eigenlijk 8 als je de commentator en hans kraay erbij opteltquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is de espn een debiel prorgramma
zes mensen die een fukking feyenoord vitesse moeten gaan analiseren
tering jantje hahahahah
Log uit dan, jij doet hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is de espn een debiel prorgramma
zes mensen die een fukking feyenoord vitesse moeten gaan analiseren
tering jantje hahahahah
ik bgen hjier in mijn eentje gekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Log uit dan, jij doet hier precies hetzelfde
Klopt, je quote je denkbeeldige vriendenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik bgen hjier in mijn eentje gek
Een gemiddelde aflevering van Twee voor Twaalf is minder saai dan zo,n wedstrijd zonder publiek.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het seizoen is echt naar de tering sinds er geen publiek meer bij mag zijn
Inderdaad, daarna nog amper nog een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
wat is de link tussen 8 man van espn en ik op een forum....ben benieuwd naar je antwoordquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, je quote je denkbeeldige vrienden
Gelukkig gaat dat binnenkort veranderen ja. Het is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mee eens, alhoewel ik Heerenveen-uit nog wel prima vond. Plus dat het goeie gevoel bij mij echt weg is sindsdien. Dat mag je de ploeg overigens ook wel verwijten dat ze geen karakter meer tonen sinds het publiek weg is maar het is wel een duidelijke timestamp.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inderdaad, daarna nog amper nog een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.
Het is verschrikkelijk om thuiswedstrijden op tv te moeten kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mag het hopen. Ik word er echt verdrietig van. Tot aan AZ-thuis was het echt een heel leuk seizoen, en sindsdien is het gewoon kut (Slavia uit uitgezonderd, maar dat was met publiek). Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mij er ook niet meer voor kan opbrengen om potjes in een leeg stadion te kijken, het is gewoon pure ellende en toen ik weer keek heb ik de slechtste Klassieker gezien in minimaal twintig jaar dus dat heeft weinig veranderd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat binnenkort veranderen ja. Het is verschrikkelijk.
Dat vind ik dan weer nergens op slaan. Maar goed, ieder z'n mening.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar ik had toch meer van dit seizoen gehoopt eigenlijk, zeker enkele maanden terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |