+ is als een zwoele drank waarvan je je niet besefte dat je die miste. Die opvulling van dat geestelijke gat, waarvan je je niet besefte, dat je daar om verlegen zat. Nčt dat stukje meer diepgang, dat je put kan vullen. Een erotische niet politieke onderlaag, waarvan je wenste dat die er nog was. Die roomboter, die het net wat soepeler maakt dan die margarine, die je toch al niet lekker vond maar de reclame was zo hoopvol. Tenslotte... het is het singeltje, wat je op repeat zet op je platenspeler.
Lekker met een glaasje witte wijn erbijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt helemaal niets, het moet zwemmen
Dat sla ik dan weer niet afquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker met een glaasje witte wijn erbij
Ik had DACHT ik de laatste post maar zo te zien is die helemaal niet gepost.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tnx Solid, was ff expreszo maken en had het niet door
Cheers!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat sla ik dan weer niet af [ afbeelding ]
Deissy had ff een egotripje...:Dquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had DACHT ik de laatste post maar zo te zien is die helemaal niet gepost.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:02 schreef Maive het volgende:
Wat gaat het hier snel!
Dank je wel Deisy volgens mij ben ik nu niet meer geslachtloos
Je bent een dame nuquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:02 schreef Maive het volgende:
Wat gaat het hier snel!
Lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker met een glaasje witte wijn erbij
Wat gaat het hier snel!
Als je alleen maar 1 glas per dag magquote:
Zie post 10quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deissy had ff een egotripje...:D
Maar dat mag... dat gunnen we haar, we willen wel graag de beelden
avocado's zijn ongeveer net zo millieuonvriendelijk dan vleesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
@:Koen66 je weet niet wat je mist aan avocado’s, die dingen zijn goddelijk
@:Domnivoor wie hier de Douwe wordt, moet blijken aan de volgende generatie 40+ers en dat duurt nog wel even
Ik ga mezelf een positieve note gevenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Weer een tevreden klant.
* SolidasRock noteert ff dat Dees voortreffelijke service heeft verleend.
Wat gaat het hier snel!
Hey Marcb hoe is het?quote:
Leuke UI heb je trouwens!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:02 schreef Maive het volgende:
Wat gaat het hier snel!
Niets ernstigs hoop ikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerAl ben ik weer met medicatie begonnen, dus moet het daar even zonder doen
wow dat klinkt gaafquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:05 schreef Maive het volgende:
Ik vind vis heerlijk.
Ik heb ooit een reis door Alaska gemaakt en daar zelf in een riviertje vis gevangen en over een kampvuur gebakken.
Was goddelijk!
+7quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:05 schreef Maive het volgende:
Ik vind vis heerlijk.
Ik heb ooit een reis door Alaska gemaakt en daar zelf in een riviertje vis gevangen en over een kampvuur gebakken.
Was goddelijk!
Kan dat uberhaupt? O wacht, ik herinner me dat yvonne keer vertelde dat iemand zichzelf slechte notes gaf als hij zich misdragen had. Weet ff nie meer wie dat was. Baajguardian misschien?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga mezelf een positieve note geven
"Ik drink maar een glas per dag"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als je alleen maar 1 glas per dag mag
Dank je welquote:
Ik twijfel ook hoor, het glas lijkt me niet groot genoeg voor jouquote:
"leuke schoenen heb jij"quote:
Wisselend, maar iets beter somsquote:
Leuke stenen heb jijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"leuke schoenen heb jij"
"dank je en jij hebt beeeeeldige jasje aan, zo kjoet!"
Echte vrouwenpraat dit
Dan smaakt het extra lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:05 schreef Maive het volgende:
Ik vind vis heerlijk.
Was goddelijk!
Neeeeee gewoon weer mijn slaappillenquote:
Dat is toch meer wijn geloof ik ja.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Ziet de wijn in je decolleté morsen en grijnst breed
Kom, laat mij je een beetje meer verwarren:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:08 schreef Maive het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
(ik heb inmiddels de smilies gevonden, het is een beetje zoeken wel)
Dat laatste lligt heel gevoelig bij hemquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:06 schreef Maive het volgende:
[..]
Dank je wel voor het knopje![]()
Jij bent ook geslachtloos
En als je het niet kan vinden, helpen we je wel op weg!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:08 schreef Maive het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste lligt heel gevoelig bij hem
Ja hoor, ik kan mezelf helemaal de moeder notenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan dat uberhaupt? O wacht, ik herinner me dat yvonne keer vertelde dat iemand zichzelf slechte notes gaf als hij zich misdragen had. Weet ff nie meer wie dat was. Baajguardian misschien?
Iets beter soms mmm klinkt niet fijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wisselend, maar iets beter soms
En met jou?
oh oepsiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste lligt heel gevoelig bij hem
Nee hier pas ik net niet inquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook hoor, het glas lijkt me niet groot genoeg voor jou
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:08 schreef Maive het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik had dezelfde gepostquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is toch meer wijn geloof ik ja.
Die vis is ondertussen ontsnapt dan
Ik zie de FA gezicht al voor me als die je een keertje wil bannen. +100 posi notes van jezelf.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan mezelf helemaal de moeder noten
rozevla? Is dat een veilige link of gaat er iets oogabooga als ik erop klikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kom, laat mij je een beetje meer verwarren:
https://rozevla.nl/smilies/
Die combi is inderdaad niet verstandig, sowieso is alcohol geen goed idee als je toch al slecht slaapt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeeeee gewoon weer mijn slaappillen![]()
En de combinatie met alcohol is niet meteen gevaarlijk, maar het kan de werking van de pillen teniet doen en me zelfs juist onrustiger maken. Dus ik neem liever geen risico.
Ja geweldig, pak 'mquote:
Denk je nou echt dat ik jou in een poel des verderf zou storten?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:13 schreef Maive het volgende:
[..]
rozevla? Is dat een veilige link of gaat er iets oogabooga als ik erop klik
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:13 schreef Maive het volgende:
[..]
rozevla? Is dat een veilige link of gaat er iets oogabooga als ik erop klik
Ik vermoed zomaar dat er een mod rondloopt die dat heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zie de FA gezicht al voor me als die je een keertje wil bannen. +100 posi notes van jezelf.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
40+ regel 1: Geloof geen nagelvijlende gevangenen.
Je weet nooit wanneer je het nodig kan hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat er een mod rondloopt die dat heeft
NOOOO!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja klopt. Ik heb begin vorig jaar juist wat vaker alcohol gedronken om in slaap te komen (omdat ik er juist slaperig van wordt), maar dat bleek al gauw de boel erger te maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die combi is inderdaad niet verstandig, sowieso is alcohol geen goed idee als je toch al slecht slaapt.
Balen zegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets beter soms mmm klinkt niet fijn
Wel goed. Ik was woensdag weer aan de beurt.
Ik ken je natuurlijk niet maar mijn gevoel zegt.....jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik jou in een poel des verderf zou storten?
Precies, een soort Verlaat de gevangenis zonder te betalen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer je het nodig kan hebben
wat is dit danquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zeker die ene uit ONZ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat er een mod rondloopt die dat heeft
En jij moet er in zwemmen om genoeg te krijgen toch?quote:
A drink a day keeps the doctor awayquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb begin vorig jaar juist wat vaker alcohol gedronken om in slaap te komen (omdat ik er juist slaperig van wordt), maar dat bleek al gauw de boel erger te maken.
Neemt niet weg dat een glaasje alcohol af en toe geen kwaad kan, maar ik trek niet zomaar iets open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dan hoop ik dat je vannacht een goede nachtrust hebt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb begin vorig jaar juist wat vaker alcohol gedronken om in slaap te komen (omdat ik er juist slaperig van wordt), maar dat bleek al gauw de boel erger te maken.
Neemt niet weg dat een glaasje alcohol af en toe geen kwaad kan, maar ik trek niet zomaar iets open
< Voelt terug.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:16 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik ken je natuurlijk niet maar mijn gevoel zegt.....ja
Dit vind ik engquote:
Ik kan er juist geen genoeg van krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij moet er in zwemmen om genoeg te krijgen toch?
* Grijnst *quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan er juist geen genoeg van krijgen
Thanksquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vannacht een goede nachtrust hebt.
Dan kun je beter een slechte horrorfilm kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit vind ik eng![]()
Ik laat wel eens bakjes en potjes te lang in de koelkast staan en dan weet ik niet meer wat het is, en de volgende keer zie ik geheid dit gezicht erin
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:19 schreef Maive het volgende:
[..]
Dan kun je beter een slechte horrorfilm kijken
Houdt je scherpquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit vind ik eng![]()
Ik laat wel eens bakjes en potjes te lang in de koelkast staan en dan weet ik niet meer wat het is, en de volgende keer zie ik geheid dit gezicht erin
Ja alleen nog moequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg
Nu weer alles weer weg?
Ik heb zwaardere pillen, dus zit nu met bijwerkingen
Je blijft al plakkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:19 schreef Maive het volgende:
[..]
Dan kun je beter een slechte horrorfilm kijken
Dan moet dat morgen gewoon weer weg zijn bij jequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alleen nog moe
O vervelend. Hopelijk trekken die bijwerkingen snel weg en helpen ze tegen die aanvallen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
A drink a day keeps the doctor away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Wat een gentleman, zelfs koud zettenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaWant dat is niet echt, en zit niet het in mijn koelkast
ABBAquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Vrouwelijke kant zag een lekker nummertje
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ABBA![]()
![]()
Vooral The Visitors vind ik mooi
ABBAquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ABBA![]()
![]()
Vooral The Visitors vind ik mooi
Ook mooi, verkeerde timing.quote:
Opzoeken! De titelsong is dus mijn favoriet, maar dat hele gelijknamige album is mooiquote:
Die!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
...Een pareltje als The Day Before You Came ...
Ga niet nog 2.5 uur wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook mooi, verkeerde timing.
Ik was even in de war met Arrival. Welke was degene met op de hoes die helikopter?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Opzoeken! De titelsong is dus mijn favoriet, maar dat hele gelijknamige album is mooiEen pareltje als The Day Before You Came was zelfs een bonustrack
Met het ruitenwissergeluidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Opzoeken! De titelsong is dus mijn favoriet, maar dat hele gelijknamige album is mooiEen pareltje als The Day Before You Came was zelfs een bonustrack
Hoe schrijf je dat?quote:
Ja die is prachtigquote:
Zeker, dat had net zo goed gekunt ..:Y De mijne was een moment opname in mijn tijdlijn.....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die is prachtigIk hou wel van de meer "serieuzere" ABBA liedjes. Maar ook die partynummers vind ik heerlijk
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je betere dingen te doen dan?
deze!!!quote:
Jaquote:
Vast wel. En zo niet dan gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet dat morgen gewoon weer weg zijn bij je
Ik vrees dat ik sommige ga houden zolang ik dit slik
< GoA neemt zich voor een goed woordje toe doen voor Maif bij de 40+ ballotage commissie.quote:
is inderdaad een ondergewaardeerd albumquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaDat hele album van The Visitors vind ik ZO prachtig. Dit is inderdaad een vergeten pareltje
Titelnummer is mijn favoriete ABBA nummer. One of Us vind ik ook heel mooi, en When All Is Said and Done, en Slipping Through My Fingers (al is die laatste wat bekender omdat die in de Mamma Mia film zit)
Ga even luisteren danquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe schrijf je dat?
Whiiiihaaa... whooohooo... squeeek..... sproei,.. soef...swoef...
< deelt achteloos gefocusseerd wat rumquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is inderdaad een ondergewaardeerd album
wie zitten daarin?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA neemt zich voor een goed woordje toe doen voor Maif bij de 40+ ballotage commissie.
Zooooo mooiquote:
eens.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaDat hele album van The Visitors vind ik ZO prachtig. Dit is inderdaad een vergeten pareltje
Titelnummer is mijn favoriete ABBA nummer. One of Us vind ik ook heel mooi, en When All Is Said and Done, en Slipping Through My Fingers (al is die laatste wat bekender omdat die in de Mamma Mia film zit)
Geniet in stilte.quote:
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:37 schreef Maive het volgende:
[..]
eens.
En.... When All Is Said and Done! Mooi!
Welke is dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaHet Agnetha/Bjorn break-up nummer is wel echt heel bekend (en terecht; dis is ook mooi!), maar dit Frida/Benny break-up nummer wordt vaak nog wel eens vergeten en is ook prachtig en bittersweet
![]()
Deze is ook prachtig, die harmonieënquote:
precies dat!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaHet Agnetha/Bjorn break-up nummer is wel echt heel bekend (en terecht; dis is ook mooi!), maar dit Frida/Benny break-up nummer wordt vaak nog wel eens vergeten en is ook prachtig en bittersweet
![]()
+squote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:42 schreef Maive het volgende:
[..]
precies dat!
Bitterweet is een juiste omschrijving. Mooi woord ook trouwens.
Ook een "breakup song " van 2 bandledenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze is ook prachtig, die harmonieën![]()
Dus jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel. En zo niet dan gewoon doorgaan.
Heb je vervelende bijwerkingen?
Mijn toetsenbord blijft ook hangen. Ik geeft de schuld aan wat kruimeltjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
+s
< Houd van mooie woorden
yep, Fok heeft dat wel vakerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:40 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag. Het blijft af en toe hangen lijkt het?
quote:
O dat is prut dusquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ja
Yep, behoorlijk. Zorgt er ook voor dat werken moeilijker gaat etc.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mooie dame. Is dat die ene van Abba?
Ze is alweer wegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoi RenateGezellig bij D. op bezoek?
quote:
Nicequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is alweer weg
Zondag gaan we weer wandelen
Indeed. Klasse wijfiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:49 schreef Maive het volgende:
SadeOver mooie vrouwen gesproken. Stem, uitstraling, alles is mooi aan haar.
Lekker man, genietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is alweer weg
Zondag gaan we weer wandelen
Ik heb zo'n hele mooie documentaire over ABBA gezien. Twee keer zelfs. Indrukwekkend was die. En ook heel erg mooi.quote:
Het niet drinken en wel sporten overlapt elkaar een beetjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat dit over Renate of over drank ?
quote:
Ik ben overgestapt naar MUZ topic. Iemand draait daar Modern Talking. Ik doe uit gekkigheid mee en heb een grote lach, ik wordt er wel vrolijk vanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Dipt ff in.. iemand iets vrolijks?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Dipt ff in.. iemand iets vrolijks?
Idem, echter;quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind Maneskin fantastisch, maar dit had ik toch echt nog liever zien winnen hoor
You can winquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:58 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt naar MUZ topic. Iemand draait daar Modern Talking. Ik doe uit gekkigheid mee en heb een grote lach, ik wordt er wel vrolijk van
Jij hebt smaakquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem, echter;
Oekraďne en Finland gingen hier ook hard!
Over een soort Modern Talking gesproken:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:58 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt naar MUZ topic. Iemand draait daar Modern Talking. Ik doe uit gekkigheid mee en heb een grote lach, ik wordt er wel vrolijk van
Dit weet ik nogquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Over een soort Modern Talking gesproken:
(En ja, die blikken van die gozer hebben veel memes in ESF opgeleverd)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Best aardig nummer, maar de psyche-blikken van die gast moeten menig stemmer hebben weggejaagd van de stemknopDie memes bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They will not control us
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Best aardig nummer, maar de psyche-blikken van die gast moeten menig stemmer hebben weggejaagd van de stemknopHij keek best intens met een Grijns van A tot ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow, nooit eerder gezien (of verdrongen)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Over een soort Modern Talking gesproken:
(En ja, die blikken van die gozer hebben veel memes in ESF opgeleverd)
Nee, haalden niet de finalequote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, nooit eerder gezien (of verdrongen)
haalden ze de finale, nee toch? zoniet dan zaten ze ook niet in de halve finale bij O'G3ne zeker?
Verdrongenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, nooit eerder gezien (of verdrongen)
haalden ze de finale, nee toch? zoniet dan zaten ze ook niet in de halve finale bij O'G3ne zeker?
Is/was ie niet gewoon hoteldebotel over de zangeresquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:24 schreef Maive het volgende:
[..]
VerdrongenJe zou 's nachts maar iemand tegen komen met zo'n blik
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, haalden niet de finale![]()
Ja, in dezelfde halve finale als O'G3NE
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:24 schreef Maive het volgende:
[..]
VerdrongenJe zou 's nachts maar iemand tegen komen met zo'n blik
Leven? T is daquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
is iedereen spontaan gaan leven dat het hier zo stil is?
Beer UI ... Ik kijk van alles en FoK!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
is iedereen spontaan gaan leven dat het hier zo stil is?
geen idee, is dat net zo'n onbekend principe als 'kroeg' ?quote:
Kroeg? Was dat vroeger niet iets? Net zoals restaurant?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, is dat net zo'n onbekend principe als 'kroeg' ?
laatst schudde iemand mijn hand, ook zoiets raarsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kroeg? Was dat vroeger niet iets? Net zoals restaurant?
Misschien als we gaan Indiana Jonesen dat we ze wel kunnen vinden
Je hebt jezelf meteen volledig ontsmet?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatst schudde iemand mijn hand, ook zoiets raars
het gaat zoveel over ESF vanavond, wel ff toepasselijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest ff quoten om te zien wat het was
tijd voor stoksnavelen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb vandaag wel iemand die behoorlijk verkouden was mijn rug laten losmaken.
Toch weer even raar
Uh, mijn vertaalcomputer werkt niet,quote:
Ik was gisteren bij de mondhygiëniste/tandarts en beide keren toch een reflex om hun handen te schuddenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatst schudde iemand mijn hand, ook zoiets raars
corona testquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, mijn vertaalcomputer werkt niet,
stoksnavelen is .........?
Ik krijg bij de tandarts van tevoren een spoeldrankje en alle covid is poof wegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de mondhygiëniste/tandarts en beide keren toch een reflex om hun handen te schudden![]()
Even later liepen ze wel in mijn bek te roeren
als mensen me een hand willen geven prima hoor, ik doe niet mee aan die angstcultuurquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:45 schreef mazaru het volgende:
Ik schud geen handen meer, maar het voelt heel onnatuurlijk. Dat elleboogje vind ik niks. Doe dan maar liever niks.
Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Ik denk wel dat ik beleefd zou weigeren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als mensen me een hand willen geven prima hoor, ik doe niet mee aan die angstcultuur
Owquote:
Goed zo !quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als mensen me een hand willen geven prima hoor, ik doe niet mee aan die angstcultuur
Op de sportschool hadden ze een keer de elleboogboksquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:45 schreef mazaru het volgende:
Ik schud geen handen meer, maar het voelt heel onnatuurlijk. Dat elleboogje vind ik niks. Doe dan maar liever niks.
De meisjes met de snavelstokjesquote:
die kenau op m'n werk die testen afneemt zou ik geen meisje willen noemenquote:
Die krijg ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik krijg bij de tandarts van tevoren een spoeldrankje en alle covid is poof weg
Ja die was ook grappig:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op de sportschool hadden ze een keer de elleboogboks
Ik dacht even dat het een fitnessmove was die ze wilden trainen ofzo
volgens mij is er allang bewezen dat het geen kwaad kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Ik denk wel dat ik beleefd zou weigeren.
Drie zoenenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen fluor maar waterstofperixode.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die krijg ik ookDe fluor bedoel je?
Ik hoop dat het helpt
Ik doelde op onze leuke ESF reportersquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die kenau op m'n werk die testen afneemt zou ik geen meisje willen noemen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Drie zoenenDat mag van mij wegblijven
De meest ongemakkelijke momenten vind ik nog niet eens het kussen zelf, maar meer dat je zo'n wang naar je toe ziet komen en dan "oh kut, die wil een zoet, ehh, dat moet dan maar en hoe zorg ik ervoor dat het niet persé overkomt dat ik het niet persé wil"
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doelde op onze leuke ESF reportersDie werden ook even zo genoemd
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja die was ook grappig:
Overheid: Hoest in je elleboog
Overheid: Schud geen handen, geef elkaar een elleboog
Ja, dat kreeg ik ook bij de tandarts. Agressief spul.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen fluor maar waterstofperixode.
Ik had altijd al de neiging om mijn handen te wassen als ik iemand een hand had gegeven. Weet je hoeveel mensen hun handen niet wassen als ze van de wc komen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is er allang bewezen dat het geen kwaad kan.
Hooguit als een corona patient net in z'n hand heeft zitten rochelen en jij die hand daarna onder je neus wrijft ofzo
Ik had al gezegd dat ik bezig ben aan een boek!quote:
En schapen zouden zeggen dat het toeval isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
De wappies zouden zeggen dat het een complot is
Altijd leuk om iemand hand vast te houden (en niet los te laten) tijdens het hand schudden en met een grijns te zeggen: ik ben rechtshandig. winkwinkwinkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had altijd al de neiging om mijn handen te wassen als ik iemand een hand had gegeven. Weet je hoeveel mensen hun handen niet wassen als ze van de wc komen?
Wat wordt de titel?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ik bezig ben aan een boek!
Ergens gelezen dat ze dat in WO2 gebruikten om haar te bleken als iemand zich moest vermommenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen fluor maar waterstofperixode.
Zie je? Eigenlijk helemaal prima dat we nooit meer handen kunnen schuddenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Altijd leuk om iemand hand vast te houden (en niet los te laten) tijdens het hand schudden en met een grijns te zeggen: ik ben rechtshandig. winkwinkwink
Wel dat het niet af isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eminem agrees with this.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens gelezen dat ze dat in WO2 gebruikten om haar te bleken als iemand zich moest vermommen
Geen idee nogquote:
Boondockquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Help me herinneren dat wij elkaar bij een meet echt de hand moeten schudden. Please?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zie je? Eigenlijk helemaal prima dat we nooit meer handen kunnen schudden
Dat is gewoon een soort spoelwater ... Schreef mn pa ook vaak voorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat kreeg ik ook bij de tandarts. Agressief spul.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Help me herinneren dat wij elkaar bij een meet echt de hand moeten schudden. Please?
* SolidasRock kijkt met puppyoogjes
"Het leven is net als een zwoele drank"quote:
‘Geen idee nogquote:
geen ideequote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Geen idee nogSuggesties?’
Weet je hoe de naam ‘Simply Red’ ontstond?
“Jobi’s Pohi” dekt de inhoud wel.quote:
Zijn haarkleur en naar zijn favoriete voetbalclub als ik het goed heb.quote:
Ik ben wel van het subtiel jatten jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"Het leven is net als een zwoele drank"
Beter goed gejat dan zelf verzonnen, ja toch?
Pohi is zuid amazon's linkerboom rechts voor Puhamiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Jobi’s Pohi” dekt de inhoud wel.
Wie is Pohi?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Jobi’s Pohi” dekt de inhoud wel.
Toen hem door de telefoon gevraagd werd wat de naam van de band moest worden, zei hij: “Gewoon ‘Rood.’”quote:
Alleen al om in jouw stemming te komen zou ik mijn nek breken bij het jaknikken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Goa kijkt op klok... ziet weekend! Doen we er nog eentje?
Jaaaa![]()
< Loopt naar koelkast.... nog iemand?
wat staat er in?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jaaaa![]()
Jah, ik doe mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jaaaa![]()
Boks maatjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen al om in jouw stemming te komen zou ik mijn nek breken bij het jaknikken.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen hem door de telefoon gevraagd werd wat de naam van de band moest worden, zei hij: “Gewoon ‘Rood.’”
Dus het werd (onbedoeld) ‘Gewoon Rood’.
Geeeeeeen idee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Raad de plaat:
[ afbeelding ]
@pohiquote:
oeh, vooruit, eentje moet kunnenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen keuze helaas; Leffe trippel
Nick is nog vrijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:pohi
Eens kijken wie er nu opduikt.
Echt waar?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen hem door de telefoon gevraagd werd wat de naam van de band moest worden, zei hij: “Gewoon ‘Rood.’”
Dus het werd (onbedoeld) ‘Gewoon Rood’.
Oh die etterige krengenquote:
cutequote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft de ultieme Domni smiley gevonden![]()
[ afbeelding ]
Ik toon ze nooit aan mijn spiegel, dat durf ik niet aanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Spletsen ze ook op je spiegel?
Je knijpt liever onder de dekens in het donker?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik toon ze nooit aan mijn spiegel, dat durf ik niet aan
Ik zou zelf voor een andere gaan, maar ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft de ultieme Domni smiley gevonden![]()
[ afbeelding ]
Grijp je kansquote:
Een van je ava's lijkt er echt opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor een andere gaan, maar ik voel me vereerd [ afbeelding ]
Lekker chillen bij een vriendquote:
Morgen kroegentocht om de horeca te steunenquote:
De kroegen zijn dicht vriend.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Morgen kroegentocht om de horeca te steunen![]()
#altruistischedaad
They will not control usquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Morgen kroegentocht om de horeca te steunen![]()
#altruistischedaad
1 euro boete per gefotografeerde privé gegevens van een willekeurige GGD teststraat bezoeker. Ja jaaa dat zal hem leren!quote:'Doorgegaan na alle landelijke commotie'
Hieruit blijkt volgens het OM dat de Hagenaar goed wist waar hij mee bezig was. 'Ik neem het hem kwalijk dat hij met zijn praktijken is doorgegaan nadat er landelijk commotie was ontstaan over de handel in gegevens uit de systemen van de GGD.' De officier eiste daarom een gevangenisstraf van acht maanden, waarvan vier voorwaardelijk. Ook moet hij een euro terugbetalen voor elke foto die hij heeft doorgestuurd, in totaal 795 euro.
Zijn ze zat?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet in dit dorp morgen maat.
Ze zijn het zat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |