Toelichting en vele vele mensen die het enkel via de persco echt mee zullen krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Toelichting?
En het zou goed kunnen dat de ophef na het lekken voor deze wijziging heeft gezorgd.
Ik hoop dat het duidelijker wordt dan het gortdroge verhaal van Van Dissel, dat verwarde meer dan dat het verhelderde.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:14 schreef OProg het volgende:
Ernst is nu nog druk bezig met zijn Powerpoint en hij kan niet wachten om te gaan shinen er mee.
Genot.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Die gaat speciaal nog in de olie vooraf.
Ja, het gaat de goede kant op, dat ontkent toch ook niemand? Hopelijk ontstaat er eindelijk weer wat ruimte om de achterstallige zorg in te gaan halen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, op de IC daalt het als een baksteen.
Straks voor de persco nog even met de polijstschijf er overheenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het enige dat shined is Ernst zijn kale knikker.
Dat was gewoonweg debiel. Een van de belangrijkste persco's en dan ga je mensen in slaap lullenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:16 schreef zipcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat het duidelijker wordt dan het gortdroge verhaal van Van Dissel, dat verwarde meer dan dat het verhelderde.
Omicron/Omikron, niet Omnikronquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:04 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Is dat nodig dan? De meeste mensen worden niet ziek van Omnikron. Ja, er zullen besmettingen blijven. Maar daar moeten we mee leren leven...
doen ze al wekenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het gaat de goede kant op, dat ontkent toch ook niemand? Hopelijk ontstaat er eindelijk weer wat ruimte om de achterstallige zorg in te gaan halen.
Kap toch met die onzin, joh. Een paar dagen een piekbelasting komt toch niet in de buurt van de ellende die we de afgelopen tijd met covid hebben gezien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh man, je hele leven is het allemaal GIGANTISCH ERNSTIG geweest, ieder jaar weer die gemene griep.
Dit lijkt wel heel veel op het eindequote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:16 schreef Benny het volgende:
De huidige besmettingspiek is -op z'n zachtst gezegd- bijzonder te noemen als je die vergelijkt met de opnamegrafiek
[ afbeelding ]
operaties inhalenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:19 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Inhalen? Of hebben ze de normale zorg weer wat meer opgestart?
Tis ook nogal welke groep het is hè, bedoel, als men gemiddeld 82.5 jaar leeft ipv 83, heb je al 50% extra sterfte in een jaar... Van de oudste mensen...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Even een berekening; in 2019 waren er 150.000 mensen die overleden. Er werden 170.000 mensen geboren. Stel dat we standaard 50% meer doden hadden (300k) dan zou de Nederlandse bevolking (ook rekening houdend met het migratiesaldo) enkele tienduizenden mensen per jaar krimpen hoor...
50% is nogal wat.
Volgens mij is de reguliere planbare zorg nog niet volledig op het niveau van voorheen, hoor. Van de week las ik dat 35% van de OKs in Nederland niet in gebruik is geweest.quote:
Voor de zekerheid nog vier weken lockdownquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:19 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dit lijkt wel heel veel op het einde
Volgens mij is er ook nog geen sprake van inhalen. Maar heb daar geen concrete cijfers voor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij is de reguliere planbare zorg nog niet volledig op het niveau van voorheen, hoor. Van de week las ik dat 35% van de OKs in Nederland niet in gebruik is geweest.
Raar dogma, alsof je virussen niet met elkaar kan vergelijken, gek is dat, sekte gedrag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:19 schreef aartstyle het volgende:
Eindelijk is daar het moment dat we de huidige variant kunnen vergelijken met de griep. Hebben de wappies toch gelijk gekregen.....
Eragonquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:21 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook nog geen sprake van inhalen. Maar heb daar geen concrete cijfers voor.
Laten we het erop houden dat we gewoon op alle facetten de goede kant op gaan. Hopelijk blijft dat zo en gaan we een prachtige lente en zomer tegemoet. Wie organiseert de Fok borrel?
Met de kanttekening dat ze het nog steeds vrij vaag houden natuurlijk. Of het goed blijft gaan is vrij subjectief.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyway, 25 januari de horeca nog.. al met al riepen we allemaal massal een dikke maand geleden dat "dit tot maart/april zou gaan duren zo.." Het valt dus best mee
Degene die deze pandemie vergelijken met een griepgolf (dus zeggen dat het ongeveer net zo zwaar is) zijn wel helemaal lekker wou je zeggen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Raar dogma, alsof je virussen niet met elkaar kan vergelijken, gek is dat, sekte gedrag.
Zou wel eerst tot 17:00 zijn en niet helemaal open.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat ze het nog steeds vrij vaag houden natuurlijk. Of het goed blijft gaan is vrij subjectief.
Maar als ze inderdaad op 25 januari open zouden mogen; dan had ik dat niet verwacht nee. Ik zette inderdaad in op maart/april.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |