Blij met de maat?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe televisie is geleverd. Erg mooi.
Goed om te horen dat je weer even thuis bent.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef tong80 het volgende: Lasagna. Iedereen en vooral GGMM bedankt voor de geweldige kaart en de warme sterkte-wensen. Vanochtend eindgesprek met cardioloog gehad. Helaas wordt het een open hart operatie in Utrecht ipv dotteren. Gelukkig mag ik thuis op nader bericht wachten. Heb inmiddels zoveel medicatie dat ik samen met Caland een privé apotheek kan beginnen. Alles was prima in het ziekenhuis, tot aan de maaltijden toe. Het kan een week duren of pas over een maand dat ik geopereerd word. De attack is heftig aangekomen. Ben doodmoe bij het geringste. Werd met een rolstoel naar de uitgang gebracht om op de taxi te wachten. Blij thuis te zijn. Wel af en toe bed in om rust te pakken. Moet ook blijven bewegen, dus ik probeer weer mee te posten. Nogmaals bedankt brothers and sisters en DMJO. Pluk de dag. FF pissen.
![]()
Bloedverdunnersgenot.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna.
Iedereen en vooral GGMM bedankt voor de geweldige kaart en de warme sterkte-wensen. Vanochtend eindgesprek met cardioloog gehad. Helaas wordt het een open hart operatie in Utrecht ipv dotteren. Gelukkig mag ik thuis op nader bericht wachten. Heb inmiddels zoveel medicatie dat ik samen met Caland een privé apotheek kan beginnen. Alles was prima in het ziekenhuis, tot aan de maaltijden toe. Het kan een week duren of pas over een maand dat ik geopereerd word. De attack is heftig aangekomen. Ben doodmoe bij het geringste. Werd met een rolstoel naar de uitgang gebracht om op de taxi te wachten. Blij thuis te zijn. Wel af en toe bed in om rust te pakken. Moet ook blijven bewegen, dus ik probeer weer mee te posten. Nogmaals bedankt brothers and sisters en DMJO. Pluk de dag.
Goed om van je te horen. Sterkte met het herstel en de komende operatie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna.
Iedereen en vooral GGMM bedankt voor de geweldige kaart en de warme sterkte-wensen. Vanochtend eindgesprek met cardioloog gehad. Helaas wordt het een open hart operatie in Utrecht ipv dotteren. Gelukkig mag ik thuis op nader bericht wachten. Heb inmiddels zoveel medicatie dat ik samen met Caland een privé apotheek kan beginnen. Alles was prima in het ziekenhuis, tot aan de maaltijden toe. Het kan een week duren of pas over een maand dat ik geopereerd word. De attack is heftig aangekomen. Ben doodmoe bij het geringste. Werd met een rolstoel naar de uitgang gebracht om op de taxi te wachten. Blij thuis te zijn. Wel af en toe bed in om rust te pakken. Moet ook blijven bewegen, dus ik probeer weer mee te posten. Nogmaals bedankt brothers and sisters en DMJO. Pluk de dag.
FF pissen.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
Moet ook blijven bewegen, dus ik probeer weer mee te posten.
In de post van Pistolero kan je zien wat ik heb gepost. Hij heeft mij gequote en dat staat er nogquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:36 schreef fetX het volgende:
Mention gekregen van @:gurneyisbestoke in COR.
Niks te zien. Vreemd.
zal ik doen @tong80quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel bidden voor herm he zondag
Bami van de hellofreshquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:22 schreef fetX het volgende:
Ovenschotel (courgette, tomaat, krieltjes, gehakt, tomatensaus & kruiden) @:drizzt_dourden
Sambal bij?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bami van de hellofresh
@:caland @:itsthebradgehere
Succes en sterkte met je operatie!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna.
FF pissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |