SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 2% gewijzigd door Benny op 13-01-2022 11:02:37 ]
Is het misschien toch een Videoland dingetje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb ziggo. Bij mij wil de tv erg vaak opnieuw aanmelden bij internet als ik de streams kijk via videoland.
Soms ook bij series. Ik kijk the blacklist.
Hier ook Ziggo en Videoland, en nergens last vanquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb ziggo. Bij mij wil de tv erg vaak opnieuw aanmelden bij internet als ik de streams kijk via videoland.
Soms ook bij series. Ik kijk the blacklist.
"iptv" zegt niks. Videoland is de enige streamingdienst die de BB-streams legaal in Nederland uitzendt. Jouw ip-tv kanalen zijn waarschijnlijk ook gewoon de Videoland-streams. Via andere providers zijn de streams wel prima (ik heb zelf Ziggo als provider en prima streams).quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoezo lopt dann op iptv zo top?
Is het goed dat ik het al gedaan hadquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ai misschien wil Benny m ff netjes maken ?
Kitty die vorig jaar een zwarrelijst maakte tov de Fab5quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:24 schreef Benny het volgende:
Amy geeft aan dat ze na aanleiding van een foto al te horen kreeg dat ze een grote mond zou hebben.
Peter en Kitty geven aan dat men al heel snel een stempel op iemand drukt
En dat zegt iemand die van dag 1 al weet hoe iemand is????quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:24 schreef Benny het volgende:
Amy geeft aan dat ze na aanleiding van een foto al te horen kreeg dat ze een grote mond zou hebben.
Peter en Kitty geven aan dat men al heel snel een stempel op iemand drukt
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Duurt lang in die gameroom!
Ben benieuwd.
Wie weet moeten die in de gameroom daar wel blijven tot morgenochtend 10:00 uurquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:26 schreef Benny het volgende:
[..]!
Ze zijn net een kwartier geleden omgeroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |