quote:
je bent best leukquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow....
* SolidasRock gaat maar weg dan![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
je bent best leuk
een petit pue
Jij bent een stokbroodquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:00 schreef SolidasRock het volgende:
Ik dacht dat een petit pue een soort stokbrood was![]()
Petit pain!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:00 schreef SolidasRock het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:00 schreef SolidasRock het volgende:
Een klein beetje maarquote:
Gebarentaal kan ook in het Fransquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:04 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
Er is vrijwel geen 1 dove die ooit Frans heeft geleerd op school, is niet te doen omdat ze hun mond amper bewegen en je kan dus niet liplezen. We hadden alleen keuze tussen Duits en Engels. En aangezien ik echt de pest had aan de leraar die Duits gaf, heb ik alleen Engels gehad
Klopt, maar die wijkt af van die van Nederland. Maar met wat geduld onderling kunnen we mekaar wel begrijpen en elkaar gebaren leren.quote:
In Nederland zijn er al 2 verschillende gebarentalen, het Gronings en het Utrechtsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt, maar die wijkt af van die van Nederland. Maar met wat geduld onderling kunnen we mekaar wel begrijpen en elkaar gebaren leren.
ping ping u gaat door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
-Stokbrood
is er ook een @:Stokbrood?
Ik had echt zo'n hekel aan Duits; die lidwoorden en naamvallen vond ik volkomen kut, maar alle leraren en leraressen in dat vak lieten Jochem Myjer z'n viool-lerares als een engeltje lijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:04 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
Er is vrijwel geen 1 dove die ooit Frans heeft geleerd op school, is niet te doen omdat ze hun mond amper bewegen en je kan dus niet liplezen. We hadden alleen keuze tussen Duits en Engels. En aangezien ik echt de pest had aan de leraar die Duits gaf, heb ik alleen Engels gehad
Bijna; @stokjquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
-Stokbrood
is er ook een @:Stokbrood?
@Croissantquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
Zou er dan ook een @:Petitpain zijn ?
of een @:Baguette
@Pistoleekequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
Dat is eigenlijk niet waar. Heel Nederland heeft 2 gebarentalen, de oude en de nieuwe. Onderling zullen ze wel handjevol eigen gebarentaal hebben zoals sommigen onderling een eigen stopwoordje hebben. De oude is langzaam aan het verdwijnen en zelfs ik leer stap voor stap steeds meer de nieuwe gebarentaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:09 schreef drakin het volgende:
[..]
In Nederland zijn er al 2 verschillende gebarentalen, het Gronings en het Utrechts
Dat waren rozijnen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Was daar toen niet één of ander schandaaltje mee?
Het is toch een Q en geen G?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
Zou best kunnen, geen idee ken die naam nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Was daar toen niet één of ander schandaaltje mee?
maar ze hebben onserieuze namenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:12 schreef maily het volgende:
omg allemaal serieuze POL/WGR-users die hier getagd worden
Dat was in 1990 nog wel zoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk niet waar. Heel Nederland heeft 2 gebarentalen, de oude en de nieuwe. Onderling zullen ze wel handjevol eigen gebarentaal hebben zoals sommigen onderling een eigen stopwoordje hebben. De oude is langzaam aan het verdwijnen en zelfs ik leer stap voor stap steeds meer de nieuwe gebarentaal.
Ja nee net als met een andere bekende vrouwelijke FOK!-user was er iets met uit de kleren gaan voor geld voor FOK! of zo?quote:
Het grote verschil tussen die 2 die je noemt is articulatie. Of je leest lippen met beetje ondersteuning van gebarentaal of je focust je alleen op gebarentaal. Verder zijn ze gelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was in 1990 nog wel zo![]()
Maar je hebt gebarentaal en Nederlands met ondersteunende gebaren, zit daar misschien ook het verschil in?
https://en.wikipedia.org/wiki/Baguettequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen die 2 die je noemt is articulatie. Of je leest lippen met beetje ondersteuning van gebarentaal of je focust je alleen op gebarentaal. Verder zijn ze gelijk.
Fotoboek van Krentenbol.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee net als met een andere bekende vrouwelijke FOK!-user was er iets met uit de kleren gaan voor geld voor FOK! of zo?
giftig? huh?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou best kunnen, geen idee ken die naam niet
Oh ja rozijnen zijn giftig idd
Kan blijkbaar allebei.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Baguette
Maar ben jij zelf doof Solid?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen die 2 die je noemt is articulatie. Of je leest lippen met beetje ondersteuning van gebarentaal of je focust je alleen op gebarentaal. Verder zijn ze gelijk.
Dat wil ik ook wel wetenquote:
Paar maand terug iets over gehoord/gelezenquote:
ONZ / Krentenbol is een faker #4 - Myth Busted?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee net als met een andere bekende vrouwelijke FOK!-user was er iets met uit de kleren gaan voor geld voor FOK! of zo?
52 soorten landbouwgif per rozijntje o.i.d. om zo onder de wettelijke normen per gifsoort te blijven.quote:
Rozijnen tussendoortje kinderen vervuild bestrijdingsmiddelenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Paar maand terug iets over gehoord/gelezen
zie andere quotequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow een andere dus.Was wel eentje met ongeveer deze naam.
O dan is de rest van Fok dat binnenkort ookquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Slechthorend. Schijnt door trekken te komen.. Had ik maar wat geminderd.
zijn vaak wel slechtlezendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:19 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan is de rest van Fok dat binnenkort ook
Aan de caps te zien van eerder zijn maily en greys dat ook een beetje.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:19 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan is de rest van Fok dat binnenkort ook
Ik dacht een tijd terug nog dat de opkomst van internet dove en slechthorende mensen wel uit hun isolement heeft gehaald.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn vaak wel slechtlezend
zou dat ook kunnen komen daardoor?
dat heeft niks met je gehoor te makenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht een tijd terug nog dat de opkomst van internet dove en slechthorende mensen wel uit hun isolement heeft gehaald.
Nou lezen ze weer slecht
Ja ik ben ook gek op bromcolli!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht een tijd terug nog dat de opkomst van internet dove en slechthorende mensen wel uit hun isolement heeft gehaald.
Nou lezen ze weer slecht
ook niet met internetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heeft niks met je gehoor te maken
wel met te vaak trekken
Maar ik trek nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heeft niks met je gehoor te maken
wel met te vaak trekken
zuchtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik ben ook gek op brocolli!
ftfyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde ff testen of je op zat te letten
sobersoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet ik, ik wou ff teste of je op zat te lette
quote:ÉÉN UUR GELEDEN
Italiaanse agenten ontevreden over roze mondkapjes
Italiaanse politieagenten in verschillende provincies hebben roze mondkapjes opgestuurd gekregen om tijdens hun dienst te dragen. De politievakbond SAP is er niet over te spreken en vraagt de korpschef om andere kapjes te regelen.
Of ze niet met d'r vingers tussen de castagnetten zat?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet ik, ik wou ff teste of je op zat te lette
vertel? Zodat het smooth loopt?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef maily het volgende:
Why is there peanutbutter on the highway?
To mix with the traffic jamquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
vertel? Zodat het smooth loopt?
To go with the traffic jam!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef maily het volgende:
Why is there peanutbutter on the highway?
rolschaatsen en aerobic nog aan toevoegenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Die clips vroeger ook soms!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:46 schreef drakin het volgende:
[..]
rolschaatsen en aerobic nog aan toevoegen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat doe ik niet na, zo been omhoog
Helemaal nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]Je solliciteert ook telkens weer naar ranzige opmerkingen he!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Jullie mannen denken gewoon té snel door bah bah
Beetje oefenen mop, beetje oefenen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat doe ik niet na, zo been omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |