Natuurlijk is dit geen tegen reactie.. Van bethesda was 2 weken geleden. Je regelt niet even in 2 weken een aankoop van 3.6 miljard. Dit loopt al maanden als het al niet meer dan een jaar is.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:14 schreef DKUp het volgende:
Domme keuze als dit een tegenreactie op Bethesda was.
bethesda is vorig jaar?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit geen tegen reactie.. Van bethesda was 2 weken geleden. Je regelt niet even in 2 weken een aankoop van 3.6 miljard. Dit loopt al maanden als het al niet meer dan een jaar is.
Oh grapje. Die andere bedoel ikquote:
Zo laag ja ? Lol ik vind het wel leuk. Kijk ook graag UFC misschien scheelt datquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
UFC krijgt een keurige 1.6 user score op Metacritic lol
Stiekem lijkt Planet Coaster me best leuk. Op Reddit hele zieke creaties gezien, maar dat is vooral PC.
Maar goed ik vond de maand met Cities Skyline en Farming Simulator een van de leukste maanden
En moet ik dan aan die Tales of ARise beginnen straks?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Qua jrpg's zitten we dan toch wel op één lijn
Yup.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En moet ik dan aan die Tales of ARise beginnen straks?
Ik ook. En heb ufc ook gekocht toen die uit kwam. Een 1.6 slaat nergens op. Gok dat her komt omdat je wel beetje ufc moet begrijpen qua worstelen en vooral de groundgamequote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zo laag ja ? Lol ik vind het wel leuk. Kijk ook graag UFC misschien scheelt dat
Ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:01 schreef Nober het volgende:
Verwachten jullie nog een bol PS5 drop morgenvroeg?
Dit schijnt wel een reactie te zijn op de Bethesda-deal. SOONY is er al 5-6 maanden mee bezig (Bungie).quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit geen tegen reactie.. Van bethesda was 2 weken geleden. Je regelt niet even in 2 weken een aankoop van 3.6 miljard. Dit loopt al maanden als het al niet meer dan een jaar is.
Daar hoef je helemaal niet stiekem voor te doen, Planet Coaster is gewoon echt een erg leuk spel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
UFC krijgt een keurige 1.6 user score op Metacritic lol
Stiekem lijkt Planet Coaster me best leuk. Op Reddit hele zieke creaties gezien, maar dat is vooral PC.
Maar goed ik vond de maand met Cities Skyline en Farming Simulator een van de leukste maanden
Heb je een PS4? Alleen de PS5 versie is gratis. Je kunt hem uiteraard wel claimen via de site of app.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:14 schreef Enchanter het volgende:
Ligt aan mij of,maar ik zie Planet Coaster niet bij de PS+ spellen staan deze maand , wel UFC en Tina nogiets
PS4 , alleen de PS5 versie is dus gratisquote:Op woensdag 2 februari 2022 02:43 schreef Uizichtloos het volgende:
[..]
Heb je een PS4? Alleen de PS5 versie is gratis. Je kunt hem uiteraard wel claimen via de site of app.
Ah ja dat zou wel kunnen dan! Ik dacht even dat je het over activision had. Dus my bad!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit schijnt wel een reactie te zijn op de Bethesda-deal. SOONY is er al 5-6 maanden mee bezig (Bungie).
Er was geen woord aan gelogen. Je vraagstelling is gewoon verkeerd.quote:
gvd kan niet wachtenquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:30 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hoppa deluxe edition dying light 2 binnen
Zat ook al te kijken. Ook geclaimd. In 2023 een PS5 zou toch moeten lukken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 03:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
PS4 , alleen de PS5 versie is dus gratis
Wel maar ff online geclaimed , voor als de PS5 ooit nog een keer wordt aangeschaft
Veel plezier!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:30 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hoppa deluxe edition dying light 2 binnen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah ja dat zou wel kunnen dan! Ik dacht even dat je het over activision had. Dus my bad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |