ze zien er allebei niet helemaal nuchter uit op die fotoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:10 schreef Ama het volgende:
Zij kijkt wel echt alsof ze levensmoe is. Ik lach zelfs nog meer op foto's.
Hij kijkt wel cute.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze zien er allebei niet helemaal nuchter uit op die foto
dat staat los van elkaarquote:
ik snap het wel, neemt niet weg dat het voor horeca enzo wel klote isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Belachelijk dat je straks weer lekker met z'n alleen bij de Primark naar binnen mag maar horeca en cultuurdingen niet.
Ohquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat staat los van elkaar
Ik zie het niet overigens, maar dat terzijde
Daarom gaat hier morgen om 10:00 uur ook gewoon de kroeg open.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Belachelijk dat je straks weer lekker met z'n alleen bij de Primark naar binnen mag maar horeca en cultuurdingen niet.
Net als met een tunnel in je oorlel? Steeds verder oprekken.quote:
Jarenlang oefenen.quote:
Zie er hier ook steeds meer die gewoon opengaan. Gaat echt niemand handhaven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom gaat hier morgen om 10:00 uur ook gewoon de kroeg open.
Wel op afspraakquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
brrr, op een gegeven moment moet dat stukje lichaamsweefsel toch gewoon *scheur* zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Net als met een tunnel in je oorlel? Steeds verder oprekken.
Ach ja, naar de primark of naar de dierentuin is bijna hetzelfde.quote:
Leuk dilemma voor de regering, ze laten het toe en niemand neemt ze ooit meer serieus of ze grijpen keihard in en Nederland is weer wat meer Turkije.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie er hier ook steeds meer die gewoon opengaan. Gaat echt niemand handhaven.
Is de leeftijd hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 14 januari 2022 15:20 schreef Koen66 het volgende:
een nieuwe
Beetje dement? Ik was er gister ook.
Ze staan het morgen allemaal toe en gaan dan bij Bruls allerlei vragen stellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk dilemma voor de regering, ze laten het toe en niemand neemt ze ooit meer serieus of ze grijpen keihard in en Nederland is weer wat meer Turkije.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
heb je een papieren zak nodig om even rustig in de ademen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Beetje dement? Ik was er gister ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |