Ik ken dat niet van baby'squote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:10 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
De term is kut maar het is echt zo fijn
Aaaawquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Wandelen met eenzame ezeltjes kan in ZeistZou wandelen.
https://www.ad.nl/utrecht(...)J84QFqa1YlCQseCAfALc
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:09 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Naakte huid op naakte huid
Sommige baby's willen daar wel eens rustig van worden.
En sommige mensen vinden dat fijn om zo te liggen
Denk ik
Vind het een verschrikkelijke term verder
Ok, vind het woord vies klinkenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor ballie betekent het gewoon trek in spek.
geen last vanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:09 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Naakte huid op naakte huid
Sommige baby's willen daar wel eens rustig van worden.
En sommige mensen vinden dat fijn om zo te liggen
Denk ik
Vind het een verschrikkelijke term verder
Spektrek.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor ballie betekent het gewoon trek in spek.
misschien is het een hintquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Pff, Gergi heeft voor morgen spontaan een skiles geboekt. Dat wordt hard werken in plaats van een beetje rustig skiën en in de zon zitten zoals ik eigenlijk gehoopt had
#hardlifequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Pff, Gergi heeft voor morgen spontaan een skiles geboekt. Dat wordt hard werken in plaats van een beetje rustig skiën en in de zon zitten zoals ik eigenlijk gehoopt had
Dan zeg je toch heel spontaanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
nicequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij is te autistisch voor hints. Die zegt gewoon wat hij denkt, tegen iedereen
Jij bent toch een ervaren skwiwister?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Ja daarom, lekker doen waar je zelf zin in hebt, het is jouw weekendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij mag Magnus, de blijkbaar grote Deen, wel voor zich alleen hebben.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij mag Magnus, de blijkbaar grote Deen, wel voor zich alleen hebben.
je kan al skwien toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:07 schreef bitterbal het volgende:
er is een brand in monster maar kijk wat een mooie foto
[ afbeelding ]
https://regio15.nl/nieuws(...)HvjqVj8AFXaBYcSCCyHw
Ja, maar af en toe een les om nog wat te verbeteren is wel leuk. Alleen had ik even zin om te relaxen dit weekend en niet om afgemat te worden op een zwarte pistequote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent toch een ervaren skwiwister?
Mijn buren hadden er zo eentje. Die hond kwam altijd op je afrennen en sprong dan zo met z'n voorpoten op je schouders. Vond dat doodeng, die was echt net zo groot als ik als ie zo rechtop stondquote:
Gaat BFF van Gergi ook nog af en toe mee?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe een les om nog wat te verbeteren is wel leuk. Alleen had ik even zin om te relaxen dit weekend en niet om afgemat te worden op een zwarte piste
Mja, even overleggen was wel fijn geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe een les om nog wat te verbeteren is wel leuk. Alleen had ik even zin om te relaxen dit weekend en niet om afgemat te worden op een zwarte piste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |