Aantal contactmomenten verminderen. Het reproductiegetal is direct gerelateerd aan het aantal contacten dat mensen hebben. Meestal was een reductie van 20% genoeg om de R onder de 1 te krijgen. Als mensen 's avonds niet bij elkaar op bezoek gaan, scheelt dat zo 10-20%.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe dat alles zou moeten helpen. Hier is ook nooit zoiets geweest, of een avondklok.
oh die afspraak heb ik niet mijzelfquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wil ik ook![]()
Maar dan moet eerst mijn gewicht weer een beetje redelijk zijn
Straks heb je ook weer een predator nodig die het aantal roofmijten onder controle houdt. Uiteindelijk wordt het een heel ecosysteem.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ik laat gewoon een paar keer per jaar die beestjes losVerruil de ene plaag voor de andere
Moeten ze wel bij de planten blijven en niet ineens overal opduiken. Hopelijk lusten ze ook spint.
Discrete verpakkingen zijn verdacht.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De postorder die iedereen direct herkent.
Fixedquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Discrete verpakkingen zijn verdachtbekend.
Gewoon Pitaatje erop loslaten, die lust ook wel insecten denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks heb je ook weer een predator nodig die het aantal roofmijten onder controle houdt. Uiteindelijk wordt het een heel ecosysteem.
Pita the Predatorquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon Pitaatje erop loslaten, die lust ook wel insecten denk ik.
En hoe weegt dat op tegen drukte in de supermarkt e.d. omdat het aantal klanten zich minder spreidt over de uren?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Aantal contactmomenten verminderen. Het reproductiegetal is direct gerelateerd aan het aantal contacten dat mensen hebben. Meestal was een reductie van 20% genoeg om de R onder de 1 te krijgen. Als mensen 's avonds niet bij elkaar op bezoek gaan, scheelt dat zo 10-20%.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Discrete verpakkingen zijn verdacht.
Klacht is terecht bevonden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar m'n klacht is dus dat ze niet eens de moeite nemen om aan te bellen.
Ik had vorige week een buurvrouw aan de deur, er zou een pakje bezorgd zijn maar er was niet aangebeld en ze had ook geen briefje en volgens PostNL was het echt bezorgd, maar ze konden niet vertellen waar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar m'n klacht is dus dat ze niet eens de moeite nemen om aan te bellen.
Waarom gaat het dan is Zwitserland goed zonder die dingenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Aantal contactmomenten verminderen. Het reproductiegetal is direct gerelateerd aan het aantal contacten dat mensen hebben. Meestal was een reductie van 20% genoeg om de R onder de 1 te krijgen. Als mensen 's avonds niet bij elkaar op bezoek gaan, scheelt dat zo 10-20%.
Ik ben door schade en schande wijs gewordenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die afspraak heb ik niet mijzelf
Die roofmijten rennen nu allemaal in paniek door het postsorteercentrum.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon Pitaatje erop loslaten, die lust ook wel insecten denk ik.
ftfyquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben door schade en schande viesdik geworden
Zielig eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Die roofmijten rennen nu allemaal in paniek door het postsorteercentrum.
De buttpluggen zitten in de bovenste.quote:
Ja, ook top.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorige week een buurvrouw aan de deur, er zou een pakje bezorgd zijn maar er was niet aangebeld en ze had ook geen briefje en volgens PostNL was het echt bezorgd, maar ze konden niet vertellen waar.
Gaat hier ook niet super goed volgens mij, maar ze veranderen niet zoveel totdat ziekenhuizen uitpuilen zeg maar. Economy firstquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom gaat het dan is Zwitserland goed zonder die dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |