Ik verwacht niet veel, héél misschien winkelen zonder afspraak?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:48 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Hopelijk komt er vanavond nog wat bij, want van wat nu bekend is, word ik niet blij.
Denk met afspraak. Hopelijk maken winkeliers die afspraak dan bij de deur.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel, héél misschien winkelen zonder afspraak?
Het klinkt alsof ik de accountant op mijn werk hoor sprekenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:48 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de regels proportioneel zijn. Sterker nog, ik vind dat vanaf morgen ook de winkels open moeten zonder afspraak maar met max aantal mensen per m2. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet vind dat ze zich aan de regels moeten houden.
Tuurlijk, maar dat doe je niet op dag A. Als jij als ondernemer de maatregelen begrijpt omdat je je zelf ook zorgen maakt (bijvoorbeeld om je vader of moeder ofzo) dan ga je veel verder mee. Als er dan een mildere variant voorbij komt en de maatregelen niet logisch meer zijn ga je protesteren. Ik begrijp best dat die geluiden pas een paar weken op komen, die mildere variant maakt het voor mensen niet langer proportioneel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen wat er is gebeurd. Dat heb ik zelf ook gezien. Maar je wil toch iets? je wil toch dat je zaak blijft voortbestaan? je wil toch verzet tonen?
Als flinke boetes je verzet al breken, dan was dat verzet niet veel he..
Oh, ik begrijp het ook , hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat doe je niet op dag A. Als jij als ondernemer de maatregelen begrijpt omdat je je zelf ook zorgen maakt (bijvoorbeeld om je vader of moeder ofzo) dan ga je veel verder mee. Als er dan een mildere variant voorbij komt en de maatregelen niet logisch meer zijn ga je protesteren. Ik begrijp best dat die geluiden pas een paar weken op komen, die mildere variant maakt het voor mensen niet langer proportioneel.
Vind ik best oud voor de uitspraken die je doetquote:
Je kunt meestal op de website wel een afspraak maken. Blijft ellende natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:50 schreef Mondkapje het volgende:
Winkelen op afspraak, wie heeft dat nu weer verzonnen. Moet ik dan eerst de Hema bellen als ik een ontstopper wil, in een wachtrij staan bij een callcenter, net als bij de GGD?
Vind een ander onvolwassen - stelt suggestieve vragen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik best oud voor de uitspraken die je doet
Wanneer heb je volgens jou voldoende ballen als ondernemer in verzet?
Als de spaarrekening van de kinderen én oma er óók aan zijn oid?
Mevrouw heeft een 'meeting'.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:54 schreef Molo het volgende:
De enige joy aan thuiswerken.
Over vijf minuten meeting in moeten en mijn nest nog moeten uit komen.
Werkse allen!
Toch, als je als ondernemer uit protest open gaat en er valt een waarschuwing op de mat (of die krijg je door ambtenaren uitgereikt) dat je een dwangsom van ¤4000+ tegemoet kunt zien moet je erg sterk in je schoenen staan. Verleden leert dat bijna iedereen eieren voor zijn geld moest waardoor de kleine minderheid die overblijft ook zwak staat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat doe je niet op dag A. Als jij als ondernemer de maatregelen begrijpt omdat je je zelf ook zorgen maakt (bijvoorbeeld om je vader of moeder ofzo) dan ga je veel verder mee. Als er dan een mildere variant voorbij komt en de maatregelen niet logisch meer zijn ga je protesteren. Ik begrijp best dat die geluiden pas een paar weken op komen, die mildere variant maakt het voor mensen niet langer proportioneel.
Officieel een tijdsslot reserveren via internet, vorig jaar moest dat ook minimaal 4 uur van te voren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:50 schreef Mondkapje het volgende:
Winkelen op afspraak, wie heeft dat nu weer verzonnen. Moet ik dan eerst de Hema bellen als ik een ontstopper wil, in een wachtrij staan bij een callcenter, net als bij de GGD?
er moet nog wel wat te vertellen zijn op de persconferentiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:54 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb nog steeds nergens gelezen of deze regels 2 of 4 weken gaan duren.
Valt binnen de foutmarge.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:55 schreef Mondkapje het volgende:
15% meer zelfdoden onder jongeren tussen 20 en 30 in lockdownmaanden, vooral mannen.
is dat veel in personen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:55 schreef Mondkapje het volgende:
15% meer zelfdoden onder jongeren tussen 20 en 30 in lockdownmaanden, vooral mannen.
Ik las dit gister, geen idee waar hij 6 februari vandaan haalt, maar het zou kunnen dat hij via via meer weet:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:54 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb nog steeds nergens gelezen of deze regels 2 of 4 weken gaan duren.
3 weken dus? Lekker random weer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik las dit gister, geen idee waar hij 6 februari vandaan haalt, maar het zou kunnen dat hij via via meer weet:
[ twitter ]
iedere is er 1 teveel maar dan kom je op 100-150 meer uit? wowquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:59 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Gemiddelde in Nederland is 2000 zelfdoden per jaar, reken maar uit.
Gaat dan om vele tientallen extra gevallen afgelopen jaar als ik het zo bierviltsgewijs uitreken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:59 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Gemiddelde in Nederland is 2000 zelfdoden per jaar, 2/3e mannen, reken maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |