quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
40+ is als een zwoele drank waarvan je je niet besefte dat je die miste. Die opvulling van dat geestelijke gat, waarvan je je niet besefte, dat je daar om verlegen zat. Nèt dat stukje meer diepgang, dat je put kan vullen. Een erotische niet politieke onderlaag, waarvan je wenste dat die er nog was. Die roomboter, die het net wat soepeler maakt dan die margarine, die je toch al niet lekker vond maar de reclame was zo hoopvol. Tenslotte... het is het singeltje, wat je op repeat zet op je platenspeler.
Lekker met een glaasje witte wijn erbijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt helemaal niets, het moet zwemmen
Dat sla ik dan weer niet afquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker met een glaasje witte wijn erbij
Ik had DACHT ik de laatste post maar zo te zien is die helemaal niet gepost.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tnx Solid, was ff expreszo maken en had het niet door
Cheers!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat sla ik dan weer niet af [ afbeelding ]
Deissy had ff een egotripje...:Dquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had DACHT ik de laatste post maar zo te zien is die helemaal niet gepost.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:02 schreef Maive het volgende:
Wat gaat het hier snel!
Dank je wel Deisy volgens mij ben ik nu niet meer geslachtloos
Je bent een dame nuquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:02 schreef Maive het volgende:
Wat gaat het hier snel!
Lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker met een glaasje witte wijn erbij
Wat gaat het hier snel!
Als je alleen maar 1 glas per dag magquote:
Zie post 10quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deissy had ff een egotripje...:D
Maar dat mag... dat gunnen we haar, we willen wel graag de beelden
avocado's zijn ongeveer net zo millieuonvriendelijk dan vleesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
@:Koen66 je weet niet wat je mist aan avocado’s, die dingen zijn goddelijk
@:Domnivoor wie hier de Douwe wordt, moet blijken aan de volgende generatie 40+ers en dat duurt nog wel even
Ik ga mezelf een positieve note gevenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Weer een tevreden klant.
* SolidasRock noteert ff dat Dees voortreffelijke service heeft verleend.
Wat gaat het hier snel!
Hey Marcb hoe is het?quote:
Leuke UI heb je trouwens!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:02 schreef Maive het volgende:
Wat gaat het hier snel!
Niets ernstigs hoop ikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerAl ben ik weer met medicatie begonnen, dus moet het daar even zonder doen
wow dat klinkt gaafquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:05 schreef Maive het volgende:
Ik vind vis heerlijk.
Ik heb ooit een reis door Alaska gemaakt en daar zelf in een riviertje vis gevangen en over een kampvuur gebakken.
Was goddelijk!
+7quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:05 schreef Maive het volgende:
Ik vind vis heerlijk.
Ik heb ooit een reis door Alaska gemaakt en daar zelf in een riviertje vis gevangen en over een kampvuur gebakken.
Was goddelijk!
Kan dat uberhaupt? O wacht, ik herinner me dat yvonne keer vertelde dat iemand zichzelf slechte notes gaf als hij zich misdragen had. Weet ff nie meer wie dat was. Baajguardian misschien?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga mezelf een positieve note geven
"Ik drink maar een glas per dag"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als je alleen maar 1 glas per dag mag
Dank je welquote:
Ik twijfel ook hoor, het glas lijkt me niet groot genoeg voor jouquote:
"leuke schoenen heb jij"quote:
Wisselend, maar iets beter somsquote:
Leuke stenen heb jijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"leuke schoenen heb jij"
"dank je en jij hebt beeeeeldige jasje aan, zo kjoet!"
Echte vrouwenpraat dit
Dan smaakt het extra lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:05 schreef Maive het volgende:
Ik vind vis heerlijk.
Was goddelijk!
Neeeeee gewoon weer mijn slaappillenquote:
Dat is toch meer wijn geloof ik ja.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Ziet de wijn in je decolleté morsen en grijnst breed
Kom, laat mij je een beetje meer verwarren:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:08 schreef Maive het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
(ik heb inmiddels de smilies gevonden, het is een beetje zoeken wel)
Dat laatste lligt heel gevoelig bij hemquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:06 schreef Maive het volgende:
[..]
Dank je wel voor het knopje![]()
Jij bent ook geslachtloos
En als je het niet kan vinden, helpen we je wel op weg!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:08 schreef Maive het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste lligt heel gevoelig bij hem
Ja hoor, ik kan mezelf helemaal de moeder notenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan dat uberhaupt? O wacht, ik herinner me dat yvonne keer vertelde dat iemand zichzelf slechte notes gaf als hij zich misdragen had. Weet ff nie meer wie dat was. Baajguardian misschien?
Iets beter soms mmm klinkt niet fijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wisselend, maar iets beter soms
En met jou?
oh oepsiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste lligt heel gevoelig bij hem
Nee hier pas ik net niet inquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook hoor, het glas lijkt me niet groot genoeg voor jou
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:08 schreef Maive het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik had dezelfde gepostquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is toch meer wijn geloof ik ja.
Die vis is ondertussen ontsnapt dan
Ik zie de FA gezicht al voor me als die je een keertje wil bannen. +100 posi notes van jezelf.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan mezelf helemaal de moeder noten
rozevla? Is dat een veilige link of gaat er iets oogabooga als ik erop klikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kom, laat mij je een beetje meer verwarren:
https://rozevla.nl/smilies/
Die combi is inderdaad niet verstandig, sowieso is alcohol geen goed idee als je toch al slecht slaapt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeeeee gewoon weer mijn slaappillen![]()
En de combinatie met alcohol is niet meteen gevaarlijk, maar het kan de werking van de pillen teniet doen en me zelfs juist onrustiger maken. Dus ik neem liever geen risico.
Ja geweldig, pak 'mquote:
Denk je nou echt dat ik jou in een poel des verderf zou storten?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:13 schreef Maive het volgende:
[..]
rozevla? Is dat een veilige link of gaat er iets oogabooga als ik erop klik
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:13 schreef Maive het volgende:
[..]
rozevla? Is dat een veilige link of gaat er iets oogabooga als ik erop klik
Ik vermoed zomaar dat er een mod rondloopt die dat heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zie de FA gezicht al voor me als die je een keertje wil bannen. +100 posi notes van jezelf.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
40+ regel 1: Geloof geen nagelvijlende gevangenen.
Je weet nooit wanneer je het nodig kan hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat er een mod rondloopt die dat heeft
NOOOO!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja klopt. Ik heb begin vorig jaar juist wat vaker alcohol gedronken om in slaap te komen (omdat ik er juist slaperig van wordt), maar dat bleek al gauw de boel erger te maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die combi is inderdaad niet verstandig, sowieso is alcohol geen goed idee als je toch al slecht slaapt.
Balen zegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets beter soms mmm klinkt niet fijn
Wel goed. Ik was woensdag weer aan de beurt.
Ik ken je natuurlijk niet maar mijn gevoel zegt.....jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik jou in een poel des verderf zou storten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |