Kijkend naar hoe Vera soms kijkt vind ik het maar lastig te geloven dat dit gerucht de wereld in geholpenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
Kitty en Peter dat het hele vera dimi ding nep is
kan tch niet
gaan veel te snel
poppenkast
niet met liefde spelen
tv uitzending
FB zie je ook veel Peterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daar heb ik toen ook opgelet.
Die van Patje klopte inderdaad niet. Die was gestuurd.
Naomi en Julie waren het closed.
Ik zie op twitter bijna alleen Peter.
Verschil is erg groot.
Ik denk dat het dicht bij elkaar gaat liggen.quote:
Bij mij in ieder ander geval ook, maar 's ochtends ... was het dan toch echt helaas Hello Kitty geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou... de aanblik van kitty zou bij mij als een ijsbad werken hoor
Karens.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
FB zie je ook veel Peter
behalve in de groepen waar de (hoe zeg je dat nu netjes) vrouwen met kort pittige kapsels zitten
en nog steeds vaak door Kitty wordt gezegdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Kijkend naar hoe Vera soms kijkt vind ik het maar lastig te geloven dat dit gerucht de wereld in geholpen
Alleen Dimi niet hahahahaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nog steeds vaak door Kitty wordt gezegd
dat meisje is echt wel verliefd
Maar ik vind Kitty ook een Karen. Maar geen kortpittig. Meer lang-stroïg.quote:
Afgunstquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nog steeds vaak door Kitty wordt gezegd
dat meisje is echt wel verliefd
Ik ook op Peter gestemd 😉quote:
Het is fijn om een goede daad te doen, dan hoeft ze later nooit geen spijt te hebben....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar bij elke stemming excel-sheets bijgehouden met twitterpolls.
Op één na (Exit Patje) klopte het áltijd.
Dus ik heb goede hoop dat Kitty de begrafenis van haar vader kan bijwonen.
Net zo raar dat Kitty als het donker is en vergeet dat we nachtlicht hebben met haar hand in haar broek zit boven de dekens en denk dat niemand het ziet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Het is gewoon raar om dat niet te bedekken. Bovendien, wat gaat hij doen? Ermee pissen kun je niet![]()
Smeerlap eerste klas. Trek ff een badjas aan.
Nee is iets totaal anders. Wat moet en gaat hij doen dan? Geloof niet dat jij ooit een stijve gehad hebt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net zo raar dat Kitty als het donker is en vergeet dat we nachtlicht hebben met haar hand in haar broek zit boven de dekens en denk dat niemand het ziet.
Kristoff wordt wakker en moet en gaat in het donker zijn weg.
Buiten is soortgelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:19 schreef Whuzz het volgende:
Stemmingpraat in het huis. De speculaas daar wordt nóg heter gebakken dan hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |