Kitty weet daar anders niks vanquote:

nee zeker niet nog nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty weet daar anders niks van

Kitty happenedquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen
Ik doe de streams aan en zie nogal bedrukte mensen zitten.
Wat is er gebeurd.?
Gisteravond werd ik gek van dit zooitje ongeregeld.
Nu stil aan de ontbijttafel

Ze zou ook slechter slapen sinds ze vorig jaar wakker is geworden door een hartinfarctquote:Op donderdag 13 januari 2022 07:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat mens liegt dat ze barst. Ben bijna de hele nacht wakker geweest en heb haar weer hard horen snurken elke keer. Alleen tussen 3 en 6 sliep ik zelf dus van die tijd kan ik niets zeggen

Kitty heeft niet goed geslapenquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen
Ik doe de streams aan en zie nogal bedrukte mensen zitten.
Wat is er gebeurd.?
Gisteravond werd ik gek van dit zooitje ongeregeld.
Nu stil aan de ontbijttafel

De kitty-grouppies staan klaar om Kristof neer te knuppelen met hun boodschappen-trolleys
 De kitty-grouppies staan klaar om Kristof neer te knuppelen met hun boodschappen-trolleys   

Kristof was al een beetje de sigaar na opvallende uitsprakenquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:47 schreef Ireth het volgende:
Pizzagate is op fb ook losgebarstenDe kitty-grouppies staan klaar om Kristof neer te knuppelen met hun boodschappen-trolleys

Kristof is sowieso een mikpunt vanwege zijn kijk op Coronaquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:47 schreef Ireth het volgende:
Pizzagate is op fb ook losgebarstenDe kitty-grouppies staan klaar om Kristof neer te knuppelen met hun boodschappen-trolleys

En wij gokken dat zo, volkomen willekeurig, Vera naar de DBK zal moeten komen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
elke bewohner zit 4 keer peer dag

lijkt me echt niet tof!quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:52 schreef Poesjuh het volgende:
Iedereen die vannacht keek weet nu precies dat Grace een probleem met haar punanie heeft, heel veel troep komt eruit steeds alsof ze in haar broer plast zoveel, daarom altijd maandverband nodig. Vandaag uitslag onderzoek.
En goedemorgen !

Michel gaat er kapsones vanuit dat Kitty dat leuk vindt? Ze gaat liever met Jill !quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty weet daar anders niks van

Amy zwaar gebleektquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:45 schreef Hunter het volgende:
Even een vraag aan de kenners. is dat haar van Eveline natuurlijk, geverfd of nep?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |