moet denken aan de Needlepit in Sawquote:
*ril*quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet denken aan de Needlepit in Saw
Op dat moment realiseerde ik me dat Saw geen film voor mij was.quote:
nog 17 dagen wachtenquote:
Gewoon gaan zuipen joh, lekker even helemaal jezelf het afvoerputje in zwatsen, dans je morgen weer op veren door 't leven.quote:
Misschien dat ik van mezelf op mn verjaardag 1 drankje magquote:
Dat vind ik een beetje langquote:
vertel mij watquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje lang
Ik moet dus nog om half 5 een online meeting uitzetten tot half 6..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon gaan zuipen joh, lekker even helemaal jezelf het afvoerputje in zwatsen, dans je morgen weer op veren door 't leven.
Ik ga patat halenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel mij wat
Ik troost mijzelf straks met pizza.
Oren van ballie lijken dan net iets groter.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:33 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-aantrekkelijker-uit
ah hebben die moslimkerels toch gelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:33 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-aantrekkelijker-uit
ook een goede optiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga patat halen
@:Uitstraling, zie mij ongezond doen
Wat een lelijke grauwe smoefwereld is het zo tochquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet dus nog om half 5 een online meeting uitzetten tot half 6..
#zinin
Zonde van je kontjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga patat halen
@:Uitstraling, zie mij ongezond doen
Sexy is dat hč?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oren van ballie lijken dan net iets groter.
Meer om van te houdenquote:
gaan jullie morgen open? of is het alleen voor hem?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:39 schreef bitterbal het volgende:
Echt bijdehand. De baas belt net. Hij wil morgen komen eten met 6 personen. Nou goed. We regelen personeel en wat te eten. Belt die later dat die met 12 personen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |