Dat is Amy bedoel jijquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dus dat zie je toch zelf ook al zwaar gebleekt
eveline heeft donker haarquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Duhhh dat zie je toch zelf ook al zwaar gebleekt
maar wel geverfd volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:01 schreef Poesjuh het volgende:
Ohh sorry sorry het is nog vroeg hihi.
Van evelien is gewoon haar eigen echte haar ja zei ze gisteren.
misschien moeten ze toch zelf stemmen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik weet niet wat ze in de DBK te horen krijgen maar ze zijn er behoorlijk van onder de indruk.
Misschien vragen hoe zij denken over Dimitri en Vera.
Over de nieuwe bewoners.
Wie ze immuniteit gunnen.
Klinkt logisch .... we gaan het zienquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:03 schreef Clasientje het volgende:
Gaan de 3 Kitty, Peter en Vera nog een game spelen voor een laatste vrijstelling vandaag? Of zijn hun alle 3 genomineerd? Beetje onduidelijk dit ik had nog gekeken bij RTL maar daar staat nog niks over stemmen van de 3. Ik denk dat er nog 1 spel komt voor een laatste vrijstelling en de twee overgebleven zijn dan genomineerd?
Misschien om wat grijze haartjes weg te werken wat gekleurd maar verder lijkt me kleuren nergens voor nodig met zo'n geweldig prachtige bos als evelien.quote:
Hou op met twitter.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:07 schreef mario390 het volgende:
op twitter zijn ook polls wie love island gaat![]()
Tobias en Grace
of
Tobias en Amy
wat mensen zich uitdenken pfff
euhhhquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
Is fok stuk?
Ik krijg geen meldingen als mijn post wordt gequote en heb mijn instellingen al gecontroleerd. Staat gewoon vinkje bij.
Je krijgt ze pas en masse als je van pagina wisselt of zoiets... dus lijkt wel een beetje stuk ja.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
Is fok stuk?
Ik krijg geen meldingen als mijn post wordt gequote en heb mijn instellingen al gecontroleerd. Staat gewoon vinkje bij.
Ze is ook half Indisch toch, lijkt me dat het van haarzelf is. Net als Nawel ook zo een mooie kop met haar en ook half Indisch toch ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Misschien om wat grijze haartjes weg te werken wat gekleurd maar verder lijkt me kleuren nergens voor nodig met zo'n geweldig prachtige bos als evelien.
Haar van nawel is een halflang koppie. En ze heeft van de nekharen erin geplakt. Zag je gister met fohnenquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:10 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ze is ook half Indisch toch, lijkt me dat het van haarzelf is. Net als Nawel ook zo een mooie kop met haar en ook half Indisch toch ?
Nawel heeft drie enorme haarstukken in heur haar verweven.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:10 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ze is ook half Indisch toch, lijkt me dat het van haarzelf is. Net als Nawel ook zo een mooie kop met haar en ook half Indisch toch ?
Ohja was ik ff vergeten, tis nog vroeg voor mijquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haar van nawel is een halflang koppie. En ze heeft van de nekharen erin geplakt. Zag je gister met fohnen
Jawel. Is okee. Maar je zet er steeds bij "op twitter"quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
typ nur wat mensen zich uitdenken,is ook erg
Ja gewoon in naakie ff door de badkamer lopenquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Eveline en Amy beiden geen handdoek ... nou Kitty, gewoon weglopen, laat ze het oplossen zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |