Alle tips zijn goed, ouwe reus.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb ik wat meer info nodig maar ik ben momenteel bezig in Stay Close.
James Nesbittgod.
Hm, ja ik ook wel. Maar na 3 of 4 afleveringen vond ik het niet meer zo. Maar als jij zo positief bent moet ik misschien toch maar verder gaan kijken. The Stranger ken ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
8,5/10, ik hou echt enorm van dit genre. Heeft ook wel wat weg van The Stranger vind ik. (9/10)
SPOILER: Stay CloseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, ja ik ook wel. Maar na 3 of 4 afleveringen vond ik het niet meer zo. Maar als jij zo positief bent moet ik misschien toch maar verder gaan kijken. The Stranger ken ik nietIk ben er nog in bezig he.SPOILER: Stay CloseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik heb de spoiler niet aangeklikt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja. Sorry, hopelijk heb ik niets verpest.
Oh ik dacht dat jij momenteel drukker was met Marco en Mocro B.quote:
Oeroeg op het haardvuur gegooid?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je daarmee klaar bent zou ik Sterke verhalen van Ton van Dijk eens lezen.
Ali B beschuldigen is racisme las ik op Twitter.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij momenteel drukker was met Marco en Mocro B.
(Wat een teringbende en wat een genot)
13.30 City - Chelsea he
Is de man van Linda de Mol begreep ik.quote:Bandleider Jeroen Rietbergen van The voice of Holland geeft toe dat hij zich zich bij het tv-programma schuldig heeft gemaakt aan seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik. Hij heeft spijt en heeft zijn werkzaamheden per direct neergelegd, meldt BNNVARA zaterdag.
Ik zie dit nu op Twitter ook al meerdere keren genoemd worden. Ik schakel wel vanaf s01 in danquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
After life seizoen 3 staat erop maat
Het is een beetje een kruising tussen comedy en drama, en dan geen Amerikaanse pulp maar Engelse humorGodquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie dit nu op Twitter ook al meerdere keren genoemd worden. Ik schakel wel vanaf s01 in dan.
Voor wat pizza's even een vuurwapen trekken, dan ben je ver heen.quote:Een pizzakoerier in Amsterdam Zuid-Oost is vanavond van zijn pizza's beroofd door twee mannen met een vuurwapen.
Ozarkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
Beste mensen, vooral @:maxi-mus en @:ggmm neem ik op dit gebied serieus.
Gooi even Netflix-tips.
Misschien hadden ze wel heel erg trek in pizza, weet jij veel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor wat pizza's even een vuurwapen trekken, dan ben je ver heen.
@Wereldgozerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor wat pizza's even een vuurwapen trekken, dan ben je ver heen.
Hartstikke (niet letterlijk) mooi.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:47 schreef tong80 het volgende:
Vriend net op bezoek met m'n zaterdagse lekkerbekje.
ik werd er zelfs een beetje emotioneel vanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een beetje een kruising tussen comedy en drama, en dan geen Amerikaanse pulp maar Engelse humorGod
Gewoon naar China Town toch.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:53 schreef KingRoland het volgende:
Als iemand nog een Aziatische kapper kan aanbevelen of kennen laat het mij maar weten want kappers mogen weer open
Thanks boys
Ozark is erg goed ja. Vooral S1 en S2. Ik hoop dat de dalende lijn van S3 niet wordt doorgezet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ozark
Als je nu begint ben je net op tijd klaar voor seizoen 4 (21 januari)
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je Ozark weet te verdragen kan je elke serie kijken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |