SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Oh dat laatste maar voor opruimen enz natuurlijk, sta ik toch om bekend een beetje.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
i
[..]
daarvoor ben je in te huren? of is dat je betaling?
ohquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat laatste maar voor opruimen enz natuurlijk, sta ik toch om bekend een beetje.
Ok ik stop er wel meequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor trouwens zo vaak dat mensen mij hebben zien lopen ergens en ik daar niets van af weet.
Creepy.
Of mja.. ik let nooit ergens op als ik aan het wandelen ben, dus zo gek is het niet.
Ben jij mijn autodealer?quote:
Wat voor snacks wil je?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja je moet binnenkort weer een APK halen
Ja er zitten wat jankerds bij tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me is op vakantie met zijn vriend, maar durft dan geen foto's van hun samen op Instagram te zetten omdat op zijn werk het blijkbaar nog een issue is voor sommige mensen. Het is 2022 mensen.
Oei, dat heeft een vriend van me ook ooit eens gehad, tenminste dat dacht hij zelf maar dat bedrijf kocht taarten en vuurwerk voor hem toen hij eenmaal uit de kast was gekomen, ze hadden zelfs al jarenlang een sketch klaar liggen. "Welkom uit de kast, we hadden al jaren door dat je hem ergens anders in jast"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me is op vakantie met zijn vriend, maar durft dan geen foto's van hun samen op Instagram te zetten omdat op zijn werk het blijkbaar nog een issue is voor sommige mensen. Het is 2022 mensen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Ama het volgende:
Oh ik was gisteren precies 9 jaar lid op FOK!.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wist niet dat een ex-collega gay was, pas toen ergens in het 3e jaar toen een andere collega dat zei.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
die van mij bijna 19 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Ama het volgende:
Ik werkte ooit ergens en een collega en vriend van me zij tegen me "Ja pas maar op want we zijn met zijn zevenen hier die homo zijn" Ik tellen, nog een keer tellen, kwam ik maar tot zes, heb ik een mailtje rondgestuurd "Wil de onbekende en ontbrekende homo zich nu melden bij me?"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een ex-collega gay was, pas toen ergens in het 3e jaar toen een andere collega dat zei.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moeten we je nu feliciteren dat je al 9 jaar geen leven hebt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Ama het volgende:
Conservatieve omgeving. Hij had al meerdere jaren een relatie voordat hij het zijn ouders en vrienden vertelden. Daarbuiten is het nog steeds geheim.quote:
Jonkie ik ben al 18+erquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Ama het volgende:
ik had er een gerrie in gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Staan mensen met een lekke band bij de uitgang van de maastunnel. Dus k zeg k kom die doos wel naar brengen. Ze had ook niet genoeg cash. 5 euro te weinig.
Dus k ze gevonden. Eerste wat ze zegt; is dat alles? Vorig jaar was het meer
Welke doos?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Staan mensen met een lekke band bij de uitgang van de maastunnel. Dus k zeg k kom die doos wel naar brengen. Ze had ook niet genoeg cash. 5 euro te weinig.
Geen enkele goede daad blijft zonder beloning.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik snap dit verhaal nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
HEEEE LEKKERE VETTE BITTERBALquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Ze stonden ook nog ergens waar k niet mocht komen
Die dinnerboxen. Die man belde dat hij een lekke band had en niet wist hoe lang dat ging duren. Dus toen stelde k voor om het te komen brengenquote:
O, dat is wel aardigquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die dinnerboxen. Die man belde dat hij een lekke band had en niet wist hoe lang dat ging duren. Dus toen stelde k voor om het te komen brengen
Dat heb ik zo vaak als ik aan de wandel ben, dat mensen tüterend voorbij rijden en ik niet eens weet wie het isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor trouwens zo vaak dat mensen mij hebben zien lopen ergens en ik daar niets van af weet.
Creepy.
Of mja.. ik let nooit ergens op als ik aan het wandelen ben, dus zo gek is het niet.
Ja. Maar zij vonden het nogal vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel aardigHad hij gelijk wat te eten
ben je boos of zoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Maar zij vonden het nogal vanzelfsprekend
Gewoon zwaaienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak als ik aan de wandel ben, dat mensen tüterend voorbij rijden en ik niet eens weet wie het is
K spreek dat inmiddels vloeiend, moet oppassen dat k zelf niet zo ga pratenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wel. Bitterballiaans is best een bijzonder taaltje.
Dat doe ik meestal ook wel. Of van die mensen die je dan ergens tegenkomt en die dan zeggen 'ik zag je van de week lopen'quote:
quote:
quote:Geen quarantaine nodig na booster of herstel van corona
Mensen die een booster hebben gehad of dit jaar zijn hersteld van corona hoeven niet meer in quarantaine na contact met iemand die besmet is met het virus, mits ze geen klachten hebben. Dat melden bronnen. De maatregel gaat per 21 januari in.
Ja scheelt dat ze niet zover op dat scootertje durft te rijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een wonder dat jij nog ledematen hebt.
En jij denkt joh ik loop 7 dagen per week dit rondjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal ook wel. Of van die mensen die je dan ergens tegenkomt en die dan zeggen 'ik zag je van de week lopen'
Ja das echt te verquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja scheelt dat ze niet zover op dat scootertje durft te rijden
Ja zo bijzonder is het niet om mij te zien lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
En jij denkt joh ik loop 7 dagen per week dit rondje
Is ook maar net een kilometertje of 40quote:
Hier in Eindhoven liep er ook jarenlang eentje door het centrum iedere dag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo bijzonder is het niet om mij te zien lopen
Die was deels even afgeschaft, maar toen weer ingevoerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die regel geldt toch al maanden niet meer?
Arnol toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven liep er ook jarenlang eentje door het centrum iedere dag.
👀quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo bijzonder is het niet om mij te zien lopen
Zo klinkt het net alsof ik een 'bijzonder' geval ben die van de begeleiding alleen buiten mag lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven liep er ook jarenlang eentje door het centrum iedere dag.
Ja jij maakt er nog de grootste kans op, maar het lukt je maar nietquote:
Die heb ik nooit zien lopen. alleen rollenquote:
Gewoon op een vrije dag patrouilleren op het industrieterreinquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij maakt er nog de grootste kans op, maar het lukt je maar niet
Loop ook gewoon regelmatig de provinciale weg naar dat dorp van je hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon op een vrije dag patrouilleren op het industrieterrein
ga je streaken?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Oeh ze zijn hier aan het filmen bib re maastunnel
Volgens mij woont mijn nieuwe collega bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Oeh ze zijn hier aan het filmen bib re maastunnel
Ja, daar kijk ik altijd wel even of ik wandelaars ziequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop ook gewoon regelmatig de provinciale weg naar dat dorp van je hoor
'bij de'quote:
Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij woont mijn nieuwe collega bij jou in de buurt
In het weekend meestal ergens tussen 10.00 en 15.00quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik altijd wel even of ik wandelaars zie
Babi pangang, saté, kip kerriequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Zo, werkdag zit er eindelijk op. Even bedenken wat ik ga eten
een pantostiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Mja, tegenwoordig ga ik bijna altijd met de treinquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het weekend meestal ergens tussen 10.00 en 15.00
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, tegenwoordig ga ik bijna altijd met de trein
Ik heb vandaag alles gemist, maar hoe was je tweede consult?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Dat is ook net een kwartiertjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een wandeling van het station naar West
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zei dat hij bij de Maastunnel in de buurt woont, op zuid
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook net een kwartiertjeKun je beter gewoon heen het hele stuk lopen en dan met de trein terug
Hier thuis op de bankquote:
jonge collega?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hij woont nog in een studentenwoning.
Voor extensions?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef gianni61 het volgende:
Is Irma stiekem naar de kapper geweest?
Luister je dan zonder je koptelefoon opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:44 schreef Ama het volgende:
Nirvana unplugged luisteren in de trein. 👌🏻
Ja zul je wel nodig hebben na die zware werkweekquote:
pff nou iddquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zul je wel nodig hebben na die zware werkweek
Kuipers wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef gianni61 het volgende:
Is Irma stiekem naar de kapper geweest?
Hij zag er beter uit in The mummyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
die kuipers waren ze ook al vergeten vertellend at ie 2 jaar geleden overleden is
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch een beetje alsof je naar Hannibal Lecter kijkt
Hij praat ook zo akelig traag en sommige woorden zo overdreven articulerenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch een beetje alsof je naar Hannibal Lecter kijkt
dat hoor ik vakerquote:
wat dacht je van Harry potter?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij zag er beter uit in The mummy
ja begrijp die haat voor hugo ook niet hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind Kuipers wel ok. 10x beter dan Hugo
ja ben nu ook in de warquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een boosterprik gekregen. Kuipers heeft het over een boostprik. Moet ik dan weer een nieuwe halen?
Denk dat ze qua communicatie nog steeds weinig geleerd hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben nu ook in de war
hoop dat de journalisten dat zo gaan vragen
nou ja hoe simpel moeten ze het makenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze qua communicatie nog steeds weinig geleerd hebben.
Dat verdien ik helaas nietquote:
Nog twee weken binnen blijven, gr. gr.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hoe simpel moeten ze het maken
B2, en dat is vet moeilijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hoe simpel moeten ze het maken
Sprechen Sie Deutsch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:16 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ich will noch nicht gehen, ich will noch ein bisschen tanzenquote:
Goed dat je ze gekocht hebt Ballie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:16 schreef bitterbal het volgende:
Kabinet: geen stoffen of zelfgemaakte mondkapjes meer
Het kabinet wil het gebruik van medische mondkapjes aanmoedigen, zegt minister Kuipers van Volksgezondheid. Ze zijn dus niet verplicht, maar het is wel een dringend advies.
Het aantal plekken waar wordt aangeraden om ze te dragen, wordt uitgebreid. Overal waar het niet mogelijk is om 1,5 meter afstand te houden, wordt geadviseerd een mondkapje te dragen. Dat geldt bijvoorbeeld voor drukke openbare plaatsen buiten, zoals winkelstraten. Maar ook op de werkvloer.
Het kabinetsadvies is vanaf nu om een wegwerpmondkapje te dragen. Stoffen en zelfgemaakte mondkapjes worden afgeraden.
heb ik ze net gekocht
ja dacht dat het verplicht zou wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed dat je ze gekocht hebt Ballie.
Weer eens een dringend advies erbij.
Wat is er gebeurd met gewoon je foto's in een albumpje plakken en in de kast (no pun) leggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Flinke vacht weer weg te halen dan
Echt, alleen mongolen gaan nu buiten mondkapjes dragen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:16 schreef bitterbal het volgende:
Kabinet: geen stoffen of zelfgemaakte mondkapjes meer
Het kabinet wil het gebruik van medische mondkapjes aanmoedigen, zegt minister Kuipers van Volksgezondheid. Ze zijn dus niet verplicht, maar het is wel een dringend advies.
Het aantal plekken waar wordt aangeraden om ze te dragen, wordt uitgebreid. Overal waar het niet mogelijk is om 1,5 meter afstand te houden, wordt geadviseerd een mondkapje te dragen. Dat geldt bijvoorbeeld voor drukke openbare plaatsen buiten, zoals winkelstraten. Maar ook op de werkvloer.
Het kabinetsadvies is vanaf nu om een wegwerpmondkapje te dragen. Stoffen en zelfgemaakte mondkapjes worden afgeraden.
heb ik ze net gekocht
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt, alleen mongolen gaan nu buiten mondkapjes dragen.
Mooie soap welquote:
ja raar verhaalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
20-voudig grand slam winnaar die nu dus ff niet z’n 21e gaat binnenharken
(Djokovic)
Ik snap wel dat hij moeilijk doet, want hij ziet gewoon duizenden dollars aan zn neus voorbij gaan, maar ik hoop toch dat hij er niet meer in komtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
20-voudig grand slam winnaar die nu dus ff niet z’n 21e gaat binnenharken
(Djokovic)
Hij had zijn besmetting wat beter moeten faken. Of ergens een arts in Servië die even een vals Corona prikje zou zetten.quote:
Ja weet niet. Je laat je niet vaccineren, je hebt niet echt goed kunnen aantonen dat je kennelijk ergens in december corona gehad hebt en je liegt vervolgens over waar je de afgelopen 2 week geweest bent. En waar doe je dat dan… Juist.. in Australie, het land wat zichzelf al 2 jaar lang in lockdowns en angstvallig dichthouden heeft gestortquote:
ja maar hij heeft toch laatst wel toestemming gekregen om te mogen blijven?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja weet niet. Je laat je niet vaccineren, je hebt niet echt goed kunnen aantonen dat je kennelijk ergens in december corona gehad hebt en je liegt vervolgens over waar je de afgelopen 2 week geweest bent. En waar doe je dat dan… Juist.. in Australie, het land wat zichzelf al 2 jaar lang in lockdowns en angstvallig dichthouden heeft gestort
Ja en daar hebben ze kennelijk nadat ze er dagen over vergaderd hebben toch over besloten dat zijn visum weer ingetrokken wordt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hij heeft toch laatst wel toestemming gekregen om te mogen blijven?
En dit wist hij allemaal van te voren dus moet nu niet gaan zitten janken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja weet niet. Je laat je niet vaccineren, je hebt niet echt goed kunnen aantonen dat je kennelijk ergens in december corona gehad hebt en je liegt vervolgens over waar je de afgelopen 2 week geweest bent. En waar doe je dat dan… Juist.. in Australie, het land wat zichzelf al 2 jaar lang in lockdowns en angstvallig dichthouden heeft gestort
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je bent zo streng in je woorden
Terecht wel. Rare fratsen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en daar hebben ze kennelijk nadat ze er dagen over vergaderd hebben toch over besloten dat zijn visum weer ingetrokken wordt.
Dimmy wilde niet meewerken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ze hebben die achtergrondslogan ‘Alleen samen krijgen we corona’ met pensioen gestuurd.
Eigenlijk krijg je ook vaak samen coronaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ze hebben die achtergrondslogan ‘Alleen samen krijgen we corona’ met pensioen gestuurd.
Als zolderkamerautist doe ik alles alleen, ook corona krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigenlijk krijg je ook vaak samen corona
……onder controle……quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als zolderkamerautist doe ik alles alleen, ook corona krijgen
of je hebt het niet gemerktquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
……onder controle……
Ik ben wel soort van semi verbaasd dat ik het kennelijk nog steeds niet gehad/gekregen heb overigens.
Dat zou in theorie ook nog kunnen maar denk dat ik dan vast ook nog wel iemand anders besmet zou hebben die weer te herleiden tot mij zou zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
of je hebt het niet gemerkt
collega heeft in begin 2021 wel positief op antistoffen getest maar nooit ziek geweest
Ja was maar een wazig verhaal van Novax, goed dat die weer op het vliegtuig wordt gezetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel lopend mee gemaakt..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit zien lopen. alleen rollen
Ze komen het niet eens brengenquote:
que?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:01 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso rammelt het aan alle kanten https://www.spiegel.de/in(...)c3-8bb3-7727d4795e97
je kan wat drank halen en thuis een kroeg na gaan doen.. geen verschilquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus horeca nog steeds dicht? Godverdegodver
moet nog eff eten makenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat ik zo lekker mijn bed in kruip.
Hier morgen van tien tot vijfquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus horeca nog steeds dicht? Godverdegodver
Flesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens niet zulke TT's. Get on with yer lives.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende TT #ThrowBalletjeinBedsteeUS.
Kom nou maar gewoon terug, dwarse deventer koek.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
which lives?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon terug, dwarse deventer koek.
zoutquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nu een keer hoest dan gwerf je een schaaltje zout vol.
Vuurquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:07 schreef bitterbal het volgende:
er is een brand in monster maar kijk wat een mooie foto
[ afbeelding ]
https://regio15.nl/nieuws(...)HvjqVj8AFXaBYcSCCyHw
Naakte huid op naakte huidquote:
Ik ken dat niet van baby'squote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:10 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
De term is kut maar het is echt zo fijn
Aaaawquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Wandelen met eenzame ezeltjes kan in ZeistZou wandelen.
https://www.ad.nl/utrecht(...)J84QFqa1YlCQseCAfALc
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:09 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Naakte huid op naakte huid
Sommige baby's willen daar wel eens rustig van worden.
En sommige mensen vinden dat fijn om zo te liggen
Denk ik
Vind het een verschrikkelijke term verder
Ok, vind het woord vies klinkenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor ballie betekent het gewoon trek in spek.
geen last vanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:09 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Naakte huid op naakte huid
Sommige baby's willen daar wel eens rustig van worden.
En sommige mensen vinden dat fijn om zo te liggen
Denk ik
Vind het een verschrikkelijke term verder
Spektrek.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor ballie betekent het gewoon trek in spek.
misschien is het een hintquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Pff, Gergi heeft voor morgen spontaan een skiles geboekt. Dat wordt hard werken in plaats van een beetje rustig skiën en in de zon zitten zoals ik eigenlijk gehoopt had
#hardlifequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Pff, Gergi heeft voor morgen spontaan een skiles geboekt. Dat wordt hard werken in plaats van een beetje rustig skiën en in de zon zitten zoals ik eigenlijk gehoopt had
Dan zeg je toch heel spontaanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
nicequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij is te autistisch voor hints. Die zegt gewoon wat hij denkt, tegen iedereen
Jij bent toch een ervaren skwiwister?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Ja daarom, lekker doen waar je zelf zin in hebt, het is jouw weekendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij mag Magnus, de blijkbaar grote Deen, wel voor zich alleen hebben.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij mag Magnus, de blijkbaar grote Deen, wel voor zich alleen hebben.
je kan al skwien toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:07 schreef bitterbal het volgende:
er is een brand in monster maar kijk wat een mooie foto
[ afbeelding ]
https://regio15.nl/nieuws(...)HvjqVj8AFXaBYcSCCyHw
Ja, maar af en toe een les om nog wat te verbeteren is wel leuk. Alleen had ik even zin om te relaxen dit weekend en niet om afgemat te worden op een zwarte pistequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent toch een ervaren skwiwister?
Mijn buren hadden er zo eentje. Die hond kwam altijd op je afrennen en sprong dan zo met z'n voorpoten op je schouders. Vond dat doodeng, die was echt net zo groot als ik als ie zo rechtop stondquote:
Gaat BFF van Gergi ook nog af en toe mee?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe een les om nog wat te verbeteren is wel leuk. Alleen had ik even zin om te relaxen dit weekend en niet om afgemat te worden op een zwarte piste
Mja, even overleggen was wel fijn geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe een les om nog wat te verbeteren is wel leuk. Alleen had ik even zin om te relaxen dit weekend en niet om afgemat te worden op een zwarte piste
Bohh lekker hoorquote:
Dat soort mensen moeten ook vaak steeds extremer gaan. Ken helaas ook iemand waarbij dat wat minder goed afliepquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn buren hadden er zo eentje. Die hond kwam altijd op je afrennen en sprong dan zo met z'n voorpoten op je schouders. Vond dat doodeng, die was echt net zo groot als ik als ie zo rechtop stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit zijn wel de mannen die een baby maken en daarna na twintig dagen hard weg rennen uit verveling.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten ook vaak steeds extremer gaan. Ken helaas ook iemand waarbij dat wat minder goed afliep
O ja de BFF. Leuk verhaal nog. Die gast is dus na een paar weken met z'n date getrouwd vorig jaar en we hebben haar vorige week voor het eerst ontmoet. Gvd wat een stel samenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat BFF van Gergi ook nog af en toe mee?
Het is hier op het moment bijna elke week raak met een dode. Allemaal buiten de piste aan het skiën en van een klif gevallen. Eentje 300mquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten ook vaak steeds extremer gaan. Ken helaas ook iemand waarbij dat wat minder goed afliep
Tokkietaferelenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja de BFF. Leuk verhaal nog. Die gast is dus na een paar weken met z'n date getrouwd vorig jaar en we hebben haar vorige week voor het eerst ontmoet. Gvd wat een stel samenHij is 41 en zij midden 50 ofzo. Afijn.
Hij had haar na weken onder druk zetten eindelijk op de ski's gekregen, stond mevrouw de hele ochtend met een lang gezicht overal over te klagen. Vervolgens is zij op een gegeven moment met een skileraar op pad, zegt hij tegen ons dat ie liever bij -15 op de berg blijft slapen dan naar huis gaat want daar gaat het de 'hel op aarde zijn vanavond'.
Blijkbaar is ze in de overgang en sowieso niet te genieten. Zegt ie: als we niet getrouwd waren, waren we al uit elkaar.
Klinkt als een toprelatie dit, en heel slim ook om zo snel te trouwenWat een figuur. Nou ja, het is wel vermakelijk in ieder geval.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij hebben ze ook gehad vroegahHoeveel eten die ook wel niet op een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hondenherinneringen![]()
Klinkt goed dit!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja de BFF. Leuk verhaal nog. Die gast is dus na een paar weken met z'n date getrouwd vorig jaar en we hebben haar vorige week voor het eerst ontmoet. Gvd wat een stel samenHij is 41 en zij midden 50 ofzo. Afijn.
Hij had haar na weken onder druk zetten eindelijk op de ski's gekregen, stond mevrouw de hele ochtend met een lang gezicht overal over te klagen. Vervolgens is zij op een gegeven moment met een skileraar op pad, zegt hij tegen ons dat ie liever bij -15 op de berg blijft slapen dan naar huis gaat want daar gaat het de 'hel op aarde zijn vanavond'.
Blijkbaar is ze in de overgang en sowieso niet te genieten. Zegt ie: als we niet getrouwd waren, waren we al uit elkaar.
Klinkt als een toprelatie dit, en heel slim ook om zo snel te trouwenWat een figuur. Nou ja, het is wel vermakelijk in ieder geval.
1,5kg vleesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel eten die ook wel niet op een dag
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Mag iemand dan weer optakelenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is hier op het moment bijna elke week raak met een dode. Allemaal buiten de piste aan het skiën en van een klif gevallen. Eentje 300m
ff 2 nachten laten liggen en je kan 'm iig als 1 blok weer optakelenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag iemand dan weer optakelen
Je vergeet de popcorn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Met schoenen aan op de poef
Alcoholvrij bier
Een nephaardje
Boxen uit de pubertijd
Van die slagerijsfeerverlichting
Fucking laminaat
Kitsch piano
TV hangt wereldvreemd
https://twitter.com/hugod(...)345466208262/photo/1
Ja ik wou net zeggen, je mag nog 'blij' zijn dat ze in skipak en helm in de sneeuw bevriezen. Beter dan een verongelukte cliffdiver of basejumper ophalenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff 2 nachten laten liggen en je kan 'm iig als 1 blok weer optakelen
Psychopaat is het.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha ja waar slaat dat op.
Ga eens huizen bouwen christengekkie
Sfeerloos zooitjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Alcoholvrij bier
Een nephaardje
Boxen uit de pubertijd
Fucking laminaat
Kitsch piano
TV hangt wereldvreemd
Die schoenenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Alcoholvrij bier
Een nephaardje
Boxen uit de pubertijd
Fucking laminaat
Kitsch piano
TV hangt wereldvreemd
En waarom hou je je schoenen aan in godsnaam.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik zie er ook nog geen procentje warmte, sfeer of gezelligheid in.
Sowieso een foto van al zijn schoenen en van zijn vloerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuke Christenman zoeken we voor Ballie vanaf nu.
Sloffenleef beste leefquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:50 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
En waarom hou je je schoenen aan in godsnaam.
Mannen moeten wel veel aanleveren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso een foto van al zijn schoenen en van zijn vloer
Daar zat ik ook al een kwartiertje over na te denken maar dat is om te laten zien dat Hugo het is denk ik dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:50 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ze komen niet zomaar door de ballietagecommissie heen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mannen moeten wel veel aanleveren.
watquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuke Christenman zoeken we voor Ballie vanaf nu.
Wat voorn sloffen heb je nu aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:51 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Dit dus #teamslof #(s)lof-it
@LTVDK wat voor vloer heb je liggen? De Puma's aan je voeten kennen we al.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze komen niet zomaar door de ballietagecommissie heen.
Ja watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Showpony Hugo houdt van aandacht.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:50 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Alcoholvrij bier
Een nephaardje
Boxen uit de pubertijd
Fucking laminaat
Kitsch piano
TV hangt wereldvreemd
Spaanse slofjes. Maar het liefst loop ik de godganse dag op blote kakkies.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voorn sloffen heb je nu aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |