Geen COS zonder Lavender.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik weet dat dit de COS is en dat we het daarover moeten hebben, maar wil alleen even zeggen dat jullie schatten zijn.![]()
COSsen maar weer

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)

Dit ook. Kitty is het soort mens dat denkt dat ze overal recht op heeft en altijd gelijk heeft. Wat een walgelijk persoon is zij eigenlijk. De eerste dag dacht ik ook zelf dat ze een lieve persoon was maar ze liet al snel haar ware aard zienquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
En
[..]
En vera gister giga zwart maken dat die haar nooit aankijkt. Vera stelt een vraag en ze zegt keihard nee die lust ik niet en heb geen trek. Ze vreet potverdorie wel pannekoeken van de week. Misbaksel

quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik weet dat dit de COS is en dat we het daarover moeten hebben, maar wil alleen even zeggen dat jullie schatten zijn.![]()
COSsen maar weer

quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
COSsen maar weer

Is de poffertjes aan het voorbereidenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:33 schreef Stargazing het volgende:
Ze heeft haar al weer naar de keuken gehaast. Owee als iemand anders het avondeten maakt

Ik zit met spanning te kijken, ze zal toch wel ALLE appels opmaken?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty nu overdreven bezig met appels om vera proberen te overtreffen

wat moet het leven kut zijn als je zo zuur bentquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty nu overdreven bezig met appels om vera proberen te overtreffen

ik heb het over Kitty, niet Vera.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ga
[..]
Is de poffertjes aan het voorbereiden

quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
Wat gaat Kitty maken?Giftige appel voor Verawitje bereiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?

quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat moet het leven kut zijn als je zo zuur bent

een zure appel die appels snijdtquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat moet het leven kut zijn als je zo zuur bent

quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Giftige appel voor Verawitje bereiden.

quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:35 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dit ook. Kitty is het soort mens dat denkt dat ze overal recht op heeft en altijd gelijk heeft. Wat een walgelijk persoon is zij eigenlijk. De eerste dag dacht ik ook zelf dat ze een lieve persoon was maar ze liet al snel haar ware aard zien

Als je Karnemelk had geheten.. tjaquote:

ik ben geen dame maar dit is onderdeel van haar wraakquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:38 schreef UtopiaFreak het volgende:
Lieve dames in de COS; Waarom haalt Kitty de klokhuizen er niet uit? Mis ik iets?

Appelsapquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gaat ze ze nu allemaal proberen te vergiftigen?
Appels met schil, stelen en klokhuizen?
Wat moet dat worden?

zegquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:38 schreef UtopiaFreak het volgende:
Lieve dames in de COS; Waarom haalt Kitty de klokhuizen er niet uit? Mis ik iets?

wat is klokhuizen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat moet dat worden?

exact. en volgens mij was het geen smerige manier. Ik durf te wedden dat ze de controle probeerde over te nemen en dat mensen dat niet pikten dat ze daarom de deur is gewezenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:38 schreef zodeju het volgende:
[..]Ze is dom ook, en maar zeggen dat ze in de buitenwereld ook zo slecht behandeld wordt en dat de voetbalvereniging waar ze jaren de poten onder haar huis had gelopen haar op een smerige manier de deur wees.
Dit maakt toch duidelijk dan dat het niet aan de bewoners ligt maar aan haar zelf .

het binnenste van de appelquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is klokhuizen?
ik kenn nur het klokhuis

Appelsap denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat moet dat worden?

Mijn ex buurman was zo vandaar ik verhuist ben.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je Karnemelk had geheten.. tja
maar ben jij zo dan?

Mannen kunnen gokken, vrouwen zullen het wellicht weten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg
vriend
dat kunnen mannen ook weten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)

Ook zij kent het sprookje sneeuwwitje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat moet dat worden?

oeh das k..quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:41 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Mijn ex buurman was zo vandaar ik verhuist ben.

Weduwnaar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohben jij de (on)gelukkige echtgenoot?

Logisch, weinig eten, laten we appelsap maken van de appels.quote:

quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:41 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Mannen kunnen gokken, vrouwen zullen het wellicht weten.
ik ben ietsje ouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan koken
heb appelbomen
en maak er vaak appelmoes of appeltaart vanEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust

Lekker ding!!!!quote:

Wat een na aperquote:

Klopt de vitamientjes zitten vlak onder de schilquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens een Zeer Bekende Bioloog Midas moet je de schil opeten en de appel weggooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |