SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
En Navel zit er bij als:quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
emi snapt het nog niet helemaal
ftfyquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:23 schreef Benny het volgende:
Amy aan die fles. Het is een klein kind
quote:
Wie is he tnu?quote:
Is zij dan het enige kleine kind, ze zuigen allemaal aan die flesquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:23 schreef Benny het volgende:
Amy aan die fles. Het is net een klein kind
Da's navel volgens mij. Maar niet huilen. Gewoon lui doen.quote:
heeft elke derde vrouw jouw in huis? Hoezo? Ben je een stofzuiger, dan?🤣😉quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:55 schreef mario390 het volgende:
e
[..]
elke 3rde vrouw heeft dat in huis
Da's op zich wel reden tot jankenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Eveline zit naast Nouchine op de bank.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie zet er even Huh boven haar hoofd
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Eveline zit naast Nouchine op de bank.
je snapt helemal niksquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:28 schreef GayGuy het volgende:
[..]
heeft elke derde vrouw jouw in huis? Hoezo? Ben je een stofzuiger, dan?🤣😉
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
duurde ff, sorry.
[..]
[ afbeelding ]
Ze was niet de moordenaar, maar heeft toch het hele dorp uitgemoord met een keukenmes.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:30 schreef Benny het volgende:
Heeft Kitty gewonnen?!![]()
![]()
Ze mag een verhaaltje vertellen
Netjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze was niet de moordenaar, maar heeft toch het hele dorp uitgemoord met een keukenmes.
Heb daar ook zo mijn twijfels over. Ze heeft streken, let maar op. Zo af en toe doet ze me aan Zoey van vorig jaar denken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:32 schreef Mjelleke het volgende:
Wow die Nawal wat voor iemand is dat eigenlijk. Voert echt niets uit daar als alleen maar roddelen en liggen.
EenTikTok influencer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:32 schreef Mjelleke het volgende:
Wow die Nawal wat voor iemand is dat eigenlijk. Voert echt niets uit daar als alleen maar roddelen en liggen.
En ze heeft gezegd:quote:
Ja, of het wasmachine lied!quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:33 schreef Benny het volgende:
Het wordt weleens tijd dat iemand weer het Titanic deuntje neuriet. Te lang geleden
Het begin was erquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:33 schreef Benny het volgende:
Het wordt weleens tijd dat iemand weer het Titanic deuntje neuriet. Te lang geleden
echte mannen huilen nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
Eveline nu aan het huilen.
Niet eveline ?
ik vraag graag Kristofs grootste hit aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop op 'even aan m'n moeder vragen'
Nee, ze hebben een zelfverzonnen lied. Gaat ongeveer zo... (kan zijn dat ik de lyrics net niet helemaal correct heb hoor...)quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop op 'even aan m'n moeder vragen'
Ja daar snap je toch niks van dat ze dat op stream 1 doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus heel Vlaanderen moet nu al minutenlang genieten van een slapende Nawel?
Dan neem ik er maar tweequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat vraag je 3re vrouw in huis bij jou?
ik bedoelte in huis heeft elke 3rde meid dat problem
Toptext, maar moet je het wel door Klitty laten inzingen🤣quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een zelfverzonnen lied. Gaat ongeveer zo... (kan zijn dat ik de lyrics net niet helemaal correct heb hoor...)
WachmachineWachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
wat is een wachmachine?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een zelfverzonnen lied. Gaat ongeveer zo... (kan zijn dat ik de lyrics net niet helemaal correct heb hoor...)
WachmachineWachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
FOK is erg traag en kut de laatste tijdquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK zo traag met het reversen van de pagina?
Klinkt goedquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wachmachine![]()
refreshen mopquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Zelfs het quoten gaat al weken traag, johquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
ik zit hier wel te etenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
refreshen mop
ja fok is zo sloom als dikke stront door een kleine trechter
Danny heeft de rekening niet betaald denk ik. Server loopt nu op 9600 baud.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
ik gaf me laptop al de schuldquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
FOK is erg traag en kut de laatste tijd
Heeft Vlaanderen maar één stream?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar snap je toch niks van dat ze dat op stream 1 doen
ligt aan fok ( MIO)quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan een mod mij hier even een bevestiging van geven, dat he aan FOK ligt en niet aan mijn laptop
Jup alleen stream 1.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heeft Vlaanderen maar één stream?
Heb je oo at all post stee stu je mi s nquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan een mod mij hier even een bevestiging van geven, dat he aan FOK ligt en niet aan mijn laptop
het ligt aan fokquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ik verwacht eigenlijk even een antwoord van een verantwoordelijke hierquote:
als zij schlecht kokt zitten alle an de dunnequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw, ze kunnen ineens allemaal niekakke .. Kittiekut heeft gekookt?
Het ligt aan FOK!quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kitty trapt in haar eigen valkuil - 13 januari 2022 .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
MIO Mod In Opleidingquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk even een antwoord van een verantwoordelijke hier
ja inderdaad, vind dit jaar toch allemaal wel al lekker kijken streams ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef odie22 het volgende:
zo dat lekker, ff uurtje geen geluid van de streams , was weer een topshow
Breedbek kikkerquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:40 schreef rinardo het volgende:
Echt geen knappe dame
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:40 schreef rinardo het volgende:
Echt geen knappe dame
[ link | afbeelding ]
Ja, mee eens hoor, maar wat dan als door klimaatopwarming de kokkels in great barrier reef moeilijker kunnen reproduceren? Dat lijkt me ook een probleem. De populatie wordt dan steeds dunner, met uitsterven als groot risico.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:39 schreef mario390 het volgende:
a
[..]
als zij schlecht kokt zitten alle an de dunne
maar dat problem is dat tegendel
Dankquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Het ligt aan FOK!
Al een paar weken dat het vanaf 20.00 uur traag gaat. De huidige cavia in de molen die de boel draaiende houdt is een beetje moe geloof ik
Ik dacht altijd al dat het een hamster was.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Het ligt aan FOK!
Al een paar weken dat het vanaf 20.00 uur traag gaat. De huidige cavia in de molen die de boel draaiende houdt is een beetje moe geloof ik
Heet die cavia Nawel? Dan denk ik dat ik het probleem live kan zien...quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Het ligt aan FOK!
Ja ze doen wel echt hun best om er wat moois van te maken dit jaar. Vorig jaar hadden ze boxen met uitgeprinte a4'tjes erop bij een opdracht in het begin. Nu een huis met 18000 ballonnen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja inderdaad, vind dit jaar toch allemaal wel al lekker kijken streams ook
BB heeft nog niet gezegd dat Kitty en Peter zaterdag genomineerd zijn.quote:
Dit vind ik niet kunnen en erg egoīstischquote:
En mooie vrijstellings-pinnen om te dragen. Netjes ook.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze doen wel echt hun best om er wat moois van te maken dit jaar. Vorig jaar hadden ze boxen met uitgeprinte a4'tjes erop bij een opdracht in het begin. Nu een huis met 18000 ballonnen.
dat is wat hij bedoeldequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, mee eens hoor, maar wat dan als door klimaatopwarming de kokkels in great barrier reef moeilijker kunnen reproduceren? Dat lijkt me ook een probleem. De populatie wordt dan steeds dunner, met uitsterven als groot risico.
Zeg me dat dat is wat hij bedoelde... anders hebben we een hele rare discussie zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een verwend prinsesje volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:40 schreef rinardo het volgende:
Echt geen knappe dame
[ link | afbeelding ]
nee verstopping hebben 2-- 3 nawel, amy en nog en meidquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, mee eens hoor, maar wat dan als door klimaatopwarming de kokkels in great barrier reef moeilijker kunnen reproduceren? Dat lijkt me ook een probleem. De populatie wordt dan steeds dunner, met uitsterven als groot risico.
Zeg me dat dat is wat hij bedoelde... anders hebben we een hele rare discussie zo...
Juist. Dat soort details maakt echt verschil vind ik. Ook die pakjes voor de spellenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En mooie vrijstellings-pinnen om te dragen. Netjes ook.
ik kenn me sowiezo niet meer uitquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
BB heeft nog niet gezegd dat Kitty en Peter zaterdag genomineerd zijn.
Slecht argument mario. Ik snap écht niet wat dit nou weer met het uitsterven van kokkels in Great Barrier Reef te maken heeft. Beetje bij de les blijven manquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee verstopping hebben 2-- 3 nawel, amy en nog en meid
weer iemand gevangenquote:
Daar heeft het wel veel weg van ja.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kenn me sowiezo niet meer uit
bb doet wat bb will
Morgen. Die uitbarsting is nog niet geweest. Eerst de nieuwe nog, dan de token voor Dimi en Vera. Het nu een uitzending rond Vera en Dimi.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
BB heeft nog niet gezegd dat Kitty en Peter zaterdag genomineerd zijn.
Bijna goed..quote:
Toch iemand die het opgemerkt heeft. De tering wat een tas. Zou mij niet verbazen als die het meest van iedereen bij heeft.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:50 schreef Benny het volgende:
Trouwens... Op TV was te zien dat Kitty echt een vrachtcontainer vol spullen heeft meegenomen
Ik bedoel op stream. Had dat vanavond verwacht en dan morgen in de uitzending de beelden en dat wij kunnen stemmen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Morgen. Die uitbarsting is nog niet geweest. Eerst de nieuwe nog, dan de token voor Dimi en Vera. Het nu een uitzending rond Vera en Dimi.
Zou bijna medelijden krijgen.quote:
Na Salar dan, die heeft 36 kilo mee.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Toch iemand die het opgemerkt heeft. De tering wat een tas. Zou mij niet verbazen als die het meest van iedereen bij heeft.
Dit is een grapje toch?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Na Salar dan, die heeft 36 kilo mee.
Vorig jaar toch ook? Toen was er altijd een wijntje en biertje na vertrek van iemand.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
Misschien door de lockdown dat BB besloten heeft om de bewoners voorlopig niet te laten feesten.....
Nee, die was bloedserieus toen die dat zei. Ook niet verbazend toch? Waarschijnlijk al 2 kg aan haarlak.quote:
Niet altijd volgens mij. En meestal maar een klein beetje. Slechts 2-3 keer dat ze genoeg hadden om uberhaipt aangeschoten te raken. (Waarbij er meteen lampen sneuvelden)quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Vorig jaar toch ook? Toen was er altijd een wijntje en biertje na vertrek van iemand.
37 zelfs.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, en de braziliaanse bb is, wat ik ervan gezien heb, een stuk heftigerquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:55 schreef Benny het volgende:
Grace gaat nog eens een opstand onder de bewoners naar BB veroorzaken
Waarvan minstens 32 kilo aan haarlak en make-upquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik kan de regie geen ongelijk gevenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:59 schreef Benny het volgende:
De regie vindt dat er te lang is geklaagd
Ook niet in het begin. Toen konden ze feestjes winnen met die shopping task. Het nu allemaal veel soberder.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Vorig jaar toch ook? Toen was er altijd een wijntje en biertje na vertrek van iemand.
???quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
er staan nog geen stemrondes open??
BB gaat toch niet Kitty laten blijven he
Ik heb dat met Oostenrijkers. De meeste versta ik prima. Maar degenen die in COS rondhangen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:00 schreef mario390 het volgende:
de anderen blegse meiden laatste
jaar heb ik verstaan,maar deze hier
niet aila m knallö siere pfffff
Nee, wilde dat net melden. We kunnen nog niet stemmen. Wachten ze tot de tv-uitzending van morgen of toch een plottwist?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
Is nog niet op tv geweestquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
Dus we gaan niet meer stemmen?quote:
Da's altijd toch...quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, wilde dat net melden. We kunnen nog niet stemmen. Wachten ze tot de tv-uitzending van morgen of toch een plottwist?
dat wordt wel heel kort stemmen danquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, wilde dat net melden. We kunnen nog niet stemmen. Wachten ze tot de tv-uitzending van morgen of toch een plottwist?
ik denk eerder tv uitzending van morgen. Die plottwist zou dan pas zaterdag in beeld komen en dat is te laat, morgen gaan de stemrondes wel open volgens mij, als er nog een plottwist ingedraaid werd was dat vandaag wel gebeurd voor de uitzending van morgen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb dat met Oostenrijkers. De meeste versta ik prima. Maar degenen die in COS rondhangen?
Niet zeker of het elke week was, maar toch ook wel drankjes op zaterdagavond soms.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet altijd volgens mij. En meestal maar een klein beetje. Slechts 2-3 keer dat ze genoeg hadden om uberhaipt aangeschoten te raken. (Waarbij er meteen lampen sneuvelden)
Ja dat verwacht ik ook wel. Dacht alleen dat het normaal niet pas 1 dag van te voren was.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's altijd toch...
TV uitzending waarin de definitief genomineerden komen (dag voor de liveshow), dan stemmen. Exit tijdens de liveshow.
Wablief?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:00 schreef mario390 het volgende:
dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:04 schreef engine het volgende:
Vrijdag stemronde openen is toch niet zo vreemd. Zou het wel prima vinden ook. Nominaties op woensdag bekend maken is echt veel te vroeg.
ja, dat vind ik ook raar, wanneer gaan we mogen stemmenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
Grappig wel dat hij er misschien uit ligt en dan niet weet waarvoor het sleuteltje is dat hij en Grace de eerste dag kozen.quote:
me 3quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou het echt jammer vinden als Kitty blijft en hij gaat
dan ga ik stakenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou het echt jammer vinden als Kitty blijft en hij gaat
Ja dus er hoeft ook niet persé een momentje voor te komen maar had het alsnog wel verwacht voor de uitzending.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens
maar de bewoners weten het nu toch al
Kristoff gun ik 'n struik broccoli, steekt die 'm daar maar in. Of hij gebruiktquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:04 schreef Benny het volgende:
Kristof en Amy zou ik ook wel een leuk koppel vinden
ja toch?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dus er hoeft ook niet persé een momentje voor te komen maar had het alsnog wel verwacht voor de uitzending.
Deze quote sla ik even opquote:
Ah oké, vorig jaar ook 1 dag van te voren dus. Vorige week was natuurlijk ook wat a-typisch omdat het de eerste week was.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef Stargazing het volgende:
is hetzelfde als vorig jaar toch?
Stemrondes gingen pas open op woensdag, donderdag was het exit
Alleen is de liveshow nu op zaterdag dus logischerwijze gaan de stemrondes pas open op vrijdag
je bent ook 'n echte volhouderquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is elke post in de COS ik staak
Ik merk hier enige frustratie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kristoff gun ik 'n struik broccoli, steekt die 'm daar maar in. Of hij gebruikt
't als microfoon. Wat 'n lul van 'n gozer, en zingen kan die ook niet.
ik heb toch niet gezegd hoe ik ga stakenquote:
Op zeker daddequote:Op donderdag 13 januari 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
wij demonstreren
Tobias zonder kleren![]()
![]()
Is nog niet in de uitzending geweest de laatste 2 tokens. Morgen stemmen dus.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
voordeel voor kitty dan kunnen ze nog zien hoe ze amy troostquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is nog niet in de uitzending geweest de laatste 2 tokens. Morgen stemmen dus.
wie welquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Nawel krijgt zeer terecht een zendercheck. Smerige slang. Mag dat wijf niet.
of, wat ook interessant kan zijn is dat ze vanaf dit jaar niet meer op een vaste dag de nominaties bekend maken aan de bewoners.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah oké, vorig jaar ook 1 dag van te voren dus. Vorige week was natuurlijk ook wat a-typisch omdat het de eerste week was.
En op zondag ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat woensdag 17:00 kijkerinteractie moment is ook nooit van de grond gekomen he
Niks van meegekregen ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Die gozer heeft iets, ik kan m'n vinger er niet op leggen (misschien gelukkig maar) Maar hijquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik merk hier enige frustratie.
Correct?
das zijn porno snorquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gozer heeft iets, ik kan m'n vinger er niet op leggen (misschien gelukkig maar) Maar hij
straalt iets uit die me de kriebels geeft en rillingen over m'n rug brrrrrr
na de nominatie was er niksquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:12 schreef Benny het volgende:
Vorige week waren donderdag-vrijdag-zaterdag ook wat slapjes qua streams. Hoop deze week toch niet
Salar? bij mij ook echt, ik weet niet wat het is maar iets aan die kerel is gewoon engquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gozer heeft iets, ik kan m'n vinger er niet op leggen (misschien gelukkig maar) Maar hij
Ze is achterbaks en fungeert alleen als opvulling. Nick 2quote:
en van wie van de vrouwen krijg jij kriebels ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
tis dat je het zegt, was het al weer vergetenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Dan mogen we stemmen op welke plaats bewoners staan maar weten niet waarom.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
En op zondag ook niet
En dat wij alles kunnen bepalen ook nog niet echt.
Heb je je eigen taal bedacht?🤣 hier lusten de honden geen brood van, joh😂😂😂quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:00 schreef mario390 het volgende:
Wie ging er tekeer danquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:13 schreef suzi1 het volgende:
de enige leuke avond was toen er hier iemand tekeer ging
Ja dat krijg ik ook steeds meer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja vandaag week in dat hemd met mega okselgaten met dat minibroekje, echt waarom???quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar? bij mij ook echt, ik weet niet wat het is maar iets aan die kerel is gewoon eng
Alleen vriendschappelijke kriebels vind ik Eveline wel aardig.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
en van wie van de vrouwen krijg jij kriebels ?
Ja daar heb je ook niks aan inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan mogen we stemmen op welke plaats bewoners staan maar weten niet waarom.
Dat was ook een wassen neus.
Zijn uitspraken/slechte grapjes ligt dat aan denk ik.quote:
er mag best wel een keer drank in nuquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:17 schreef suzi1 het volgende:
groot gemis gracebrasil
komt vast nog wel een keer
hier snap ik ook geen woord vanquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:15 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Heb je je eigen taal bedacht?🤣 hier lusten de honden geen brood van, joh😂😂😂
gelukkig alleen vriendschappelijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen vriendschappelijke kriebels vind ik Eveline wel aardig.
Nu zie ik het ookquote:
had het ook al gemeld eerder hahahquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Toch iemand die het opgemerkt heeft. De tering wat een tas. Zou mij niet verbazen als die het meest van iedereen bij heeft.
Het is iets met zijn gezicht of zijn uitdrukking of lack of emotions dat ik eng vind aan hemquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja vandaag week in dat hemd met mega okselgaten met dat minibroekje, echt waarom???
mijn wijnfles is leegquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
er mag best wel een keer drank in nu
Ja dat las ik in het topic. Heb daar zelf niet zoveel van gehoord. Maar ook met dat vieze tongetje enzo. Neh niet mijn ding.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn uitspraken/slechte grapjes ligt dat aan denk ik.
gij die gaat slapenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga pitten. Voor de mensen die mij mogen, slaap lekker en voor de mensen die mij niet mogen, slaap ook lekker.
Slagerzanger/Karaokeboy heeft de hele dag al 3 broeken aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja vandaag week in dat hemd met mega okselgaten met dat minibroekje, echt waarom???
Bij mij is het álles aan hem gewoonquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:18 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het is iets met zijn gezicht of zijn uitdrukking of lack of emotions dat ik eng vind aan hem
Tja ben geen potquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig alleen vriendschappelijk
![]()
Lekker slipe.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga pitten. Voor de mensen die mij mogen, slaap lekker en voor de mensen die mij niet mogen, slaap ook lekker.
Dat heb ik ook vaker gezien.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat las ik in het topic. Heb daar zelf niet zoveel van gehoord. Maar ook met dat vieze tongetje enzo. Neh niet mijn ding.
van waT ik gezien heb lijkt mijn die koffer van Kitty zwaarderquote:
lief, dank jequote:Op donderdag 13 januari 2022 22:22 schreef Flory het volgende:
[..]
* Flory deelt laatste beetje win met Just me [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben het achternichtje van Peter uit Nightevegt
Ik heb niet echt voor ogen hoe de koffer van Salar eruit ziet. Maar bij de eerste uitzending is mij dat eigenlijk niet opgevallen dat die koffer/tas van Kitty zo groot was.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van waT ik gezien heb lijkt mijn die koffer van Kitty zwaarder
Die gaat niet komen. Vera weet niet zeker of Dimitri oprecht is. Hoor ik net Nawel zeggen.quote:
Mag dat zomaar van Kitty?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze
[..]
Ze eten eerst gezellig samen nog wat kwark
geeft niet , iemand anders ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry doe niet aan livestreams
Dat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die gaat niet komen. Vera weet niet zeker of Dimitri oprecht is. Hoor ik net Nawel zeggen.
Ze gaat niks overhaasten.
Dus. Je kan naar bed.
Volgens mij gaat hier iets fout,quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Salar? bij mij ook echt, ik weet niet wat het is maar iets aan die kerel is gewoon eng
Die ijdelheid ook, dat is toch niet meer normaal? ik heb al veel ijdele mensen gezien maar deze gast zou met zijn spiegelbeeld trouwen als hij konquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij mij is het álles aan hem gewoon
Fijn dat Nawal dat allemaal zo goed weetquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die gaat niet komen. Vera weet niet zeker of Dimitri oprecht is. Hoor ik net Nawel zeggen.
my bad, but still..quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hier iets fout,Fritsie had het over Kristoff en jij over Salar.
Ze moeten nog naar bed. Dat is meestal leuker dan het stuk ervoor.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:28 schreef odie22 het volgende:
1.5 week verder en saaie streams, nieuw record ?
quote:
Vond Dimi's reactie toen Vera immunitiet had heel koeltjes, hij leek niet oprecht blij ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze gaat niks overhaasten.
Dus. Je kan naar bed.
Kitty weet het weer beterquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:30 schreef engine het volgende:
Oh ik hoor Kitty weerwas haar even kwijt.
Heeft ze zelf al een potje gespeeld?quote:
Ja echt he , eerder ook al bij een ander partijtje .... Maar zelf spelen zal ze niet natuurlijkquote:
Hij vond het zielig voor Kitty.....quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Vond Dimi's reactie toen Vera immunitiet had heel koeltjes, hij leek niet oprecht blij ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |