Ik ben chill hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Chill joh.
Hij werd (als ik het goed begreep) midden in de nacht/ochtend wakker, in een pikdonkere kamer (die camera's zijn IR... dat is niet hoe hij het zelf ziet). Kan me goed voorstellen dat je dan ff niet doorhebt dat je lul zo prominent in beeld komt.
Klopt. Ze zeiden ook: "vlagen.... allez, vlagen eh? Jah, vlagen. Bij vlagen."quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan alleen vlagen verstaan van het belgische gesprek.
Hij gaat de gang op. Daar is meer licht. Hij kon ook Kitty tegen komen...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen al voor anderen. Niet iedereen heeft zin om je odol te zien. Het zegt wel wat dat je dat niet doet.
Nou exact dit dus idd. Hij heeft het gewoon zelf niet in de gaten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Chill joh.
Hij werd (als ik het goed begreep) midden in de nacht/ochtend wakker, in een pikdonkere kamer (die camera's zijn IR... dat is niet hoe hij het zelf ziet). Kan me goed voorstellen dat je dan ff niet doorhebt dat je lul zo prominent in beeld komt.
was hij snel klein geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij gaat de gang op. Daar is meer licht. Hij kon ook Kitty tegen komen...
ja maar de verhouding is anders daar heb je 4 jonge vrouwenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
De Belgen klieken weer aardig bij elkaar hè.
De regie draait geregeld ook bewust wegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:02 schreef Rhosyn het volgende:
We hebben dingengemist.
Ik hoor dat Kristof zonder onderbroek de douche is uitgelopen.
Amy haar BH verwisselde in haar kast denkende dat de camera haar niet ziet.
Vies mannetje met vieze plannetjes?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij gaat de gang op. Daar is meer licht. Hij kon ook Kitty tegen komen...
hadden ze en gesprek?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:02 schreef mario390 het volgende:
verrassing kitty,dimi
vs gratece en vewra
mooi gedichtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
Kitty en Peter dat het hele vera dimi ding nep is
kan tch niet
gaan veel te snel
poppenkast
niet met liefde spelen
tv uitzending
Daar heb ik toen ook opgelet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar bij elke stemming excel-sheets bijgehouden met twitterpolls.
Op één na (Exit Patje) klopte het áltijd.
Dus ik heb goede hoop dat Kitty de begrafenis van haar vader kan bijwonen.
Via Bangkok?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:06 schreef Jockari het volgende:
Yep. Zoontje is net over BB-huis naar Tapei vertrokken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |