Lekker tochquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt mee hoor, even de oogjes dichtgehad
Ja best lekker evenquote:
Ah jij hebt de smiley's ontdekt?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:42 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Somsquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah jij hebt de smiley's ontdekt?
True, dit vind ik ook een mooi meisjequote:
Wtfquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik krijg zojuist een melding van Facebook dat een foto van mijn pagina is verwijderd. Hij stond er al 7 jaar.
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Dat kan er nog wel bij. Foto’s van mij als 6-jarige werden eerder al gelabeld als ‘racistisch’.
Shocking iddquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik krijg zojuist een melding van Facebook dat een foto van mijn pagina is verwijderd. Hij stond er al 7 jaar.
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Dat kan er nog wel bij. Foto’s van mij als 6-jarige werden eerder al gelabeld als ‘racistisch’.
Mag die nog wel ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:08 schreef pullup het volgende:
Welly welly, well well
[ afbeelding ]
Clockwork Orange is ook al weer 50 jaar oud
Die mocht vrijwel meteen al nietquote:
Stelletje hypocrieten ... Een tuinfeestje van de baas mag welquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mocht vrijwel meteen al niet
Tenminste in Engeland
Goed plaatje wel ! Mee eens ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
man man man, bemoeienis, vertrutting en politiek correcte bemoeienis worden met de dag erger.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Of cowboy/indiaantjequote:Op donderdag 13 januari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
man man man, bemoeienis, vertrutting en politiek correcte bemoeienis worden met de dag erger.
En die "racistische" foto... Zwarte Pieten pakje? [ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |