quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
40+ is als een zwoele drank waarvan je je niet besefte dat je die miste. Die opvulling van dat geestelijke gat, waarvan je je niet besefte, dat je daar om verlegen zat. Nèt dat stukje meer diepgang, dat je put kan vullen. Een erotische niet politieke onderlaag, waarvan je wenste dat die er nog was. Die roomboter, die het net wat soepeler maakt dan die margarine, die je toch al niet lekker vond maar de reclame was zo hoopvol. Tenslotte... het is het singeltje, wat je op repeat zet op je platenspeler.
Lekker met een glaasje witte wijn erbijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt helemaal niets, het moet zwemmen
Dat sla ik dan weer niet afquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker met een glaasje witte wijn erbij
Ik had DACHT ik de laatste post maar zo te zien is die helemaal niet gepost.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tnx Solid, was ff expreszo maken en had het niet door
Cheers!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat sla ik dan weer niet af [ afbeelding ]
Deissy had ff een egotripje...:Dquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had DACHT ik de laatste post maar zo te zien is die helemaal niet gepost.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:02 schreef Maive het volgende:
Wat gaat het hier snel!
Dank je wel Deisy volgens mij ben ik nu niet meer geslachtloos
Je bent een dame nuquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:02 schreef Maive het volgende:
Wat gaat het hier snel!
Lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker met een glaasje witte wijn erbij
Wat gaat het hier snel!
Als je alleen maar 1 glas per dag magquote:
Zie post 10quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deissy had ff een egotripje...:D
Maar dat mag... dat gunnen we haar, we willen wel graag de beelden
avocado's zijn ongeveer net zo millieuonvriendelijk dan vleesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
@:Koen66 je weet niet wat je mist aan avocado’s, die dingen zijn goddelijk
@:Domnivoor wie hier de Douwe wordt, moet blijken aan de volgende generatie 40+ers en dat duurt nog wel even
Ik ga mezelf een positieve note gevenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Weer een tevreden klant.
* SolidasRock noteert ff dat Dees voortreffelijke service heeft verleend.
Wat gaat het hier snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |