SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
En Navel zit er bij als:quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
emi snapt het nog niet helemaal
ftfyquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:23 schreef Benny het volgende:
Amy aan die fles. Het is een klein kind
quote:
Wie is he tnu?quote:
Is zij dan het enige kleine kind, ze zuigen allemaal aan die flesquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:23 schreef Benny het volgende:
Amy aan die fles. Het is net een klein kind
Da's navel volgens mij. Maar niet huilen. Gewoon lui doen.quote:
heeft elke derde vrouw jouw in huis? Hoezo? Ben je een stofzuiger, dan?🤣😉quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:55 schreef mario390 het volgende:
e
[..]
elke 3rde vrouw heeft dat in huis
Da's op zich wel reden tot jankenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Eveline zit naast Nouchine op de bank.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie zet er even Huh boven haar hoofd
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Eveline zit naast Nouchine op de bank.
je snapt helemal niksquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:28 schreef GayGuy het volgende:
[..]
heeft elke derde vrouw jouw in huis? Hoezo? Ben je een stofzuiger, dan?🤣😉
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
duurde ff, sorry.
[..]
[ afbeelding ]
Ze was niet de moordenaar, maar heeft toch het hele dorp uitgemoord met een keukenmes.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:30 schreef Benny het volgende:
Heeft Kitty gewonnen?!![]()
![]()
Ze mag een verhaaltje vertellen
Netjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze was niet de moordenaar, maar heeft toch het hele dorp uitgemoord met een keukenmes.
Heb daar ook zo mijn twijfels over. Ze heeft streken, let maar op. Zo af en toe doet ze me aan Zoey van vorig jaar denken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:32 schreef Mjelleke het volgende:
Wow die Nawal wat voor iemand is dat eigenlijk. Voert echt niets uit daar als alleen maar roddelen en liggen.
EenTikTok influencer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:32 schreef Mjelleke het volgende:
Wow die Nawal wat voor iemand is dat eigenlijk. Voert echt niets uit daar als alleen maar roddelen en liggen.
En ze heeft gezegd:quote:
Ja, of het wasmachine lied!quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:33 schreef Benny het volgende:
Het wordt weleens tijd dat iemand weer het Titanic deuntje neuriet. Te lang geleden
Het begin was erquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:33 schreef Benny het volgende:
Het wordt weleens tijd dat iemand weer het Titanic deuntje neuriet. Te lang geleden
echte mannen huilen nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
Eveline nu aan het huilen.
Niet eveline ?
ik vraag graag Kristofs grootste hit aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop op 'even aan m'n moeder vragen'
Nee, ze hebben een zelfverzonnen lied. Gaat ongeveer zo... (kan zijn dat ik de lyrics net niet helemaal correct heb hoor...)quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop op 'even aan m'n moeder vragen'
Ja daar snap je toch niks van dat ze dat op stream 1 doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus heel Vlaanderen moet nu al minutenlang genieten van een slapende Nawel?
Dan neem ik er maar tweequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat vraag je 3re vrouw in huis bij jou?
ik bedoelte in huis heeft elke 3rde meid dat problem
Toptext, maar moet je het wel door Klitty laten inzingen🤣quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een zelfverzonnen lied. Gaat ongeveer zo... (kan zijn dat ik de lyrics net niet helemaal correct heb hoor...)
WachmachineWachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
wat is een wachmachine?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een zelfverzonnen lied. Gaat ongeveer zo... (kan zijn dat ik de lyrics net niet helemaal correct heb hoor...)
WachmachineWachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
Wachmachine
FOK is erg traag en kut de laatste tijdquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK zo traag met het reversen van de pagina?
Klinkt goedquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wachmachine![]()
refreshen mopquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Zelfs het quoten gaat al weken traag, johquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
ik zit hier wel te etenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
refreshen mop
ja fok is zo sloom als dikke stront door een kleine trechter
Danny heeft de rekening niet betaald denk ik. Server loopt nu op 9600 baud.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
ik gaf me laptop al de schuldquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
FOK is erg traag en kut de laatste tijd
Heeft Vlaanderen maar één stream?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar snap je toch niks van dat ze dat op stream 1 doen
ligt aan fok ( MIO)quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan een mod mij hier even een bevestiging van geven, dat he aan FOK ligt en niet aan mijn laptop
Jup alleen stream 1.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heeft Vlaanderen maar één stream?
Heb je oo at all post stee stu je mi s nquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan een mod mij hier even een bevestiging van geven, dat he aan FOK ligt en niet aan mijn laptop
het ligt aan fokquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ik verwacht eigenlijk even een antwoord van een verantwoordelijke hierquote:
als zij schlecht kokt zitten alle an de dunnequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw, ze kunnen ineens allemaal niekakke .. Kittiekut heeft gekookt?
Het ligt aan FOK!quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kitty trapt in haar eigen valkuil - 13 januari 2022 .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
MIO Mod In Opleidingquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk even een antwoord van een verantwoordelijke hier
ja inderdaad, vind dit jaar toch allemaal wel al lekker kijken streams ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:38 schreef odie22 het volgende:
zo dat lekker, ff uurtje geen geluid van de streams , was weer een topshow
Breedbek kikkerquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:40 schreef rinardo het volgende:
Echt geen knappe dame
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:40 schreef rinardo het volgende:
Echt geen knappe dame
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |