SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ja, wij zijn ook echt allemaal klootzakken. We zijn nu 2 weken verder en we zijn niet eens een Kitty-Crowdfunding gestart. COS, SCHAAM JE!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gunnen mij ook helemaal niets, ik ben altijd alleen miep miep miep
Triest dat je zo je verhaal naar buiten brengt. Je hebt toch wel een beetje zelf respect lijkt mij. Lijkt mij heel naar voor de kinderen om dit allemaal te zien/horen/tehoren krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker
Al die verhalen die ze er nu uit gooit
Had wel verwacht dat jij je daar op zou werpen. Ik heb wel een doosje tissues voor derquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, wij zijn ook echt allemaal klootzakken. We zijn nu 2 weken verder en we zijn niet eens een Kitty-Crowdfunding gestart. COS, SCHAAM JE!
Ik zou mijn shit niet zo op straat gooien in ieder geval.. zeker voor mijn kinderen nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Triest dat je zo je verhaal naar buiten brengt. Je hebt toch wel een beetje zelf respect lijkt mij. Lijkt mij heel naar voor de kinderen om dit allemaal te zien/horen/tehoren krijgen
Ik zat er net aan te denkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, wij zijn ook echt allemaal klootzakken. We zijn nu 2 weken verder en we zijn niet eens een Kitty-Crowdfunding gestart. COS, SCHAAM JE!
Je ziet het zo vaak in de RLS dat ze er alles uitgooienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou mijn shit niet zo op straat gooien in ieder geval.. zeker voor mijn kinderen niet
Een les voor ons allemaal, wat wij niet moeten doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:00 schreef Joke43 het volgende:
Jeetje…. Kitty over wat er allemaal fout ging bij de schuldsanering. 4 jaar heeft ze erin gezeten. Waarom verteld ze dit?
Je moet kei en kei hard vechten om er uit te komen. Niet je lot accepteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:01 schreef Whuzz het volgende:
Armoede wordt in stand gehouden door instanties, zo is de maatschappij! Als je in de hoek zit waar de klappen vallen dan kom je er nooit meer uit.
Ja Kitty, is echt allemaal opzet.
Ehahahahahahquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:03 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: Ik heb een IQ test gedaan, was op universitair niveau!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA
Flikker toch gauw op
MBO-2. Maximaal.
Haalt ze universitair en sanitair misschien door elkaar?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Kitty heeft een keer een IQ test gehad, daar kwam uit dat ze op universtair niveau zat
IK vermoed maar zo dat ze er wel stemmen mee gaat winnen, zo werkt het vaak.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:04 schreef Eks-Ree het volgende:
Kitty heeft last van het Calimero-syndroom: "zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk" Iedereen is tegen haar volgens haar eigen waanbeeld. Zoveel zelfmedelijden hebben is ook een kunst.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Haalt ze universitair en sanitair misschien door elkaar?
Zielige kaart spelen is het wat ze doet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Triest dat je zo je verhaal naar buiten brengt. Je hebt toch wel een beetje zelf respect lijkt mij. Lijkt mij heel naar voor de kinderen om dit allemaal te zien/horen/tehoren krijgen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Haalt ze universitair en sanitair misschien door elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |