Ja maar dat betaal je met de woz belasting. Das weer wat andersquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ah op die manier.
Maar je huis is wel in waarde gestegen.
Ow. Blij dat ik een accountant hebquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat betaal je met de woz belasting. Das weer wat anders
Oke oke, dan maar weer naar de Veluwequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beren, slangen, kakkerlakken, schorpioenen, haaien, allerlei katten, buffels, alligators, spinnen.
Inderdaad. Ik word in Nederland al door de raarste beesten gestoken, naar Australië gaan zou echt de goden verzoeken zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Redenen om nooit Europa te verlaten deel 475656
En je eigenwoningforfait.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat betaal je met de woz belasting. Das weer wat anders
oeh dat klinkt ook lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb pinda crunch van Delicata
Een vriend die daar nu woont stuurt af en toe foto's:quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik word in Nederland al door de raarste beesten gestoken, naar Australië gaan zou echt de goden verzoeken zijn.
Dat ben ik zelf al, dus daar ben ik niet bang voorquote:
Vriendin van me trok eens een half jaar door Australië, had ook mooie verhalen over spinnenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een vriend die daar nu woont stuurt af en toe foto's:
Kijk, deze slang zat onder onze veranda!
Ja leuk, ik zal nooit op bezoek komen.
Toen ik de eerste keer naar de VS ging werd ik even ondervraagd door de douane, wat ik er ging doen en met wie ik reisde, wie m'n ticket had gekocht. Dus ik zei dat ik een reis door het zuiden ging maken, en toen waarschuwde hij me al voor slangen en alligators, en de KKK maar ik was blond dus ik was daar veilig.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat ben ik zelf al, dus daar ben ik niet bang voor
Ik ben blank, dus voor de politie hoef ik ook niet bang te zijn
ja dat is toch een beetje lastig daar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me trok eens een half jaar door Australië, had ook mooie verhalen over spinnenDaar was ze niet zo bang voor, maar die slangen
Dat ze op een van de giftigste slangen ter wereld stuitten.
Ook de sportmogelijkheden voor volwassenen worden verruimd. Buitensporten tot 20.00 uur 's avonds wordt weer mogelijk. Eerder deze week werd deze verruiming al aangekondigd voor jongeren. Ook binnen sporten wordt weer onder voorwaarden mogelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-winkels-en-kappers
mooi beest welquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:37 schreef CherryLips het volgende:
De taipan. Die hadden ze gevonden. Of de gids maakte een grapje.
sportscholen wel weer openquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook de sportmogelijkheden voor volwassenen worden verruimd. Buitensporten tot 20.00 uur 's avonds wordt weer mogelijk. Eerder deze week werd deze verruiming al aangekondigd voor jongeren. Ook binnen sporten wordt weer onder voorwaarden mogelijk.
Lekker duidelijk.
Ik ga er maar van uit dat ik de komende maand nog niet mag sporten
waar lees je dat?quote:
Niet in de vrieskou aan ijskoud ijzer hoeven sjorren.quote:
Ook binnen sporten wordt weer onder voorwaarden mogelijk.quote:
Reisde je alleen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer naar de VS ging werd ik even ondervraagd door de douane, wat ik er ging doen en met wie ik reisde, wie m'n ticket had gekocht. Dus ik zei dat ik een reis door het zuiden ging maken, en toen waarschuwde hij me al voor slangen en alligators, en de KKK maar ik was blond dus ik was daar veilig.
Ja, daar kwam US vanmorgen al mee.quote:
nosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |