Waarom in lunchpauze. Het groeit ook in de baas zijn tijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Gewoon in je lunchpauze gaan.
Point taken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Ze geven toch geen antwoord op vragen.
Of tennis op een bioscoopscherm.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:32 schreef Nia het volgende:
Ernst keek net als Obama deed, steeds naar uiterst links en rechts, alsof hij voor een enorme zaal stond te spreken.
Ik had maandag een afspraak om 18:30uquote:
Afgesproken met Omicron die het doorgeeft aan Pi (de tijger).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom kappers nou weer tot 17u specifiek..
Dat is nu nog het geval, wacht maar dat gaat veranderen hoor!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ernst doet wel minder interessant dan Hugo.
Lijkt ook al iets meer ontspannen.
Ja\ap heeft weer zijn modellen laten zienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ze zitten gewoon echt in een angstmachine. Straks als het 'klaar' is en de totale meerderheid van de mensen gewoon een mild verkoudheidje hebben blijven ze nog steeds bezig. Maar weer Matthias Desmet eens luisteren.
Het was de eerste keer, ik schrijf hem niet gelijk af. Maar het moet wel beter ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:30 schreef alpeko het volgende:
Ernst stelt teleur. Dit is geen man voor deze positie
Sorry hoor maar de jongeren in mijn omgeving houden zich al sinds de 1e lockdown niet meer aan de maatregelen. Die jongeren moeten niet zo zeiken met hun eindeloze vakanties tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:34 schreef Raw85 het volgende:
Ik denk dat de jongeren die nu per ongeluk nog een stukje van M meepakken helemaal geen zin meer hebben in het leven
Wat een viezerik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ja\ap heeft weer zijn modellen laten zien
Ik denk dat als ze dit door blijven zetten, men niet gek moet opkijken als dit tot nog meer tegenstand/geweld gaat leiden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:35 schreef Za het volgende:
Ze blijven ook gewoon liegen, die story van ja, mensen worden minder ziek, maar er zijn nu zoveel besmettingen dat de ziekenhuizen toch weer volstromen etc. Ook het stokpaardje van virologen en een van die 2 cijfertjes mannen op Twitter.
Het is gewoon onwaar.
Het is niet zo dat er minder mensen ziek van worden oid en dat het door de grote aantallen het er dan toch heel veel worden, maar dat men in het algemeen er veel minder tot nauwelijks ziek van wordt, dus er gaat niks overspoelen.
En de mensen die er liggen, liggen er grootdeels ook nog eens niet vanwege Omicron, maar zijn incidental findings.
En nee er komt ook niet opeens een gevaarlijke variant ineens opzetten.
Ik zet de tv uit.
Ik heb ook modellen gezien die een stijging veroorzaaktenquote:
Mensen die bomvol spanning zitten gaan vaker beter om met het spontane onvoorbereide vragen dan met hun ingestudeerde tekstje.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ernst doet wel minder interessant dan Hugo.
Lijkt ook al iets meer ontspannen.
In de meeste landen stijgen de opnamentjes en de besmettingen toch. niet zo gek dusquote:
Ik vind dit maar een matige actquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:38 schreef RamboDirk het volgende:
Erg blij met dit resultaat. De leiders van het land laten zich niet beïnvloeden door de sfeer in het land. Sterk debuut van Kuipers. Goed pakket van maatregelen om ons door de pandemie te leiden.
Ben je nou een beer of een pussy met je corona maatregelen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sorry hoor maar de jongeren in mijn omgeving houden zich al sinds de 1e lockdown niet meer aan de maatregelen. Die jongeren moeten niet zo zeiken met hun eindeloze vakanties tegenwoordig.
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:32 schreef Modus het volgende:
"Hopelijk zo snel mogelijk!"
Nog even volhouden mensen.
Echt kk op.
Ik zou het stiekem wel fantastisch vinden als de komende weken de besmettingscijfers daadwerkelijk gaan stijgen tot 80k en ze weer meer maatregelen gaan nemen over 2 weken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Denk niet dat deze persco de geest terug in de fles krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |