In Brabant en Limburg is alles open.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Zullen ze echt zaken dichthouden nog langer?
Als je een leuk blond meisje bent dan lukt het wel hoor. Moet je wel je timing goed hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De bekendste wel ja maar daaromheen is het eigenlijk best treurig, wie gek doet die gek terecht komt, ik ken wat NOS lezers die in de schuldsanering zitten en gewoon met uitgestreken gezicht hun dingetje doen, of presentatoren in de marge die met 16 weken contracten werken of acteurs die voor wat centjes de piemel maar laten zien.
Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:48 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik naar Hawaii verhuizen nu deze man weer vrijgezel is?
Je hebt toch al een relatie met een look-al-like?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:48 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik naar Hawaii verhuizen nu deze man weer vrijgezel is?
Ohjaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt toch al een relatie met een look-al-like?
Dat is dan ook een lelijke gnoemp die genoeg huid laat zien en genoeg kwaakt en genoeg smeert zodat sommige mensen niet zien dat het een hagedis is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een leuk blond meisje bent dan lukt het wel hoor. Moet je wel je timing goed hebben.
Er lopen me wel wat figuren rond daar zeg. Nikkie Plessen werd ik altijd een beetje bang van
In het wereldje daar vind iedereen elkaar even lief hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan ook een lelijke gnoemp die genoeg huid laat zien en genoeg kwaakt en genoeg smeert zodat sommige mensen niet zien dat het een hagedis is.
Dat wel, maar ik weet niet of ik zo'n klein eilandje zou willen wonen.quote:
Deel maar geen cyanidecapsules uitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het wereldje daar vind iedereen elkaar even lief hoor.
Duhquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar zou die op je lijst gaan voor een celebrity free pass?
Ex van me werd uitgekozen door een vrij bekende popster na een concert, zij twijfelen, twijfelen, twijfelen en het is dat de roadie een griezel was anders had ze hem wel besprongen backstage, volgens mij heeft ze er nu nog spijt van ergensquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar zou die op je lijst gaan voor een celebrity free pass?
Net zo groot als Buda, onze Jason Mwamwaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:00 schreef Ama het volgende:
Oh zij is ook echt klein.Ze verschillen bijna 40 cm lol.
Buda is een kop groter.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net zo groot als Buda, onze Jason Mwamwa
ze zien er allebei niet helemaal nuchter uit op die fotoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:10 schreef Ama het volgende:
Zij kijkt wel echt alsof ze levensmoe is. Ik lach zelfs nog meer op foto's.
Hij kijkt wel cute.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze zien er allebei niet helemaal nuchter uit op die foto
dat staat los van elkaarquote:
ik snap het wel, neemt niet weg dat het voor horeca enzo wel klote isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Belachelijk dat je straks weer lekker met z'n alleen bij de Primark naar binnen mag maar horeca en cultuurdingen niet.
Ohquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat staat los van elkaar
Ik zie het niet overigens, maar dat terzijde
Daarom gaat hier morgen om 10:00 uur ook gewoon de kroeg open.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Belachelijk dat je straks weer lekker met z'n alleen bij de Primark naar binnen mag maar horeca en cultuurdingen niet.
Net als met een tunnel in je oorlel? Steeds verder oprekken.quote:
Jarenlang oefenen.quote:
Zie er hier ook steeds meer die gewoon opengaan. Gaat echt niemand handhaven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom gaat hier morgen om 10:00 uur ook gewoon de kroeg open.
Wel op afspraakquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
brrr, op een gegeven moment moet dat stukje lichaamsweefsel toch gewoon *scheur* zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Net als met een tunnel in je oorlel? Steeds verder oprekken.
Ach ja, naar de primark of naar de dierentuin is bijna hetzelfde.quote:
Leuk dilemma voor de regering, ze laten het toe en niemand neemt ze ooit meer serieus of ze grijpen keihard in en Nederland is weer wat meer Turkije.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie er hier ook steeds meer die gewoon opengaan. Gaat echt niemand handhaven.
Is de leeftijd hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 14 januari 2022 15:20 schreef Koen66 het volgende:
een nieuwe
Beetje dement? Ik was er gister ook.
Ze staan het morgen allemaal toe en gaan dan bij Bruls allerlei vragen stellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk dilemma voor de regering, ze laten het toe en niemand neemt ze ooit meer serieus of ze grijpen keihard in en Nederland is weer wat meer Turkije.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
heb je een papieren zak nodig om even rustig in de ademen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Beetje dement? Ik was er gister ook.
moet denken aan de Needlepit in Sawquote:
*ril*quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet denken aan de Needlepit in Saw
Op dat moment realiseerde ik me dat Saw geen film voor mij was.quote:
nog 17 dagen wachtenquote:
Gewoon gaan zuipen joh, lekker even helemaal jezelf het afvoerputje in zwatsen, dans je morgen weer op veren door 't leven.quote:
Misschien dat ik van mezelf op mn verjaardag 1 drankje magquote:
Dat vind ik een beetje langquote:
vertel mij watquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje lang
Ik moet dus nog om half 5 een online meeting uitzetten tot half 6..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon gaan zuipen joh, lekker even helemaal jezelf het afvoerputje in zwatsen, dans je morgen weer op veren door 't leven.
Ik ga patat halenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel mij wat
Ik troost mijzelf straks met pizza.
Oren van ballie lijken dan net iets groter.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:33 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-aantrekkelijker-uit
ah hebben die moslimkerels toch gelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:33 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-aantrekkelijker-uit
ook een goede optiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga patat halen
@:Uitstraling, zie mij ongezond doen
Wat een lelijke grauwe smoefwereld is het zo tochquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet dus nog om half 5 een online meeting uitzetten tot half 6..
#zinin
Zonde van je kontjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga patat halen
@:Uitstraling, zie mij ongezond doen
Sexy is dat hè?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oren van ballie lijken dan net iets groter.
Meer om van te houdenquote:
gaan jullie morgen open? of is het alleen voor hem?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:39 schreef bitterbal het volgende:
Echt bijdehand. De baas belt net. Hij wil morgen komen eten met 6 personen. Nou goed. We regelen personeel en wat te eten. Belt die later dat die met 12 personen komt
Saaaamequote:
..en 11 anderen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaan jullie morgen open? of is het alleen voor hem?
Alleen voor hemquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat kloptquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen voor hemmag niet wat we doen
https://www.meldmisdaadanoniem.nl/quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Guinness?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Saaaame
En ik doe niet aan droge januari, dus vanavond gewoon een biertje erbij.
quote:
Alleen voor hemquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar goed het is de baasquote:
Borrelplank is altijd goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:49 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo ook een biertje drinken en borrelpankje maken![]()
![]()
stiekem de handhaving inlichten en hem een boete aannaaienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Maar goed het is de baas
Ja kom maar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen gaan er ook restaurants in Den Bosch open
Naja snap ik wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen gaan er ook restaurants in Den Bosch open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |