En wat zijn de voorwaarden?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook binnen sporten wordt weer onder voorwaarden mogelijk.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-winkels-en-kappers
worden morgenavond bekend gemaaktquote:
Da's nog niet gelekt.quote:
Ah, ben benieuwd. Hier moet je officieel met masker binnen sporten, maar mijn fitnesscentrum interesseert het niet dus kan mooi zonder.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:41 schreef dud0r het volgende:
die
[..]
worden morgenavond bekend gemaakt
ja, maar welke voorwaarden?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook binnen sporten wordt weer onder voorwaarden mogelijk.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-winkels-en-kappers
Ben benieuwd, maar als ze zeggen buitensporten tot 20:00 dan zal binnensporten na 20:00 waarschijnlijk ook niet mogen, dus dan heb ik er alsnog geen reet aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
nos
Mensen kunnen vanaf zaterdag op afspraak weer in niet-essentiële winkels terecht en bijvoorbeeld naar de kapper of andere contactberoepen. Verder mogen universiteiten, hogescholen en het mbo weer fysiek les geven.
Haagse bronnen melden dat het kabinet in grote lijnen overeenstemmingen heeft bereikt over die versoepelingen. De meest betrokken bewindslieden hebben er met hun gebruikelijke adviseurs over gepraat op het Catshuis.
Ook sportscholen gaan weer open. Naar verluidt blijven de horeca en de cultuursector voorlopig dicht.
Mijn leven wat doe je.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:40 schreef dud0r het volgende:
Naar verluidt blijven de horeca en de cultuursector voorlopig dicht.
Mondkapje af tijdens het sporten, maar opzetten tijdens het douchenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's nog niet gelekt.
Maar ik denk op inschrijving en max aantal personen, misschien mondkapje bij verplaatsing.
Goddank douche ik altijd thuis.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mondkapje af tijdens het sporten, maar opzetten tijdens het douchen
Hoax, je zit op fok.quote:
Mijn roofmijten wat doe je.quote:Door grote drukte duurt het wat langer dan normaal. We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te bezorgen
Nieuwe bezorgtijd: morgen tussen 10:00 en 12:30
Ik hoop dat mijn pakketje ook vertraagd is, dan ben ik tenminste thuis als het aan komtquote:
Da's bejaard.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Hehe, voor het laatst moeten mieren in ons crm. Die interface is zo te zien ergens in 1987 voor het laatst gemoderniseerd.
zou inderdaad gek zijn als de binnensporten tot later mogen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar welke voorwaarden?
[..]
Ben benieuwd, maar als ze zeggen buitensporten tot 20:00 dan zal binnensporten na 20:00 waarschijnlijk ook niet mogen, dus dan heb ik er alsnog geen reet aan
ik stel je teleur zoals ik dat bij alle vrouwen doequote:
Ik kon het ook ophalen want het komt uit Wageningen, maar dat was alleen op afspraak. Maar volgende keer haal ik het wel even op.quote:
dat is wel een beetje het geboortejaar dat de bejaardheid begintquote:
Wel meer dan een beetje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is wel een beetje het geboortejaar dat de bejaardheid begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |