SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ja, wij zijn ook echt allemaal klootzakken. We zijn nu 2 weken verder en we zijn niet eens een Kitty-Crowdfunding gestart. COS, SCHAAM JE!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gunnen mij ook helemaal niets, ik ben altijd alleen miep miep miep
Triest dat je zo je verhaal naar buiten brengt. Je hebt toch wel een beetje zelf respect lijkt mij. Lijkt mij heel naar voor de kinderen om dit allemaal te zien/horen/tehoren krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker
Al die verhalen die ze er nu uit gooit
Had wel verwacht dat jij je daar op zou werpen. Ik heb wel een doosje tissues voor derquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, wij zijn ook echt allemaal klootzakken. We zijn nu 2 weken verder en we zijn niet eens een Kitty-Crowdfunding gestart. COS, SCHAAM JE!
Ik zou mijn shit niet zo op straat gooien in ieder geval.. zeker voor mijn kinderen nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Triest dat je zo je verhaal naar buiten brengt. Je hebt toch wel een beetje zelf respect lijkt mij. Lijkt mij heel naar voor de kinderen om dit allemaal te zien/horen/tehoren krijgen
Ik zat er net aan te denkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, wij zijn ook echt allemaal klootzakken. We zijn nu 2 weken verder en we zijn niet eens een Kitty-Crowdfunding gestart. COS, SCHAAM JE!
Je ziet het zo vaak in de RLS dat ze er alles uitgooienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou mijn shit niet zo op straat gooien in ieder geval.. zeker voor mijn kinderen niet
Een les voor ons allemaal, wat wij niet moeten doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:00 schreef Joke43 het volgende:
Jeetje…. Kitty over wat er allemaal fout ging bij de schuldsanering. 4 jaar heeft ze erin gezeten. Waarom verteld ze dit?
Je moet kei en kei hard vechten om er uit te komen. Niet je lot accepteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:01 schreef Whuzz het volgende:
Armoede wordt in stand gehouden door instanties, zo is de maatschappij! Als je in de hoek zit waar de klappen vallen dan kom je er nooit meer uit.
Ja Kitty, is echt allemaal opzet.
Ehahahahahahquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:03 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: Ik heb een IQ test gedaan, was op universitair niveau!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA
Flikker toch gauw op
MBO-2. Maximaal.
Haalt ze universitair en sanitair misschien door elkaar?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Kitty heeft een keer een IQ test gehad, daar kwam uit dat ze op universtair niveau zat
IK vermoed maar zo dat ze er wel stemmen mee gaat winnen, zo werkt het vaak.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:04 schreef Eks-Ree het volgende:
Kitty heeft last van het Calimero-syndroom: "zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk" Iedereen is tegen haar volgens haar eigen waanbeeld. Zoveel zelfmedelijden hebben is ook een kunst.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Haalt ze universitair en sanitair misschien door elkaar?
Zielige kaart spelen is het wat ze doet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Triest dat je zo je verhaal naar buiten brengt. Je hebt toch wel een beetje zelf respect lijkt mij. Lijkt mij heel naar voor de kinderen om dit allemaal te zien/horen/tehoren krijgen
[..]
Slachtofferrolquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:04 schreef Eks-Ree het volgende:
Kitty heeft last van het Calimero-syndroom: "zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk" Iedereen is tegen haar volgens haar eigen waanbeeld. Zoveel zelfmedelijden hebben is ook een kunst.
[..]
Als toilet juffrouwquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Kitty heeft een keer een IQ test gehad, daar kwam uit dat ze op universtair niveau zat
Moa. Groot deel van de kijkers zal ook denken: "Ga eens werken godverdomme!"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vermoed maar zo dat ze er wel stemmen mee gaat winnen, zo werkt het vaak.
Met zulke gemanipuleerde tv uitzendingen wel ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vermoed maar zo dat ze er wel stemmen mee gaat winnen, zo werkt het vaak.
Ja las gisteren al zoiets dat ze al zielig werd neergezet in de uitzending en Peter bijna niet in beeld was.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:05 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Met zulke gemanipuleerde tv uitzendingen wel ja.
Zegt het meisje dat op dag 1 volledig instortte en haar ogen uit haar hoofd huildequote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:06 schreef Harry het volgende:
Amy: ik ben altijd een bitch op mijn werk.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:07 schreef Blackprinces het volgende:
Toch heeft ze ergens wel punten hoor.
Maar het ligt helemaal aan je eigen instelling hoe je ermee omgaat.
Alle stemmen dus op Peter!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja las gisteren al zoiets dat ze al zielig werd neergezet in de uitzending en Peter bijna niet in beeld was.
Daarom als je echt wilt, moet je er zelf voor zorgen dat je eruit komt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet kei en kei hard vechten om er uit te komen. Niet je lot accepteren.
Ik ken mensen die er zaten en er echt keihard voor hebben gevochten om er uit te komen.
Het kan, maar je moet niet jezelf zielig vinden. En maar hopen dat er iemand je komt redden
Inderdaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan echt niet tegen haar gedrag. Ik ken iemand die ook in zo een soort situatie heeft gezeten als kitty. Die heeft een jaar een uitkering gehad en toen zich zelf bij elkaar gepakt en heeft al het werk gepakt wat ze kon doen. Kitty verwijt alles en iedereen alles en heeft totaal geen zelfreflectie.
Vermoeiende mensen. Die uren kunnen kleppen over alle ellende die ze is aangedaan. Stop daar eerst maar mee. Ze blijft er zo in hangen. Ga vooruit kijken en pak aan wat je kan. Komt ook heus niet allemaal tegelijk goed maar stop met tig keer herhalen hoe verschrikkelijk alles is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan echt niet tegen haar gedrag. Ik ken iemand die ook in zo een soort situatie heeft gezeten als kitty. Die heeft een jaar een uitkering gehad en toen zich zelf bij elkaar gepakt en heeft al het werk gepakt wat ze kon doen. Kitty verwijt alles en iedereen alles en heeft totaal geen zelfreflectie.
Ze is 58 en vrouw die komt niet meer aan de bak.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa. Groot deel van de kijkers zal ook denken: "Ga eens werken godverdomme!"
Die zat naast Kitty aan tafel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:20 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Grace heeft even een moeilijk momentje.
quote:
Ik lig ook in bed nu te zingenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:23 schreef cheanny het volgende:
[..]![]()
Wij moesten het ook allemaal aanhoren.
- heb nu ook even een moeilijk momentje![]()
-
Mijn koffie is op. Ik heb nu ook een moeilijk momentje.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:23 schreef cheanny het volgende:
[..]![]()
Wij moesten het ook allemaal aanhoren.
- heb nu ook even een moeilijk momentje![]()
-
En de nieuwe hebben ze ook nog niets van gezegd of ze genomineerd zijn of niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:26 schreef Lillfex het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat er zaterdagavond niemand uitgaat? We kunnen nog niet eens stemmen en dat was met de eerste nominatie wel anders
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:26 schreef suzi1 het volgende:
ik ga even met mn rozenkrans terug naar bed
[ afbeelding ]
Hier hetzelfde. Appie komt zo gelukkig!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:25 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Mijn koffie is op. Ik heb nu ook een moeilijk momentje.
Ja daarom denk ik dat er een twist gaat komenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:26 schreef bpi het volgende:
[..]
En de nieuwe hebben ze ook nog niets van gezegd of ze genomineerd zijn of niet?
Ja! Big Brother beslist dat Kitty en Peter mogen blijven en dat de bewoners verplicht een van Team Klef en Bef naar huis moet sturen!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik dat er een twist gaat komen
Denk het ook wel. Ofwel moeten de bewoners zelf zeggen in de aflevering wie ze willen dat vertrekt. En dat Amy dan zegt ik vertrek vrijwilligquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
De uitzendingen op tv lopen toch een dag achter? Denk dat vandaag de nominatie van Peter en Kitty pas daar aan bod komtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Onzin. Waar een wil is, is een weg. Mijn moeder ging op 60-jarige leeftijd ook weer werken. Uiteraard niet meer op hetzelfde niveau als voorheen, maar er is werk zat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:18 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ze is 58 en vrouw die komt niet meer aan de bak.
Maar ze doet vrijwilligers werk ja
Met Sercan konden we toch donderdagavond al stemmen en nu niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De uitzendingen op tv lopen toch een dag achter? Denk dat vandaag de nominatie van Peter en Kitty pas daar aan bod komt
Ze hebben ook nog niets op tv getoond in het huis van deze 2 bewoners zijn genomineerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De uitzendingen op tv lopen toch een dag achter? Denk dat vandaag de nominatie van Peter en Kitty pas daar aan bod komt
Op dit moment zeer zeker, werk in overvloed.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onzin. Waar een wil is, is een weg. Mijn moeder ging op 60-jarige leeftijd ook weer werken. Uiteraard niet meer op hetzelfde niveau als voorheen, maar er is werk zat.
Jij doet thuis werken ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onzin. Waar een wil is, is een weg. Mijn moeder ging op 60-jarige leeftijd ook weer werken. Uiteraard niet meer op hetzelfde niveau als voorheen, maar er is werk zat.
O ja, dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Met Sercan konden we toch donderdagavond al stemmen en nu niet?
Omdat alle bewoners waren genomineerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:30 schreef bpi het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog niets op tv getoond in het huis van deze 2 bewoners zijn genomineerd.
Huh? Wat heeft dat er mee te maken wat mijn (destijds) 60-jarige moeder doetquote:
Ze proberen vorig seizoen te evenaren. "Throw that ass in the circle, do the Els in the hottub".quote:
Ja ik vind hem tot nu ook de leukste, heb het idee dat hij echt zichzelf is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:34 schreef bpi het volgende:
[..]
Goeie gastHoud zich ook afzijdig en speelt zo het spel.
Klopt ook weer. Denk dat er nog iets aankomt wel want dit klopt ergens niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omdat alle bewoners waren genomineerd.
IK heb vorig jaar niet gekekenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:36 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Ze proberen vorig seizoen te evenaren. "Throw that ass in the circle, do the Els in the hottub".
Tja, hottub en een sauna in BB. Dat waren nog eens tijden...
Kunnen ze sewes weer op bed gaan liggen heel de dagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Nawel aan t afwassen,Amy en Evelien drogen af
Wat een BS komt er uit jouw mondquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dat er mee te maken wat mijn (destijds) 60-jarige moeder doet
Mijn ouders hadden een aantal jaar terug (in een moeilijkere arbeidsmarkt) financiele tegenslag, waardoor mijn moeder weer moest gaan werken. Die is verschillende dingen gaan doen. Thuiszorg, schoonmaak werk, enz.
Er is gewoon werk zat voor iedereen die écht wil werken. Ook voor Kitty.
Maar Kitty wil niet echt werken. Kitty wil iets te klagen hebben en iemand de schuld kunnen geven.
Stemmen denk ik pas na de uitzending vanavond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
We kunnen nog steeds niet stemmen...
Zou er een plottwist komen met die speldjes? Ze hebben die echt niet de hele tijd zichtbaar gedragen...
Denk dat ze daar wel even weer naar de slaapkamers gaan straksquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef bpi het volgende:
[..]
Kunnen ze sewes weer op bed gaan liggen heel de dag
Ze heeft twee hartaanvallen gehad en een burnout. Misschien kan ze niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dat er mee te maken wat mijn (destijds) 60-jarige moeder doet
Mijn ouders hadden een aantal jaar terug (in een moeilijkere arbeidsmarkt) financiele tegenslag, waardoor mijn moeder weer moest gaan werken. Die is verschillende dingen gaan doen. Thuiszorg, schoonmaak werk, enz.
Er is gewoon werk zat voor iedereen die écht wil werken. Ook voor Kitty.
Maar Kitty wil niet echt werken. Kitty wil iets te klagen hebben en iemand de schuld kunnen geven.
Ze kan duidelijk koken en poetsen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:40 schreef Begeleiding het volgende:
[..]
Ze heeft twee hartaanvallen gehad en een burnout. Misschien kan ze niet zoveel meer.
dat doet ze heel de dag door? dus ja dan kan ze dat ook wel bij 5 huisadressen doen. werken hoer!quote:
Daarom dat afgeven op alles en nog wat is een verkeerde instelling. Ik vond het sneu voor Gracequote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tobias zoekt Grace op. Hebben het erover dat er buiten NL ergere dingen gebeuren.
Heb het idee dat ze zich een beetje afkeren van het Kitty verhaal. Geace heeft ergere dingen meegemaakt en kijk waar ze staat.
Het enige wat je kunt zeggen is dat ze echt vrijwel nooit stil zit ... maar of dat de goede beweging is, weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:41 schreef Verida het volgende:
Er is toch een hoop aan kitty wat niet klopt.
recent een hartinfarct gehad, maar niet bewegen. Uit ervaring weet ik dat na een hartinfarct je echt wel moet gaan bewegen en dat ook leert via een traject bij de fysio. Het belang van blijven bewegen wordt erin gehamerd.
Verder begrijp ik mensen niet die na een week of twee weken al kunnen bepalen dat anderen "niet zichzelf zijn" of "een rol spelen" Ze hebben die andere mensen nog nooit gezien of kennen hun thuissituatie totaal niet, maar wel zeker weten dat iemand "niet zichzelf is"
Kitty is gewoon voer voor psychologen, ik hoop van harte dat er enige nazorg is voor de bewoners die eruit gaan.
Kitty is heel erg negatief over iedereen en zij is perfect.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:41 schreef Verida het volgende:
recent een hartinfarct gehad, maar niet bewegen. Uit ervaring weet ik dat na een hartinfarct je echt wel moet gaan bewegen en dat ook leert via een traject bij de fysio. Het belang van blijven bewegen wordt erin gehamerd.
Verder begrijp ik mensen niet die na een week of twee weken al kunnen bepalen dat anderen "niet zichzelf zijn" of "een rol spelen" Ze hebben die andere mensen nog nooit gezien of kennen hun thuissituatie totaal niet, maar wel zeker weten dat iemand "niet zichzelf is"
Kitty is gewoon voer voor psychologen, ik hoop van harte dat er enige nazorg is voor de bewoners die eruit gaan.
Was vorige week toch na afl van donderdag? Toen is woensdagavond in huis bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stemmen denk ik pas na de uitzending vanavond.
Schema is meestal:
TV-Uitzending de dag vóór de liveshow -> Nominaties bekend -> Stemronde open
Na de TV-Uitzending -> Nominaties bekend in huis
Liveshow -> Exit weggestemde bewoner.
Ze staat stil bij de kookplaat en is de hele dag met haar ogen bezig om iedereen te bekijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het enige wat je kunt zeggen is dat ze echt vrijwel nooit stil zit ... maar of dat de goede beweging is, weet ik ook niet.
Precies. Die heeft écht een zwaar level gehad en blijft positief.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom dat afgeven op alles en nog wat is een verkeerde instelling. Ik vond het sneu voor Grace
En haar kaken bewegen. Ofwel om te klagen, ofwel om haar nagels bij te werkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze staat stil bij de kookplaat en is de hele dag met haar ogen bezig om iedereen te bekijken.
Nee, dat is niet de goede beweging, Ze moet oefeningen doen om haar spieren te versterken en haar conditie te verbeteren. En het is een licht infarct geweest denk ik, geen bypasses.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het enige wat je kunt zeggen is dat ze echt vrijwel nooit stil zit ... maar of dat de goede beweging is, weet ik ook niet.
Dat was een uitzondering doordat Salar en Nawel hadden genomineerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Was vorige week toch na afl van donderdag? Toen is woensdagavond in huis bekend gemaakt.
Ok, thxquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat was een uitzondering doordat Salar en Nawel hadden genomineerd.
ze beweegt amper, ze hobbelt een beetje door de gang en staat in de keuken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:43 schreef suzi1 het volgende:
maar verida, ze beweegt meer in huis daar dan ik in een hele week
en mss heeft ze na dat infarct wel fysio gehad. en niet iedereen heeft zin om door te gaan met oefeningen
Kitty heeft wel verteld dat ze heel erg was afgevallen. Waarschijnlijk door dat bewegen. Ze is daarna weer aangekomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:43 schreef suzi1 het volgende:
maar verida, ze beweegt meer in huis daar dan ik in een hele week
en mss heeft ze na dat infarct wel fysio gehad. en niet iedereen heeft zin om door te gaan met oefeningen
dat is dan toch al heel wat, stoppen met rokenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ze beweegt amper, ze hobbelt een beetje door de gang en staat in de keuken.
het enige wat ik heb begrepen is dat ze is gestopt met roken na haar hartinfarct.
Moet haast wel de Nationale IQ test van BNN zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:03 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: Ik heb een IQ test gedaan, was op universitair niveau!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA
Flikker toch gauw op
MBO-2. Maximaal.
tja, in mijn ogen nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is dan toch al heel wat, stoppen met roken
ze beweegt, in mijn ogen, meer dan genoeg
Kitty is perfect dat is hetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:47 schreef Thaidg het volgende:
Gebrek aan inlevingsvermogen hier voor Kitty door je blinde vlek van subjectiviteit.
Jupquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:47 schreef Thaidg het volgende:
Gebrek aan inlevingsvermogen hier voor Kitty door je blinde vlek van subjectiviteit.
Ja maar, ja maar, dat is heel zwaar voor haarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de goede beweging, Ze moet oefeningen doen om haar spieren te versterken en haar conditie te verbeteren. En het is een licht infarct geweest denk ik, geen bypasses.
Maar dagelijks lopen, spieroefeningen doen en gezond eten, fietsen enz.
Waarom heeft Grace wel een zwaar leven gehad en Kitty niet? Zijn aannames Voor iedereen kan het gevoel anders zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Die heeft écht een zwaar level gehad en blijft positief.
Kitty doet alsof ze het moeilijk heeft, omdat ze geniet van haar slachtoffer rol.
Het is wel een jankerd hoor, alleen maar klagen en piepen en zeggen hoe zielig ze wel niet is.quote:
Dat vind ik dan wel weer heel knap.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ze beweegt amper, ze hobbelt een beetje door de gang en staat in de keuken.
het enige wat ik heb begrepen is dat ze is gestopt met roken na haar hartinfarct.
Wat heb ik daar te zoeken?quote:
Misschien moet jij ook een baan gaan zoeken?quote:
Ja maar er wordt hier vanalles op Kitty geprojecteerd dat ook niet terecht is. Niet dat ik zeg dat Kitty perfect is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel een jankerd hoor, alleen maar klagen en piepen en zeggen hoe zielig ze wel niet is.
quote:
Ah ok..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tobias heeft een poosje bij haar gezeten.
Kitty is op de streams en was de hele morgen bijna zielig aan het doen. Dus geen wonder dat het dan daar over gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Kunnen we het gewoon over de streams hebben, in plaats te melden wat Kitty wel of niet gedaan heeft of moet doen etc
Troostenquote:
Gaat mij meer om wat ze heeft gehad of gedaan buiten het huisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kitty is op de streams en was de hele morgen bijna zielig aan het doen. Dus geen wonder dat het dan daar over gaat.
Zou knuffelenquote:
Ja datquote:
Hoe kunnen we zorgen dat het stopt? Dat lijkt me een relevantere vraag. Persoonlijk vind ik het zwaar irritant.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:52 schreef bpi het volgende:
Hoe is dat Titanic geluidje eigenlijk begonnen? Was dit Grace die ermee begonnen was?
Dit!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:54 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Hoe kunnen we zorgen dat het stopt? Dat lijkt me een relevantere vraag. Persoonlijk vind ik het zwaar irritant.
In het geval van Kitty denk ik dat ze het heel erg op Vera heeft gemumd omdat Vera is wat Kitty (vroeger) niet is (of was), maar wel wil(de) zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb geleerddat als je heel erg een hekel aan iemand hebt je dingen herkent van jezelf waar je een hekel aan hebt.
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:54 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Hoe kunnen we zorgen dat het stopt? Dat lijkt me een relevantere vraag. Persoonlijk vind ik het zwaar irritant.
Een stukje jaloezie denk je? Zou heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:55 schreef Benny het volgende:
[..]
In het geval van Kitty denk ik dat ze het heel erg op Vers heeft gemumd omdat Vera is wat Kitty (vroeger) niet is (of was)
quote:
Hoe kan ze daar nu nee tegen zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:56 schreef cheanny het volgende:
[..]Maar Tobias vroeg ook al of ze een knuffel wilde en dat wilde ze niet
quote:
Ze laat niet gauw iemand in haar "personal space". Is me al eerder opgevallen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:56 schreef cheanny het volgende:
[..]Maar Tobias vroeg ook al of ze een knuffel wilde en dat wilde ze niet
Die raakte al in paniek toen hij zijn bed moest verschonen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
die Salar doet ook echt niets qua schoonmaken of zo. Wel lachen nouchine zegt wat ga jij doen tegen salar zegt hij ik ga jullie aansturen.
Ik denk idd niet dat zij iets aan gaat in het huisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze laat niet gauw iemand in haar "personal space". Is me al eerder opgevallen.
Ze heeft in haar leven al veel zelf op moeten lossen en dat merk je aan haar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze laat niet gauw iemand in haar "personal space". Is me al eerder opgevallen.
Echt he!!! Ik wil wel een Toby knuffelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe kan ze daar nu nee tegen zeggen
Zou me niets verbazen als dat nog gaat gebeuren. Werd al wel wat geflirt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:58 schreef Benny het volgende:
Tobias en Grace zou ik ook wel een leuk stelletje vinden
Liever niet. Dan zijn ze een blok van vier.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:58 schreef Benny het volgende:
Ja maar overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kitty is op de streams en was de hele morgen bijna zielig aan het doen. Dus geen wonder dat het dan daar over gaat.
Ik ook wel, niet alleen maar om dat ie er wel leuk uit ziet.. Maar volgens mij is het echt een super lieve jongenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:59 schreef cheanny het volgende:
[..]
Echt he!!! Ik wil wel een Toby knuffel
Double Daten!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Liever niet. Dan zijn ze een blok van vier.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ook wel, niet alleen maar om dat ie er wel leuk uit ziet.. Maar volgens mij is het echt een super lieve jongen
Vind Tobias wel een leuke knul persoonlijk denk ik dat Grace te heftig voor hem isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:58 schreef Benny het volgende:
Ver gezocht ditquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:55 schreef Benny het volgende:
[..]
In het geval van Kitty denk ik dat ze het heel erg op Vera heeft gemumd omdat Vera is wat Kitty (vroeger) niet is (of was), maar wel wil(de) zijn
Ik zou me wel voor kunnen stellen dat Grace het idee heeft om iets te krijgen met een vriendje van haar zoon. Haar zoon is twintig en Tobias net een paar jaar ouder.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat nog gaat gebeuren. Werd al wel wat geflirt.
Ja misschien laat hij steeds meer wat van zich zelf zien, de een doet dat meteen de andere heeft meer tijd nodig ( kat uit de boom kijken )quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:01 schreef cheanny het volgende:
[..]![]()
![]()
Vond m eerst wat braaf maar begin m steeds liever te vinden!
Zowel Peter en Tobias konden wel eens de stabiele factor in de groep kunnen worden doordat ze rustig zijn en open staan voor de hele groepquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:01 schreef cheanny het volgende:
[..]![]()
![]()
Vond m eerst wat braaf maar begin m steeds liever te vinden!
Hij inspecteert alle spiegels elke 10 minquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
die Salar doet ook echt niets qua schoonmaken of zo. Wel lachen nouchine zegt wat ga jij doen tegen salar zegt hij ik ga jullie aansturen.
Ja, daar zit wat in. Hoe oud is Grace ook weer? Begin 30?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou me wel voor kunnen stellen dat Grace het idee heeft om iets te krijgen met een vriendje van haar zoon. Haar zoon is twintig en Tobias net een paar jaar ouder.
Denk niet dat de peanut gallery dat goed gaat vinden ... zie Vera en Dimiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat nog gaat gebeuren. Werd al wel wat geflirt.
35 jaarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in. Hoe oud is Grace ook weer? Begin 30?
Tobias heeft zelf gezegd dat hij dat wel leuk vind. Dat ze op sommige vlakken tegenpolen zijn, maar ook veel dezelfde interesses hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:04 schreef Thaidg het volgende:
Tobias past helemaal niet bij Grace man. Die is veel te hyper en te druk
Gelukkig doen wij dat niet hier.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom dat afgeven op alles en nog wat is een verkeerde instelling.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:06 schreef cheanny het volgende:
Ik vind juist de vriendschap die Grace en Tobias aan het opbouwen zijn heel mooi. Vind hun gesprekken ook leuk. En hoeft toch allemaal niet meer te worden. Gewoon twee mensen die een mooie connectie met elkaar hebben.
Tobias is bijna 28 en Grace 35. Valt wel mee dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou me wel voor kunnen stellen dat Grace het idee heeft om iets te krijgen met een vriendje van haar zoon. Haar zoon is twintig en Tobias net een paar jaar ouder.
35 heeft een kind gekregen toen ze 15 was en die zoon is nu 20 (volgens mij)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in. Hoe oud is Grace ook weer? Begin 30?
Jammer (want dat zou eens goed voor Kitty zijn), maar wel verstandig en begrijpelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:07 schreef Koos1958 het volgende:
Grace was van tafel weggelopen omdat ze bang was om lelijk te reageren door kitty haar verhaal.
En veel te veel een ei. Grace gaat daar op afknappen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:04 schreef Thaidg het volgende:
Tobias past helemaal niet bij Grace man. Die is veel te hyper en te druk
Krijgt hij er een stiefzoon van 20 als bonus erbij.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tobias is bijna 28 en Grace 35. Valt wel mee dus.
wordt gwn berekend hoelang ze met dat gewonnen geld kan doen eer ze weer bijstand krijgtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
Ik bedenk me net als kitty in de bijstand zit kan ze het geld als ze wint niet eens behouden.
Moet je maar willen als je niet echt een eigen stempel er op kan drukken met het beperkt aantal ingrediënten die beschikbaar is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:14 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet tegen Kitty zeggen vandaag ga ik in de keuken.
Waarom is dat zo lastig??
Klopt maar dan verbeterd haar levensomstandigheid tot niet. Ze heeft dan nog niet meer inkomenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wordt gwn berekend hoelang ze met dat gewonnen geld kan doen eer ze weer bijstand krijgt
daarom zit ze er niet voor het geldquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar dan verbeterd haar levensomstandigheid tot niet. Ze heeft dan nog niet meer inkomen
Beter een ei dan een schijnheilige hyper drukke persoonquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:12 schreef engine het volgende:
[..]
En veel te veel een ei. Grace gaat daar op afknappen.
Denk echt dat je niet wil koken elke dag voor zon groep maar aks Kitty gaat zullen ze wel moetenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je maar willen als je niet echt een eigen stempel er op kan drukken met het beperkt aantal ingrediënten die beschikbaar is.
Dan kom je er toch met elkaar wel uit?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je maar willen als je niet echt een eigen stempel er op kan drukken met het beperkt aantal ingrediënten die beschikbaar is.
En stiekem vinden ze het wel ok dat ze kookt en hun vuile was doet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Denk echt dat je niet wil koken elke dag voor zon groep maar aks Kitty gaat zullen ze wel moeten
Schuldsanering krijgt alles. Ze heeft dus ook nu al een probleem met de vergoeding die ze krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
Ik bedenk me net als kitty in de bijstand zit kan ze het geld als ze wint niet eens behouden.
ze vond hem heel leuk, maar veel te jongquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze had toch ook al wel gezegd dat ze Tobias wel zag zitten?
Ja al was het maar een tshirtjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
Het roze pak ligt klaar om te worden gewassen. Kan ze weer wisselen want deze kleding loopt en slaapt ze ook alweer een paar dagen in. Wel jammer voor haar dat ze geen pyama of zo heeft.
Volgens mij is bijstand niet automatisch schuldsanering.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Schuldsanering krijgt alles. Ze heeft dus ook nu al een probleem met de vergoeding die ze krijgen.
Nouch zit alvast te oefenen voor na zaterdagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:30 schreef Stargazing het volgende:
ohnee, Nouchine zit bij Vera.
Dat zao Kitty niet leuk vinden
Zeg doen we even aardigquote:
Naja, deze keer niet inderdaad. Maar vaak wel natuurlijk, daar moeten we ook eerlijk in zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg doen we even aardig
En bij whuzz komt er zeker geen BS uit
Ze hebben beetje gerekt enzo en gaan zo sporten buitenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:38 schreef Benny het volgende:
Hebben we geen ochtendprogramma vandaag?
Donderdag-Vrijdag-Zaterdag zijn dus inkakdagen
Jij hebt dom lullen naar en nieuwe hoogte verheven. Maar dat betekend niet dat alles BS isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, deze keer niet inderdaad. Maar vaak wel natuurlijk, daar moeten we ook eerlijk in zijn
Voer Voor Psychologen (VVP) was hier 'vroeger' altijd een enorm populair topic!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:41 schreef Verida het volgende:
Jawel. Het Klaag-op-Bed spel, Sport-op-Kunstgras spel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:38 schreef Benny het volgende:
Nee niet iedereen !!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:31 schreef Whuzz het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd al behoorlijk achterlijk dat iemand die in de bijstand zit mee mág doen met BB. Je hebt toch sollicitatieplicht?
Dat integreren we nu volledig in de cosquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Voer Voor Psychologen (VVP) was hier 'vroeger' altijd een enorm populair topic!
Genomineerden zijn geselecteerd, dus verwacht nog weinig activiteiten tot de live-uitzending.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:38 schreef Benny het volgende:
Daar verschillen wij dan van mening.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg doen we even aardig
En bij whuzz komt er zeker geen BS uit
Niet persoonlijk worden, hou het leukquote:
Dat mag ookquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:42 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Daar verschillen wij dan van mening.
En dat is geen ramp
Als het haalbaar is om in een RLS 24/7 op camera te gaan, waarbij je wordt geacht aan fysieke spellen mee te doen, dan ben je dus ook in staat om te werken en soliciteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:41 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee niet iedereen !!!
Dat word per persoon bekeken of dit wel wenselijk is of haalbaar is
Het is eerder een survival-WEEK voor de Cossers.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:38 schreef Benny het volgende:
O met dat pak met die broek met wijde pijpen leek ze veel flinkerquote:
Dit word gezien als een baan Ze krijgen een vergoeding elke maand dat ze toch in het huis zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:31 schreef Whuzz het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd al behoorlijk achterlijk dat iemand die in de bijstand zit mee mág doen met BB. Je hebt toch sollicitatieplicht?
Mogelijk krijgt Kitty nu een dagvergoeding die het UWV nooit kan betalen.....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als het haalbaar is om in een RLS 24/7 op camera te gaan, waarbij je wordt geacht aan fysieke spellen mee te doen, dan ben je dus ook in staat om te werken en soliciteren.
Lijkt me niet de bedoeling om door de belastingbetaler gesponsord aan een TV-Show mee te doen.
Zit een maximum aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Mogelijk krijgt Kitty nu een dagvergoeding die het UWV nooit kan betalen.....
Je trekt het je wel heel erg aan he ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als het haalbaar is om in een RLS 24/7 op camera te gaan, waarbij je wordt geacht aan fysieke spellen mee te doen, dan ben je dus ook in staat om te werken en soliciteren.
Lijkt me niet de bedoeling om door de belastingbetaler gesponsord aan een TV-Show mee te doen.
Bijstand krijg je niet vsn het UWV dat is dan ziektewetuitkeringquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Mogelijk krijgt Kitty nu een dagvergoeding die het UWV nooit kan betalen.....
Ik neem dat haar bijstand dan is opgeschort.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dit word gezien als een baan Ze krijgen een vergoeding elke maand dat ze toch in het huis zitten
Ik wil ook betalen voor haar! Kan ze van dat geld extra roze pakken kopen!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:46 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Je trekt het je wel heel erg aan he ?
Laat het rusten man.
Ik betaal met alle liefde mijn belasting voor haar
Sinds de liveshow t/m woensdag waren ze echt lekker bezig. Hadden we echt topstreams. Heb ik mij ook prima mee vermaakt. Maar ik merk dat als ze niet ergens mee bezig worden gehouden, ze zich toch wat vervelen (spelletje, roddelen, bed hangen) en dat zorgt ook weer voor minder interessante streams. Eerdere BB's werd dat nog wel opgelost met weekopdrachten. Die waren vaak ook niet heel hoogstaand, maar leverde wel iets op om naar te kijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het is eerder een survival-WEEK voor de Cossers.
ALs je echt in de bijstand zit dan mag je niets bijverdienen. Dat wordt altijd gekort op je uitkering.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik neem dat haar bijstand dan is opgeschort.
Maar dan nog. Ze zou in dezelfde periode dus ook écht werk kunnen doen, met de kans op een vaste aanstelling of in elk geval een langdurig contract.
Er waren toch iets van 60.000 aanmeldingen voor BB toch? Dan kan die plek prima naar iemand die geen staatssteun nodig heeft. (hopenlijk ook een leuker iemand)
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik neem dat haar bijstand dan is opgeschort.
Maar dan nog. Ze zou in dezelfde periode dus ook écht werk kunnen doen, met de kans op een vaste aanstelling of in elk geval een langdurig contract.
Er waren toch iets van 60.000 aanmeldingen voor BB toch? Dan kan die plek prima naar iemand die geen staatssteun nodig heeft. (hopenlijk ook een leuker iemand)
En heul veul zingenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Sinds de liveshow t/m woensdag waren ze echt lekker bezig. Hadden we echt topstreams. Heb ik mij ook prima mee vermaakt. Maar ik merk dat als ze niet ergens mee bezig worden gehouden, ze zich toch wat vervelen (spelletje, roddelen, bed hangen) en dat zorgt ook weer voor minder interessante streams. Eerdere BB's werd dat nog wel opgelost met weekopdrachten. Die waren vaak ook niet heel hoogstaand, maar leverde wel iets op om naar te kijken.
Gepensioneerden ??quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:49 schreef suzi1 het volgende:
de mensen die de godganse dag en halve nacht op fok zitten kunnen ook wel werken. genoeg computerwerk.
en helemaal makkelijk tijdens de lockdown, lekker thuiswerken
etc enz
Mee eens misschien kunnen we het leger des heils er bij betrekken die hebben ook een kleding afdelingquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:47 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Ik wil ook betalen voor haar! Kan ze van dat geld extra roze pakken kopen!
Dat huismeester idee met regels van vorig jaar, was zo gek nog niet. Iedere ochtend polonaise!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Sinds de liveshow t/m woensdag waren ze echt lekker bezig. Hadden we echt topstreams. Heb ik mij ook prima mee vermaakt. Maar ik merk dat als ze niet ergens mee bezig worden gehouden, ze zich toch wat vervelen (spelletje, roddelen, bed hangen) en dat zorgt ook weer voor minder interessante streams. Eerdere BB's werd dat nog wel opgelost met weekopdrachten. Die waren vaak ook niet heel hoogstaand, maar leverde wel iets op om naar te kijken.
En verplicht lachen!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:51 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Dat huismeester idee met regels van vorig jaar, was zo gek nog niet. Iedere ochtend polonaise!
Ze brengen offers aan de DBK-God.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:49 schreef suzi1 het volgende:
de mensen die de godganse dag en halve nacht op fok zitten kunnen ook wel werken. genoeg computerwerk.
en helemaal makkelijk tijdens de lockdown, lekker thuiswerken
etc enz
FT vrijwilliger, is dat niet iemand die mogelijk 100% afgekeurd is, en zich actief dienstbaar maakt voor de samenleving?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:52 schreef suzi1 het volgende:
kitty is FT vrijwilliger
het is grace die zgn werkzoekende is hoor
Vreemd, dacht zij misschien de meest sportieve was.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:46 schreef Hunter het volgende:
Eveline is niet zo van de ochtendgymnastiek. Die gaat gezellig met Kitty kletsen.
Amy doet wel mee.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:56 schreef Harry het volgende:
[..]
FT vrijwilliger, is dat niet iemand die mogelijk 100% afgekeurd is, en zich actief dienstbaar maakt voor de samenleving?
Ik zie daar overigens niets verkeerds in.
Ze had nog geen sportkleding ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:56 schreef Jockari het volgende:
Vreemd, dacht zij misschien de meest sportieve was.
Ja, maar liever iets doorlopends. Een groepsopdracht waarin iemand die het meeste inbrengt vrijstelling krijgt ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:51 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Dat huismeester idee met regels van vorig jaar, was zo gek nog niet. Iedere ochtend polonaise!
Voor zover ik begreep doet ze helemaal geen FT vrijwilligerswerk, maar doet ze af en toe een vrijwilligersproject. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:56 schreef Harry het volgende:
[..]
FT vrijwilliger, is dat niet iemand die mogelijk 100% afgekeurd is, en zich actief dienstbaar maakt voor de samenleving?
Ik zie daar overigens niets verkeerds in.
Wow, dat heeft ze snel doorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
Evelien moet huilen om het besef dat ze nu op tv is geweest.
ja maar ja je weet ook niet wat er verders speelt bij derquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep doet ze helemaal geen FT vrijwilligerswerk, maar doet ze af en toe een vrijwilligersproject. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben.
Ik verbaas me wel over het feit dat iemand die in een RLS show gaat en elke dag kookt en poetst, 100% afgekeurd kan zijn.
Maar goed, ik ben denk ik wat "rechtser" ingesteld dan het gemiddelde hier
Nou, we hebben ondertussen haar hele levensverhaal wel zo'n beetje gehoord hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ja je weet ook niet wat er verders speelt bij der
Dat vraag ik me inderdaad ook af jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep doet ze helemaal geen FT vrijwilligerswerk, maar doet ze af en toe een vrijwilligersproject. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben.
Ik verbaas me wel over het feit dat iemand die in een RLS show gaat en elke dag kookt en poetst, 100% afgekeurd kan zijn.
Maar goed, ik ben denk ik wat "rechtser" ingesteld dan het gemiddelde hier
Sorry Je weet toch waar je aan mee doet. Deze groep is wel een jankgroep zegquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty had dat besef moment ook vorige week zegt ze.
ja ok das waar maar goed bijstand is wel iets waar mensen toch recht op hebben, ze kan ook solliciteren en niet aangenomen worden ja dan zal ze toch inkomen moeten hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, we hebben ondertussen haar hele levensverhaal wel zo'n beetje gehoord hoor
Dat is ook echt om te huilenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
Evelien moet huilen om het besef dat ze nu op tv is geweest.
Giften e.d. moet je ook opgeven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:03 schreef zodeju het volgende:
g.
Zo ff bijgelezen...blij dat ik even geen tijd had. Erger me al alleen bij het teruglezen.
Wat ik me afvraag, hebben haar vier kinderen niks voor haar kunnen betekenen. Allicht hadden die toch kunnen bij springen...geen verplichting maar moeders af en toe wat toe stoppen. Vragen of ze komt eten en dan wat lekkers maken. boodschappen betalen.....
Ik bedoel heeft ze het wel eens over de fijne dingen in het leven. Lijkt me stug dat ze dat nooit heeft meegemaakt.
Ze mag van mij er uit hoor maar niet omdat ze in de bijstand zit dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:59 schreef Cargamelk het volgende:
Kitty moet er gewoon uit morgen .. iedereen in tranen als ze weggaat ..van blijdschap.
Uiteraard. Het is een belangrijk vangnet. Als iemand niet kan werken, permanent of tijdelijk, of niet aan een baan kan komen, dan horen we dat op te vangen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok das waar maar goed bijstand is wel iets waar mensen toch recht op hebben, ze kan ook solliciteren en niet aangenomen worden ja dan zal ze toch inkomen moeten hebben
Maar je moeder te eten vragen toch niet.( en anders dat geef je toch niet op) En heb het niet over grote giften....normale dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Giften e.d. moet je ook opgeven.
Ah ja dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar je moeder te eten vragen toch niet.( en anders dat geef je toch niet op) En heb het niet over grote giften....normale dingen.
Als het structureel is kun je gekort worden of terug moeten betalen ... heeft algelopen jaar een aantal keer het nieuws gehaald ....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar je moeder te eten vragen toch niet.( en anders dat geef je toch niet op) En heb het niet over grote giften....normale dingen.
Je hoeft niet altijd om lichamelijke dingen afgekeurd worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat vraag ik me inderdaad ook af ja
Klopt. En dat is dan wel weer heel raar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als het structureel is kun je gekort worden of terug moeten betalen ... heeft algelopen jaar een aantal keer het nieuws gehaald ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |