Geen dank, ik deed het graag voor je.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
Het was dat ik niks leuks kon verzinnen, anders had ik hem weer
Ik zal de loper uitrollen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:41 schreef Schakeltopia het volgende:
moontje heeft net gtst gekeken en komt nu bijna in het topic aan
BB COSquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:46 schreef Moonlight het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij mij nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
gewoon spatie gebruiken?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:48 schreef Moonlight het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jaaaaaquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:49 schreef Moonlight het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een moeilijk gedoe zeg, ik typ liever met normale letters
kamp van koningsbrugge lekker terug kijken laterquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Kamp v Koningsbrugge tegelijk met ASOT![]()
First world problems
jup, muziek is veel te lekker om stop te zettenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kamp van koningsbrugge lekker terug kijken later
rafjequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
knalworstjequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een moeilijk gedoe zeg, ik typ liever met normale letters
kun je beter op VL Special Forces kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet alleen niet waarom Van Koningsbrugge dit moet presenteren
Heb ik niet, en heb gehoord dat het toch beetje drama en gejank is want BN'ersquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je beter op VL Special Forces kijken
Een soort mentale ondersteuning wanneer er iemand het moeilijk heeft of afvaltquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ook niet. snap sowieso niet zo goed waarom er een presentator bij moet zijn zegmaar
maarja, hij is een soort van hoofd van de groep die hij aan de commando's afleverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |