Geen dank, ik deed het graag voor je.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
Het was dat ik niks leuks kon verzinnen, anders had ik hem weer
Ik zal de loper uitrollen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:41 schreef Schakeltopia het volgende:
moontje heeft net gtst gekeken en komt nu bijna in het topic aan
BB COSquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:46 schreef Moonlight het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij mij nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
gewoon spatie gebruiken?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:48 schreef Moonlight het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jaaaaaquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:49 schreef Moonlight het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een moeilijk gedoe zeg, ik typ liever met normale letters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |