Ik heb de OP gefixtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dees is het:
[ afbeelding ]
edit: niet deze precies, want ander kenteken. En hij is al een tijdje niet meer zo rood.
Lijstjes. Lijstjes voor alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben tas aan het pakken. Je stopt er altijd dingen in die je echt nooit gebruikt op een vakantie en ik vergeet ook altijd wel iets. Pfff.
Sterkte, klinkt echt heel naar!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Damn. Ik moet naar de oogarts. En die martelmethode met dat papiertje tussen je ooglid is nog steeds de gangbare methode om traanvocht te meten. Kut.
Dit klinkt als een martelmethode.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Damn. Ik moet naar de oogarts. En die martelmethode met dat papiertje tussen je ooglid is nog steeds de gangbare methode om traanvocht te meten. Kut.
Oh bahquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vooralsnog niet. De afspraak bij de optometrist was ook wel marteling. In elk geval voor iemand die heel lichtgevoelig is. Ik heb tientallen knipperende en flitsende lichtjes in mijn ogen gehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:18 schreef Tele6 het volgende:
Gaan ze ook een balk in je oog steken? Dat moest ik bij de optometrist.
Succesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik sta in Blerick of all places in de rij voor het CBR. Ik ben een OV-optie te vroeg dus ruim drie kwartieren we moeten buiten wachten ivm corona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |