Ik ben wel nieuwsgierig wat je met roofmijten doetquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon het ook ophalen want het komt uit Wageningen, maar dat was alleen op afspraak. Maar volgende keer haal ik het wel even op.
Als het goed is eten ze de trips op in mijn planten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig wat je met roofmijten doet
Eigen ervaring he.quote:
ligt eraan of je kunt zwemmen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Zou het zwembad opengaan en zou dat een beetje veilig zijn?
Gewoon altijd onder water blijvenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Zou het zwembad opengaan en zou dat een beetje veilig zijn?
* dud0r geeft rollator high fivequote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Li
[..]
ligt eraan of je kunt zwemmen.
Ik snap nog steeds niet hoe dat alles zou moeten helpen. Hier is ook nooit zoiets geweest, of een avondklok.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En persoonlijk heb ik geen hekel aan het 'tot 20.00', m'n vaste momenten waren toch al voor die tijd klaar.![]()
Enige nadeel is dat de kans op vol groter wordt.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Li
[..]
ligt eraan of je kunt zwemmen.
Aaahquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is eten ze de trips op in mijn planten.
Corona kan klokkijken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe dat alles zou moeten helpen. Hier is ook nooit zoiets geweest, of een avondklok.
Dat lijkt me beter. Ik kan me niet voorstellen dat die mijten direct heel gemotiveerd aan het werk gaan na zo'n lange reis.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon het ook ophalen want het komt uit Wageningen, maar dat was alleen op afspraak. Maar volgende keer haal ik het wel even op.
virus heeft ook werktijdenquote:
Die zijn veganquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaah![]()
Ik dacht al dat dit een lekkere avondknabbel was voor de caafs.
Oneindige cirkel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk kan ik dan over een paar maanden weer nieuwe planten kopen
Easytoys zekerquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Pakket was een 'niet bij de buren' (niet dat dát me echt boeit, maar standaard vanuit webshop)
Of ik laat gewoon een paar keer per jaar die beestjes losquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |