SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdUtopia Freak @ Dailymotion ;)
Staatsmongool.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:47 schreef KnalPoenani het volgende:
Kristof staat achter Kitty te zingen ‘krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood’ …
En dan zegt ze nog waarom moet ik me aanpassen aan de anderen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:46 schreef Benny het volgende:
Gaat inderdaad om Amy. Er wordt nu meermaals verontschuldigd dat het maar een grapje was en het zich niet moet aantrekken
Achterlijke gladioolquote:
mag allein douchen niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:46 schreef Benny het volgende:
Gaat inderdaad om Amy. Er wordt nu meermaals verontschuldigd dat het maar een grapje was en het zich niet moet aantrekken
Samen douchen is efficiėnter gebruik van het beperkte warme water.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
mag allein douchen niet?
volgende opdracht
samen poepen![]()
Jij weet dit omdat?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:52 schreef UtopiaFreak het volgende:
Bewoners krijgen in de DBK de vraag of ze kunnen kiezen tussen Kitty & Peter
zeker maar dat ben ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:51 schreef greysbones het volgende:
@:Mario390
Zit je ook al op FB nl
[ afbeelding ]
Er zijn er toch al een paar geweest die dat gezegd hebben? Kristof, Tobias en Nouchine heb ik er al over gehoord dacht ik …quote:
Aah topperquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
tuuuuudududududuuuu
fluisterende nouchine
Het gaat hier veel vaker over hoe mensen wegzappen als er weer een kittystream is dan over kitty zelfquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Tobias gaat winnen![]()
Maar ik kijk het liefst naar de streams waar Kiity is.![]()
Het gaat hier ook het meest over Kitty dus de meesten kijken ook het liefst naar streams waar Kitty is.![]()
Waarom moet ze dan naar huis?
Maar of dat doorslaggevend is vraag ik me af aangezien ze er over mogen praten. Het is misschien gewoon een vraag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:52 schreef UtopiaFreak het volgende:
Bewoners krijgen in de DBK de vraag of ze kunnen kiezen tussen Kitty & Peter
Ik kijk streams het liefst zonder Kitty erinquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:54 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het gaat hier veel vaker over hoe mensen wegzappen als er weer een kittystream is dan over kitty zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |