Ja, heel stom is dat. En het duurt even voor je weer dat Rocky-gevoel krijgt. Maar je krijgt het wel weer! Ik voel me op dit moment best tof, met m'n buikspieren die ik weer kan zien. Al heb ik ook nog wel een weg te gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel fijn om te weten.
Ik ben dus laatst van Good - Very Good naar Average - Good gezakt.Dat ik m'n sporten ook zo'n twee-drie maanden heb laten versloffen inmiddels, is gewoon stom toeval.
![]()
Zonder gekheid, ik merkte bij de training maandag wel serieus dat m'n conditie niet is wat 'ie was, dus als indicatie is het blijkbaar een goeie.
Mijne is juist mega stabiel. Er staat wel dat ik bij de beste 20% van mijn leeftijd hoor, al geloof ik daar helemaal niks van. Ik zou zelf zeggen ong bij de beste helft.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:55 schreef miss_sly het volgende:
Even daargelaten of dat 15% en de geschatte fitnessleeftijd klopt, vind ik het gewoon erg fijn om de vooruitgang te zien.
[ afbeelding ]
Ik heb eind augustus een abo genomen op FitXr en ben een aantal keer per week gaan boksen en HIIT training doen.
Nee, niet weggeflikkerd. Wel heul lastig. Dat vind ik januari altijd, trouwens. Ik weet niet of dat komt door de overdaad in december waardoor het weer lastiger is om soberder te doen. Hoewel dit keer december wel meeviel. Of dat het komt door het weer en de duisternis, de kou, het grijze. Ik was ook vorige week nog ziek een paar dagen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:29 schreef Lonaa het volgende:
Joe joe, iedereen de januari voornemens alweer weggeflikkerd?
Nee hoor.. -2,1 sinds ik begonnen ben. Gaat langzaam, maar het zaktquote:Op woensdag 26 januari 2022 07:29 schreef Lonaa het volgende:
Zeker niet! Al negen dagen achtereen al m'n activiteitsringen volgemaakt (wat m'n nieuwe, dagelijkse doel is). Ik ben ook prima blijven eten. En dus val ik ineens minder af. Niet logisch, nee, maarja.quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:29 schreef Lonaa het volgende:
Het is nooit een rechte lijn en dat is soms enorm frustrerend, ja.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zeker niet! Al negen dagen achtereen al m'n activiteitsringen volgemaakt (wat m'n nieuwe, dagelijkse doel is). Ik ben ook prima blijven eten. En dus val ik ineens minder af. Niet logisch, nee, maarja.
Leuk neveneffect wel. Ik hoop dat je snel weer gezond bent en geen restverschijnselen overhoudt aan je besmettingquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:02 schreef MeisPluis het volgende:
Ik ben er nog / weer. Maar hier staat het stil want Corona ... Gelukkig niet heel veel last van maar wel verkouden dus sporten zit er niet in.
Door de isolatie waar ik in moest alleen op mijn kamer en de rest van de familie beneden en ik niet de hele tijd wilde vragen om iets te brengen, wel 0,5 kg afgevallen in een kleine week
Hopelijk vanaf dit weekend weer bewegen en langzaam weer gaan hardlopen.
En het gebeurt echt altijd als ik meer ga bewegen, wat ook nog eens demotiverend is. Ik vermoed dat het een combinatie is van een andere vochthuishouding en wat spieropbouw. Ik probeer zo'n periode door te komen door meer te letten op m'n maten, maar ik ben niet zo goed in het betrouwbaar opmeten van omvang.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is nooit een rechte lijn en dat is soms enorm frustrerend, ja.
Daar sluit ik me bij aan. Wel goed om te horen dat je er vooralsnog relatief weinig last van hebt, @MeisPluis!quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Leuk neveneffect wel. Ik hoop dat je snel weer gezond bent en geen restverschijnselen overhoudt aan je besmetting
Ik geef vochthuishouding ook altijd de schuld, maar herken het wel. Vind het zelf ook enorm frustrerend.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En het gebeurt echt altijd als ik meer ga bewegen, wat ook nog eens demotiverend is. Ik vermoed dat het een combinatie is van een andere vochthuishouding en wat spieropbouw. Ik probeer zo'n periode door te komen door meer te letten op m'n maten, maar ik ben niet zo goed in het betrouwbaar opmeten van omvang.
Vocht?quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:59 schreef Sangha het volgende:
Tijdje weg geweest door opname in ziekenhuis enzo.![]()
Het afvallen is (over het algemeen) gestaag door gegaan, zij het minder snel. Wel gek dat ik een paar weken terug in 2 dagen 6 kg ben aangekomen. Niet excessief gegeten, wel 2 dagen niet gesport en gelegen. Ik kom er maar niet achter wat de reden ervan is, iemand een idee?![]()
Dat is toch veel te veel zo kort. Tis deels weer weg nu gelukkig, maar nog niet helemaal. Heb met meerdere weegschalen gemeten (nadien om te controleren), en het lag niet aan de weegschaal dus.
Ja zat ik ook aan te denken als meest logische optie, maar zoveel? Misschien ook iets met de medicatiewissel, ach we gaan gewoon verder.quote:
Zou best kunnen, heb je ook vocht in het ziekenhuis gekregen? Blijft ook altijd nog wel ff hangen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:49 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken als meest logische optie, maar zoveel? Misschien ook iets met de medicatiewissel, ach we gaan gewoon verder.
Nee dat niet, maar wel medicijnwissel dat vocht kan vasthouden las ik net, dan nog vind ik het veel, maar is de meest logische verklaring, thanx.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zou best kunnen, heb je ook vocht in het ziekenhuis gekregen? Blijft ook altijd nog wel ff hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |