quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:57 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Om deze reden is 25 ook echt mijn favoriet. Die zat echt heel mooi in elkaar
SPOILER: 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nachtmerrie van iedere puzzelaar... Brrrrquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:54 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Grrr Ik had echt last minute nog best een redelijke ingeving/vondst, maar kreeg/krijg hem (niet op tijd rond). Als dat het gaat zijn, dan grrrr... Was ik er ineens heel dichtbij, maar toch net niet. Eigenlijk net zoals met al mijn vorige ideeën...
Dat is zuur! Ik hoop voor je dat het een foutieve ingeving was.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:54 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Grrr Ik had echt last minute nog best een redelijke ingeving/vondst, maar kreeg/krijg hem (niet op tijd rond). Als dat het gaat zijn, dan grrrr... Was ik er ineens heel dichtbij, maar toch net niet. Eigenlijk net zoals met al mijn vorige ideeën...
Sinds de eerste keer dat ik meedeed is er geen gedeelde beker meer geweest, dat hebben ze stelselmatig vermeden met een creativiteitsvraag en een gokvraag met enveloppen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:57 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Een gedeelde beker is ook leuk hoor Carlo
Dat hoop ik ook, dan zal het idd niet zo zuur zijnquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:00 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Dat is zuur! Ik hoop voor je dat het een foutieve ingeving was.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:00 schreef Beerrend het volgende:
[..]SPOILER: 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook daarvoor moet een eerste keer zijnquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:01 schreef CarloV het volgende:
[..]
Sinds de eerste keer dat ik meedeed is er geen gedeelde beker meer geweest, dat hebben ze stelselmatig vermeden met een creativiteitsvraag en een gokvraag met enveloppen.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:00 schreef Beerrend het volgende:
[..]SPOILER: 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was om jou tot na Oud&Nieuw zoet te houden :-Pquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:01 schreef CarloV het volgende:
[..]
Sinds de eerste keer dat ik meedeed is er geen gedeelde beker meer geweest, dat hebben ze stelselmatig vermeden met een creativiteitsvraag en een gokvraag met enveloppen.
Ik zit er denk flink naast bij 3...quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:18 schreef Beerrend het volgende:
De hints staan trouwens al online
https://www.aivd.nl/onder(...)en-antwoordformulier
Dat zitten we allemaal hahaquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:29 schreef kaledobber het volgende:
[..]
Ik zit er denk flink naast bij 3...
Lekker hier brainstormen;quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:33 schreef CarloV het volgende:
[..]
Dat zitten we allemaal haha
Ik heb letterlijk geen flauw idee wat 3 nu is lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 13bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ThemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:35 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Lekker hier brainstormen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durft degene die 3 goed heeft zich hier te melden?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:33 schreef CarloV het volgende:
[..]
[..]
Lekker hier brainstormen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:36 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Durft degene die 3 goed heeft zich hier te melden?
Ik wist het! Toch een hint in de stormlus... veel geprobeerd maar niets gevonden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meen je dat? Ik heb deze wel. Weet nog niet wat de pioniers zijn, trouwens.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:33 schreef CarloV het volgende:
[..]
[..]
Wil je hem posten in spoiler tag en ons verlossen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:39 schreef Athos3000 het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik heb deze wel. Weet nog niet wat de pioniers zijn, trouwens.
Ja, dus als je de rest van de vragen en thema ook hebt, dan heb je waarschijnlijk gewonnen lolquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:39 schreef Athos3000 het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik heb deze wel. Weet nog niet wat de pioniers zijn, trouwens.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:40 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Wil je hem posten in spoiler tag en ons verlossen?
Huh? Maar jij hebt hem toch ook?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:40 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Wil je hem posten in spoiler tag en ons verlossen?
[ Bericht 0% gewijzigd door Athos3000 op 19-01-2022 10:03:11 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |