SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Oh dat laatste maar voor opruimen enz natuurlijk, sta ik toch om bekend een beetje.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
i
[..]
daarvoor ben je in te huren? of is dat je betaling?
ohquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat laatste maar voor opruimen enz natuurlijk, sta ik toch om bekend een beetje.
Ok ik stop er wel meequote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor trouwens zo vaak dat mensen mij hebben zien lopen ergens en ik daar niets van af weet.
Creepy.
Of mja.. ik let nooit ergens op als ik aan het wandelen ben, dus zo gek is het niet.
Ben jij mijn autodealer?quote:
Wat voor snacks wil je?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja je moet binnenkort weer een APK halen
Ja er zitten wat jankerds bij tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me is op vakantie met zijn vriend, maar durft dan geen foto's van hun samen op Instagram te zetten omdat op zijn werk het blijkbaar nog een issue is voor sommige mensen. Het is 2022 mensen.
Oei, dat heeft een vriend van me ook ooit eens gehad, tenminste dat dacht hij zelf maar dat bedrijf kocht taarten en vuurwerk voor hem toen hij eenmaal uit de kast was gekomen, ze hadden zelfs al jarenlang een sketch klaar liggen. "Welkom uit de kast, we hadden al jaren door dat je hem ergens anders in jast"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me is op vakantie met zijn vriend, maar durft dan geen foto's van hun samen op Instagram te zetten omdat op zijn werk het blijkbaar nog een issue is voor sommige mensen. Het is 2022 mensen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Ama het volgende:
Oh ik was gisteren precies 9 jaar lid op FOK!.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wist niet dat een ex-collega gay was, pas toen ergens in het 3e jaar toen een andere collega dat zei.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
die van mij bijna 19 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Ama het volgende:
Ik werkte ooit ergens en een collega en vriend van me zij tegen me "Ja pas maar op want we zijn met zijn zevenen hier die homo zijn" Ik tellen, nog een keer tellen, kwam ik maar tot zes, heb ik een mailtje rondgestuurd "Wil de onbekende en ontbrekende homo zich nu melden bij me?"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een ex-collega gay was, pas toen ergens in het 3e jaar toen een andere collega dat zei.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moeten we je nu feliciteren dat je al 9 jaar geen leven hebt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Ama het volgende:
Conservatieve omgeving. Hij had al meerdere jaren een relatie voordat hij het zijn ouders en vrienden vertelden. Daarbuiten is het nog steeds geheim.quote:
Jonkie ik ben al 18+erquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Ama het volgende:
ik had er een gerrie in gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Staan mensen met een lekke band bij de uitgang van de maastunnel. Dus k zeg k kom die doos wel naar brengen. Ze had ook niet genoeg cash. 5 euro te weinig.
Dus k ze gevonden. Eerste wat ze zegt; is dat alles? Vorig jaar was het meer
Welke doos?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Staan mensen met een lekke band bij de uitgang van de maastunnel. Dus k zeg k kom die doos wel naar brengen. Ze had ook niet genoeg cash. 5 euro te weinig.
Geen enkele goede daad blijft zonder beloning.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik snap dit verhaal nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
HEEEE LEKKERE VETTE BITTERBALquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Ze stonden ook nog ergens waar k niet mocht komen
Die dinnerboxen. Die man belde dat hij een lekke band had en niet wist hoe lang dat ging duren. Dus toen stelde k voor om het te komen brengenquote:
O, dat is wel aardigquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die dinnerboxen. Die man belde dat hij een lekke band had en niet wist hoe lang dat ging duren. Dus toen stelde k voor om het te komen brengen
Dat heb ik zo vaak als ik aan de wandel ben, dat mensen tüterend voorbij rijden en ik niet eens weet wie het isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor trouwens zo vaak dat mensen mij hebben zien lopen ergens en ik daar niets van af weet.
Creepy.
Of mja.. ik let nooit ergens op als ik aan het wandelen ben, dus zo gek is het niet.
Ja. Maar zij vonden het nogal vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel aardigHad hij gelijk wat te eten
ben je boos of zoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Maar zij vonden het nogal vanzelfsprekend
Gewoon zwaaienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak als ik aan de wandel ben, dat mensen tüterend voorbij rijden en ik niet eens weet wie het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |