abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 15:01:43 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_203170512
Eruit met het OMT.

[info]Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.

Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.[/info]

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
What can change the nature of a man?
pi_203170515
Topic-kaper :6
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 15:02:14 #3
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_203170516
post 14 wordt de TT
What can change the nature of a man?
pi_203170518
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Daar snap je toch niks meer van ? Nog geen van alles op slot houden ?
Maar in januari komt er een piek!! Jaap liet dat zien! We gaan weer stijgen!

En als die piek niet komt in januari komt die vast en zeker in februari! Waakzaam blijven! Hou vol!
pi_203170519
Maar goed, waarom de buitenterrassen niet openkunnen? :?
pi_203170521
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als het kabinet al 2 jaar geen onderscheid maakt en de hele boel over 1 kam scheert moet je aantonen hoe dat wel zou kunnen, dat zou je kunnen doen met certificeren. Geen idee idee of ze daar wel mee bezig zijn geweest maar ik heb er niets over gelezen
Er valt alleen iets te certificeren als een kabinet eerst duidelijke regels opstelt die dat mogelijk maken. Je kunt wel zelf een of ander certificaat in het leven roepen maar als daar vervolgens geen haan naar kraait is het verspilde moeite en middelen.
blablablabla
pi_203170525
:M :lijstje:
pi_203170533
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Vrij logisch standpunt voor de burgemeester van een stad met zulke grote groepen ongevaccineerden. Dat zet een druk op de lokale bevolking die je echt niet moet willen hebben in je stad.
Regionale maatregelen dus:
- Amsterdam blijft volledig dicht
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203170537
Radio 2:

Niet essentiele winkels gaan ook weer open.

Nee sukkels, er verandert niet veel. Het is hetzelfde bijna als nu. Echt dat gespin van de media.

Dan zouden winkels nu ook weer open zijn. JE MOET ONLINE afspraak maken. Leg het gehele verhaal eens uit.
pi_203170538
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:03 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Regionale maatregelen dus:
- Amsterdam blijft volledig dicht
Regionale aanpak werd door het kabinet snel bij het grofvuil gezet
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203170540
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Is er al bekend tot wanneer deze maatregelen op zijn minst gelden? Met andere woorden; wanneer is de volgende persconferentie na die van morgen? Hopelijk maar twee of drie weken.
3 weken? :o Gewoon iedere dag nieuwe versoepelingen.
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:05:13 #12
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203170544
40K vandaag zou mooi zijn, het kan niet hard genoeg gaan.
pi_203170549
Je kan toch niet weer drie weken in lockdown blijven terwijl de ziekenhuizen leegstromen, wat is dit voor bullshit.
blablablabla
pi_203170551
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:02 schreef Coco het volgende:
post 14 wordt de TT
Ok.
zie email 27 oktober
pi_203170556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En als die piek niet komt in januari komt die vast en zeker in februari! Waakzaam blijven! Hou vol!
Ik hou niet van complotdenken, maar ik denk ergens dat men er vanuit het OMT op uit is om de horeca en cultuursector tot carnaval dicht te houden :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 15:06:23 #16
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203170558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Vrij logisch standpunt voor de burgemeester van een stad met zulke grote groepen ongevaccineerden. Dat zet een druk op de lokale bevolking die je echt niet moet willen hebben in je stad.
Volg haar beredenering niet, als er mensen zijn die iets niet meer mogen en horen dat dat vanwege vaccinatie komt. Dan wordt die keuze ineens anders, ze kan wel tegen 2G zijn maar ze kan ook proberen die groep wat meer te betrekken bij het process als het zoals ze zelf al aangeeft geen politieke keuze is maar een achterstand. In plaats van die achterstand proberen bij te trekken probeert ze nu die achterstand niet zichtbaar te laten zijn...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203170565
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:04 schreef Johannes788 het volgende:
Radio 2:

Niet essentiele winkels gaan ook weer open.

Nee sukkels, er verandert niet veel. Het is hetzelfde bijna als nu. Echt dat gespin van de media.

Dan zouden winkels nu ook weer open zijn. JE MOET ONLINE afspraak maken. Leg het gehele verhaal eens uit.
Dit. Ze spinnen het allemaal zo positief. Als je kijkt op papier naar de versoepelingen is het lachwekkend weinig.
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:06:46 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203170566
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Er valt alleen iets te certificeren als een kabinet eerst duidelijke regels opstelt die dat mogelijk maken. Je kunt wel zelf een of ander certificaat in het leven roepen maar als daar vervolgens geen haan naar kraait is het verspilde moeite en middelen.
Je moet er wel wat voor over hebben en uiteraard in overleg doen, nu is een hele branche dicht terwijl er misschien 30% "veilig" open kan, dat scheelt toch, hoe lullig ook voor die andere 70%.

Veilig in deze blijft natuurlijk subjectief.
pi_203170572
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:05 schreef Elan het volgende:
Je kan toch niet weer drie weken in lockdown blijven terwijl de ziekenhuizen leegstromen, wat is dit voor bullshit.
Welkom in de wondere wereld van het OMT, waar herhaaldelijk abuis gebleken modellen heilig zijn en 'gezond' gedefinieerd is als 'geen corona'.
zie email 27 oktober
pi_203170586
Sportscholen open, maar team/zaalsporten niet?
pi_203170601
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik hou niet van complotdenken, maar ik denk ergens dat men er vanuit het OMT op uit is om de horeca en cultuursector tot carnaval dicht te houden :@
Ik denk dat ze daar niet eens bezig zijn met die sectoren; dat is nog veel erger. Complete tunnelvisie op code zwart in de zorg/het virus.
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 15:10:29 #22
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203170604
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:05 schreef Elan het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen, mensen die in lockdown zitten hebben toch niet zo veel van doen met ziekenhuizen. De lockdown veranderd niet voor mensen als er meer of minder mensen in het ziekenhuis liggen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203170607
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb net mijn modellen er bij gepakt, de piek komt rond 14 maart. 3800 op de verpleegafdeling en 1100 op de IC.
pi_203170612
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daar niet eens bezig zijn met die sectoren; dat is nog veel erger. Complete tunnelvisie op code zwart in de zorg/het virus.
Het wachten is op een grote rechtzaak, die onderbouwing gaat eisen van de sluiting.
Met referentie aan buitenland.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203170614
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:10 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ik heb net mijn modellen er bij gepakt, de piek komt rond 14 maart. 3800 op de verpleegafdeling en 1100 op de IC.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')