Moet hij maar niet op de politie schieten. Ongeacht hoe' zielig' hij was en 'uitzichtloos' zijn toekomst. De rattenhol waarin hij zat kom je niet als je een lieverdje bent.quote:
Nog wel de vraag of het ging om jeugddetentie of een PIJ-maatregel ('jeugd-tbs').quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Moet hij maar niet op de politie schieten. Ongeacht hoe' zielig' hij was en 'uitzichtloos' zijn toekomst. De rattenhol waarin hij zat kom je niet als je een lieverdje bent.
Zoals ik het net op het nieuws hoorde was het detentie. Gevangenis voor 14 tm 21 jarigen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nog wel de vraag of het ging om jeugddetentie of een PIJ-maatregel ('jeugd-tbs').
Zijn straf zat er bijna op ....quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Moet hij maar niet op de politie schieten. Ongeacht hoe' zielig' hij was en 'uitzichtloos' zijn toekomst. De rattenhol waarin hij zat kom je niet als je een lieverdje bent.
Een excuus om in de bak te blijven uit angst voor een vergeldingsactiequote:Op donderdag 13 januari 2022 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn straf zat er bijna op ....
Wat een looser ... wat wou hij met deze actie bereiken?
Suïcide by cop is waar ik aan denkquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn straf zat er bijna op ....
Wat een looser ... wat wou hij met deze actie bereiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het nogal wat om 14 jarige pubers op te sluiten met volwassen kerels. Neem aan dat ze opgesplitst worden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zoals ik het net op het nieuws hoorde was het detentie. Gevangenis voor 14 tm 21 jarigen.
Ik heb een poosje terug een aflevering gezien van Genemans in de bajes. Die schoffies daar van 14 konden prima met hun crimi attitude samen met 20+. Even door en door rot.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om 14 jarige pubers op te sluiten met volwassen kerels maar wie ben ik.
Waarom zo'n risico's nemen als je bijna door de voordeur mag vertrekken? Die was dus gewoon nog steeds zo gek als een deur.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hij is overleden dus kan gewoon met zijn achternaam worden aangeduid: Kenneth Broere.
Hij zat in de laatste fase van zijn tbs-behandeling en zou binnenkort vrijkomen.
Dit illustreert goed wat de waarde is van een dergelijke "behandeling".
En hoe kwam die knaap binnen 3 uur na zijn ontsnapping aan een geladen vuurwapen? Er moet dus een medeplichtige zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Waarom zo'n risico's nemen als je bijna door de voordeur mag vertrekken? Die was dus gewoon nog steeds zo gek als een deur.
De keren dat het wel goed gaat is natuurlijk geen nieuws. Daar schrijven ze niet over in de krant.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hij is overleden dus kan gewoon met zijn achternaam worden aangeduid: Kenneth Broere.
Hij zat in de laatste fase van zijn tbs-behandeling en zou binnenkort vrijkomen.
Dit illustreert goed wat de waarde is van een dergelijke "behandeling".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |