quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
We zijn een vrij land, maar we gaan wel koste wat kost 2G er door heen duwen met verplichte boosters.
Yup.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]![]()
Zoals ik eerder vanmiddag schreef, dat men ongeacht de positieve situatie perse nog dat 2G door wil drukken is erg zorgelijk. Je zou voor minder een wappie worden.
Ik zit eea even terug te kijken maar ik vind het geen sterk verhaal. Weer geen duidelijk perspectief, weer overal omheen lullen. Hier haal je de angel niet mee uit de onvrede.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mooi hoe ze alles vaag houden. Geen harde grenzen. Nog steeds een grote kans dat ze dat dus gewoon gaan rekken als de besmettingen hoog blijven of stijgen.
Mensen die in quarantaine zitten op enig moment heeft hij het overquote:
Ook wat irritant dat er wederom gehint werd naar een winterslaap voor sectoren. Dat is hun definitie van ‘leven met het virus’.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is echt zo slecht, redeneren op "basis" van besmettingen omdat men niet mee "zou kunnen" doen.
Terwijl we juist naar accepteren/leven met covid moeten gaan in plaats van maximaal proberen te uitbannen...
Mijn oren klapperden toen Kuipers alle sectoren opriep om na te denken hoe ze hun sector in kunnen richten ter bestrijding van een virus…quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]![]()
Zoals ik eerder vanmiddag schreef, dat men ongeacht de positieve situatie perse nog dat 2G door wil drukken is erg zorgelijk. Je zou voor minder een wappie worden.
gewoon meer van hetzelfde en geen andere visiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zit eea even terug te kijken maar ik vind het geen sterk verhaal. Weer geen duidelijk perspectief, weer overal omheen lullen. Hier haal je de angel niet mee uit de onvrede.
Moet je een pasje voor hebben dacht ik...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:03 schreef superniger het volgende:
Mondkapjes ophalen bij een voedselbank dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |